lørdag 12. mai 2012

GIBORT No.3 - Boligdrøm

Den tredje og siste bidragsyteren i min 3-års GIBORT er Boligdrøm.
Bladet som bloggerne har lagt sin elsk på, og som har blitt min desiderte favoritt!
Én heldig vinner stikker av med et 1 årsabonnement som tilsvarer 10 herlige utgaver.

Pssst: Nytt nummer i salg rett over helgen, og i denne utgaven kan du lese om DrømmeBolig-konkurransen hvor jeg var så heldig å få være med som finalist. 
Løp & kjøp og les den fine reportasjen fra vinnerens hjem!

Og her er reglene:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli følger/allerede følge Tyrifryd
1 lodd for å linke til dette innlegget på egen blogg (bruk bildet nederst i innlegget) eller dele på Facebook.
1 lodd for å like Boligdrøm på Facebook 
1 lodd for å dele Boligdrøms FB-side med dine venner.

Totalt kan du altså få 5 lodd. Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar:)
Om du ikke har egen blogg må du huske å skrive mailadressen din i kommentarfeltet, 
slik at jeg får tak i deg om dersom du er vinneren. 


Vinneren trekkes 18.mai! Tvi-Tvi:)

Pssst: Ikke meldt deg på GIBORT No.1 og No.2? 
Gjør det HER og HER!


72 kommentarer :

Signe sa...

Fiiin premie!
I'm in og trekker 3 lodd :)

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

Her må jeg jo bare være med ;-) 4 hele lodd på meg.

God helg til deg ;-)

Klæm Vibeke

Hulda sa...

Jeg tar to lodd. :)) Herlig blad!

Precious Home sa...

Fin premie:) jeg blir gjerne med!
5 lodd:)

Ha en fin dag!

Sukkertøy for øyet sa...

Finfin premie..
2 LYKKELODD til meg :)

Kose deg resten av helgen vennen!

Klem Ida Susanne

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Herlig blad!

3 lodd på meg :)

Ha en fin lørdag :)
Klem Lisa:)

Fossestua sa...

Ohhh, fin fin premie! Prøver lykken med 3 lodd :)
Ha ei fin helg!
Klem fra Lise

Vibeke / Mammas Hus sa...

2 lodd på meg! :) (Liker ikke sånn deling jeg vettu ;P)

Måtte si opp abonnementet mitt (kostnadspørsmål; Blad eller strøm.... Neida, ikke så ille, men likevel ;P), så kan godt ta et gratis. Skal jo sitte på baken og ruge jeg nå ;)))

Jane sa...

Dette er jeg gjerne med på :) Trekker 2 lodd jeg. Har forresten en give away inne hos meg nå også hvis du vil slenge deg med :)

Ha en flott kveld.
klem Jane

Dronninghuset sa...

FLOTT MAGASIN, DETTE SKULLE JEG SVÆRT GJERNE HATT JA.
2 LODD,
NYT HELGEN,

KLEM TOVE

Lindas Lille Leilighet sa...

Tar 4 lodd:) Vil vinne denne premien;)

Christine sa...

For en flott premie!! DEN vil jeg virkelig vinne;)
Trekker 5 lykkelodd, og krysser fingrene her;)

Ønsker deg en flott helg videre!
Klem fra Christine

Tre Engler sa...

Hei!
Nok en herlig premie:) det blad er kjempe fint:)
Vil gjerne være med og tar 1 lodd:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Ninas hjem ♥ SuperLille sa...

Blir gjerne med!
2 lodd på meg

Lena sa...

Blir med og trekker 3 lykkelodd : )

finfin lørdagskveld ♥

Anonym sa...

Jeg blir med, tar 1 lodd :)

i_sen3@yahoo.no

Maria ( Idekroken ) sa...

Åh, jeg blir gjerne med. Et nydelig blad :)
Jeg følger deg jo fra før ;)

Vårklem fra meg

Christin sa...

Jeg blir med, tar to lodd takk:)

Hilsen Christin

Janita sa...

Må bare slenge meg med 2 lodd på denne også :-)

Janita :-)

Tone sa...

I'm in og trekker 4 lodd;))

Lene i Annekset sa...

Blir gjerne med og tar ett lodd!

Mii sa...

Jag tar 1 lodd.

Har en drøm... sa...

Er selvfølgelig med igjen:)
Trekker 3 lykkelodd!!

Ha en fin fin lørdagskveld ♥

pippilotta sa...

Blir veldig gjerne med på trekningen, dette bladet er bare topp♥ Trekke 5 lodd :))
Ha en fin lørdagskveld♥

Marits Hverdagsgleder sa...

Tar 3 lodd jeg.

Merete N sa...

Hei, blir gjerne med på denne også jeg. Trekker 5 lodd og har gjort delingen av innlegget på FB.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Jeanine sa...

Hei:) Så flott premie:) Jeg tar 3 lodd (kommentar, følger av Tyrifryd og liker Boligdrøm på Facebook). Krysser fingrene:)

Anonym sa...

Åh, denne må jeg melde meg på. Jeg trekker to lodd.

mvh
irenesten@hotmail.com

Lina sa...

