tirsdag 8. mai 2012

Jeg har jo glemt at jeg JUBILERER!!!

For et par uker siden rundet Tyrifryd hele 3 år, og jeg har helt glemt av hele greia... Akk og ve...
Men frykt ikke - en ørliten fest skal det bli;) Og den starter i morgen! 
Ingen langvarig feiring denne gangen, men jeg har to FINFINE premier 
jeg skal gi bort til noen av mine fine lesere! Heng med!


Jeg har de siste dagene prøvd meg litt på Twitter, og jeg må jammen meg si jeg liker det...:)
Følg meg gjerne HER! Hva med deg, er du en Twitrer?


10 kommentarer :

Blåbærtua sa...

Gratulere med 3 heile år,du har ein utrulig flott blogg:)
Eg er kun på facebook,men virker jo veldig bra med twitter!
Klem fra Lillian

Ingrid Louise sa...

Gratulerer med 3 års dag!!
Bare fb her og men flere i fam. er tvitrere,så ender vel opp der også...Hihi
Finfin kveld til deg,klm ingrid l

Marits Hverdagsgleder sa...

Wow.. Gratulerer med 3 år! Twitre gjør jeg ikke, har mer enn nok med FB og Blogg :) Må jo gjøre litt annet også... tar mye tid..

Li/Småtingene sa...

Gratulerer med å runde hele tre år!! Bra gjort å holde på så lenge!

Her Twitres det ikke, evig nok med FB, synes jeg... Men leser tweets i Dagbladet av og til...

:-)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Veldig flott bildet, vennen!! Like it! Gratulerer med 3 års blogging! Glad jeg fant deg!! Inspirasjon til tusen her inne hos deg!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

ps. twitter ikke, men er på FB og blogg.. mer en nok i grunn! :)

liven sa...

Gratulerer så mye!!
Er så glad for at du blogger :)

Twitrer ikke.....fb, blogg og mye som skal følges med på Finn...så det holder vel :)

Anonym sa...

Gratulerer!!!
Ingen twitterfan, men litt facebook blir det, smil!

Keep Calm... ordene var nyttige!

Beste hilsen Bente
netlohell@hotmail.com

dagdrømmeren sa...

Gratulerer med jubileet!! Må huske å titte innom i morgen :)

Du, så mange flotte innlegg nedover her. Fin sofa. Og du tar jo bare så fine bilder at det er en fryd å skrolle seg nedover!

Ønsker deg en god dag
Klem Tonje

Bjørkli Søndre sa...

Enn det.. 3 år er fantastisk! Du har vært min favoritt i alle disse årene. Jeg har fulgt deg hele tiden. Elsker stilen din!

Ønsker deg en flott onsdag!

Tre Engler sa...

Hei!
Gratulerer så mye med 3 ÅR:) Bloggen din er helt utrolig herlig, så gleder meg til videre.
Ha en fantastisk dag

Klem Merete