Elskar Boligdrøm ♥ Eg tar 5 lodd! :)

Lina

Sivs verden sa...

Tar 3 lodd:))

Lill sa...

For en flott premie..jeg er selvfølgelig med:)
Jeg trekker 4 lodd å håper på vinnerlykke:)

Ha en flott søndag,her blir det loppistur:)
klem fra Lill

PS:bli gjerne me å mine give aways:)

maska sa...

Trekker 2 lodd nå også. :)
Ha en fin søndag.

Signe Helene sa...

Så fin premie! Ønsker meg dette veldig!
Jeg følger på Facebook og deltar med 2 lodd :)
(signe@epost.no)

Anonym sa...

Ble inspirert av bloggen din! Vil gjerne delta på denne konkurransen. Har tatt to lodd. Ønsker deg en fortsatt god helg! Med vennlig hilsen stinemarte.willumsen@gmail.com

Lenes blogg sa...

Flott giveaway. Tar 4 lodd :)

Blomsterhjertet sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Blomsterhjertet sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd
blomsterhjertet@gmail.com

Bodil Huldreblom sa...

Hei.Har lyst å bli med.Fire lodd til meg.Passer bra med med noen ideer nå som vi pusser opp gamle huset oss.Ønsker deg en riktig fin søndag.Klem fra Bodil Velkommen til min nye blogg Boi Huldreblom

Barbarella sa...

Hei! Fin premie! Jeg tar fire lodd! Klem

Bente sa...

Jeg tar gjerne et lodd!
Flott blogg som ligger på favorittlista mi på pc'en:-)
Klem

Bettum Villa sa...

Jeg blir gjerne med på denne! 3 lodd på meg. Kommentar+følger+følger BD på face.
Klem Madelén

Lise sa...

3 små lodd denne veien ;-)

Lise sa...

4 mente jeg. Lett å taste feil ;-)

Lise sa...

4 mente jeg. tastet feil ;-)

ceciliegrut sa...

Jeg liker BoligDrøm!

Finfin premie. Prøver meg med 2 lodd :o)

KLEM

Ingrid Louise sa...

Kjempeflott interiør-blad!!
2 lodd på meg,klm ingrid l

Anette sa...

Super premie! ;)
Anette

MissMette sa...

Hei Monica :)
Jeg vil gjerne være med
å tar 3 lodd... Stor klem
fra Mette

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Elsker dette bladet! Tre lodd til meg! Følger, kommentar og link! Ha en fin dag! Klem

sparkling* sa...

Jeg blir gjerne med :)
3 lodd!

laaksola@gmail.com

Monica sa...

(⁀`⁀) 5 lodd til meg.. ☆
.`⋎´☆ Gratulerer med 3 års jubileum..
Ønsker deg en videre fin uke.

Varm hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

FruLykke sa...

Selv om sjansene er små så prøver jeg meg med 2 lodd, x fingre å tær.. ;)

Bdicte sa...

Vil gjerne være med:)))

2 lodd på meg!

Klem
Benedicte

Anne O sa...

Skøn magasin - er med på to lodder. Klem Anne O

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hurra hurra! Dette hadde passet meg bra :)
3 lodd på meg!
Klemmer fra Stine

Karina sa...

Hei og hopp! 3 lodd på meg! Klem Karina

Lillian sa...

Prøver lykken med 4 lodd jeg :)
Klem, Lillian

Anonym sa...

Prøver lykken jeg også, 4 lodd på meg :-)

Hilsen Elin

elin.jensb@c2i.net

kirsten Holte sa...

3 år er kjempeflott.To lodd på meg foe følger og kommentar.
Mvh. Kirsten

Fra huset i svingen sa...

Jeg feirer med 3 lodd ;)
God 17.mai i morgen!

Klem Karianne

Mine diller sa...

Hei,blir gjerne med i trekningen med 4 lodd (følger, liker boligdrøm på fb og delt side)
Ønsker deg en fin dag videre :0)

Christina og Espens hyttebygging sa...

Prøver lykken med 2 lodd :-)

Klem Christina

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

3 lodd
klem

Plosellas sa...

5 lodd på selveste dagen før dagen her da !!!

plosella_38@live.com

Ja - tvi, tvi ( for vinneren !!! )

Anonym sa...

2 lodd til meg :-)
sishall@online.no

Kjersti sa...

Jeg hiver meg på i siste liten og tar to lodd :) Good helg, klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Jeg tar 1 lodd, men det er til gjengjeld et Lykkelodd!

Klem Cahtrine :-)

Kjersti1982 sa...

5 fine lodd på meg :)

kjerstiogkim@hotmail.com

Signe Helene sa...

Herlig!:)
Jeg liker og deler på Facebook! 2 lodd:)

Ønsker deg en god helg!

(signe@epost.no)

M@rlen sa...

2 lodd på meg! Så får man håpe at man har litt flaks:)
Ha ei fin helg!

ingridsboble sa...

Gratulerer med 3-år! Og flaks for meg at du dro på hytta, så jeg kan være med i denne flotte give-away'en :) Håper du har kost deg!
Tar 3 lodd

Kristin sa...

Så flott! Jeg er gjerne med og prøver lykken med 4 lodd:)