fredag 11. mai 2012

GIBORT No.2 - Hviit

Den neste bidragsyteren til 3 årsjubileet er herlige Hviit som veldig mange av oss allerede kjenner til.
Den nettbaserte livstilsbutikken med base på Lørenskog drives av Linda Elmin og Franz Elmin, 
og i disse dager inviterer de til bloggtreff i samarbeid med Comfort. Det kan du lese mer om HER

I denne GIBORT'en trekker jeg hele tre heldige vinnere, her er premiene:


Og her er reglene:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli følger/allerede følge Tyrifryd
1 lodd for å linke til dette innlegget på egen blogg (bruk bildet nederst i innlegget) eller dele på Facebook.
1 lodd for å følge bloggen til Hviit
1 lodd for å like Hviit på Facebook 

Totalt kan du altså få 5 lodd. Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar:)
Om du ikke har egen blogg må du huske å skrive mailadressen din i kommentarfeltet, 
slik at jeg får tak i deg om dersom du er vinneren. 


Vinneren trekkes 18.mai! Tvi-Tvi:)


90 kommentarer :

Christin sa...

Slenger meg selvfølgelig på denne giveawayen også! Så flotte premier!
Tar to lodd og gleder meg til trekningen.

Hilsen Christin L
(christin.langvik(at)hotmail.com)

Marits Hverdagsgleder sa...

Full pott på meg i dag igjen. Denne gangen linket jeg til FB.

Anonym sa...

Hej! Kanonfin blogg, och spännande Give Away.. Som jag gärna är med på. Full pott/5 lotter tack.
Kommenterat, följer, delat på fb,
och följer på fb (Marie L-m)
Håller tummar och tår..
Ha det så fint önskar Ragna Marie
ragna_marie@hotmail.com

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

Knallflott premier ;-)
Jeg prøver meg på 3 lykkelodd denne gangen og venter i spenning på trekningen ;-)

God helg til deg Monica, håper alt er bare bra oppe i nord.

Klæm Vibeke

Precious Home sa...

Jeg er med:) Trekker 5 lodd:)

Ha en fin dag!

Randi sa...

For noen utrolig flotte premier! Jeg prøver gjerne lykken igjen, 4 lodd på meg:)
Klemmer

maska sa...

Jeg blir gjerne med her også. :)
2 lodd trekker jeg.
Ha en fin helg.

Solveig sa...

Hei!
Jeg trekker 4 lodd:)
God helg!

liven sa...

Er gjerne med :)
Kommenterer og følger!

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Blir med på denne og jeg :) Og 5 lodd på meg :)

Kos deg med fredagskvelden :)
klem og kos Lisa:)

Kristin sa...

Flott gi-bort! Og gratulerer så mye med 3 år!
Jeg er gjerne med, og prøver lykken med 4 lodd:) Ha ei flott helg!

Fra huset i svingen sa...

Kjempefine premier, 5 lodd på meg :-D

Klem Karianne

Anette sa...

Så fantastisk flott Gi-bort! Jeg tar to lodd, kommentar og følger :) God helg og klem fra Anette :)

Anonym sa...

Hei, klart jeg har lyst til å delta.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Lise sa...

Jeg trekker 4 lykkelodd :)

Lina sa...

Eg tar 4 lodd :)

Lina

Blåbærtua sa...

4 lodd på meg:)
Fine helg til deg!

Tone sa...

Herlig premie - jeg slenger meg med her og:
4 lodd på meg.
Strålende kveld og helg til deg.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer med 3 årsdagen din! Eg vil gjerne feire den flotte bloggen din med 2 lodd (følger+kommentar)
Ha ei super helg!
Klem:)

Fru Perez sa...

Åj, så mye fint! Jeg blir gjerne med: 4 lodd på meg! :)

GOD helg ønskes!

klem

Lindas Lille Leilighet sa...

3 lodd til meg:D MeLike!

Har en drøm... sa...

Juhuuu, jeg elsker HVIIT:)
Blir selvfølgelig med, og trekker 4 lykkelodd ♥

Ha en fin fredag:)

Anita sa...

Elsk♥

Tar 3 lodd og krysser alt eg har :)

GOD HELG :)

Klem

Trine sa...

Førr en herlig premie :) Passe mæ perfekt! Så da krysse æ fingran, mens æ tar 5 lodd ♥

God helg!
Klæm Trine

Dronninghuset sa...

SÅ herlig, og jeg er så heldig å få hele 3 lodd!
spent jeg nå ;-))
hilsen TOVE

mali-mo sa...

3 lodd til meg. Krysser-krysser fingre!!!

Pink lady sa...

Så flotte premier, jeg tar gjerne tre lodd!

KROnPRINSESSENE sa...

Utrolig flotte premier :)
Prøver lykken med max lodd jeg - 5!
Klem May Helen

Anonym sa...

Jag tar en lott :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Tre Engler sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med og tar et lodd:)
Sov godt

Klem Merete

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Er med her også jeg.
5 lodd denne gangen
klem

Sivs verden sa...

Jeg tar 2 lykkelodd;)

Klem

pippilotta sa...

Å så utrolig kjekke gaver♥ Tar 5 lodd jeg :))
Ha en fin helg♥

Anonym sa...

Jeg tar gjerne 1 lodd :)

i_sen3@yahoo.no

Monica sa...

4 lodd på meg! Yay :)

Ingeborg sa...

Hei,

Jeg hiver meg med og håper mine 2 lodd bringer lykke. :-)

Ingeborg (ingeborgmoe@hotmail.com)

Barbarella sa...

2 lodd til meg, jeg vil gjerne vinne vargen!KLem!

Camilla sa...

Her blir det full pott og 5 lodd på meg. :-)

Judith S sa...

2 lodd til meg - fint å kunne tørke kopper med en ulv:)
Hilsen judith@mimer.no

Signe sa...

4 lodd til meg på denne også!

Ha en flotters lørdag i snøen ;)
Signe

Vibeke / Mammas Hus sa...

2 lodd på fru Nordhagen som har fått dataen på sykehuset. ;)

Jane sa...

Prøver lykken her også jeg med 4 lodd :)

klem Jane

Christine sa...

Jeg prøver lykken her også jeg, og trekker 5 lykkelodd=)

Klem fra Christine

Lena sa...

Da blir det full pott på denne..5 lodd : )
min favorittbutikk på nett : )

Maria ( Idekroken ) sa...

Gratulerer med 3 år!! :)
Klart jeg er med! Flott blogg og flotte premier :)

Følger deg fra før :)
Klem fra Maria

Janita sa...

Slenger meg med jeg også, to lodd på meg :-)

Janita :-)

Mii sa...

Trekker 1 lodd.

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/giveaway-1.html

Rødhette sa...

Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

Dan-Eirik Hætta sa...

4 lodd hit...:)

Lill sa...

Hei..
Jeg vil gjerne være med på denne give awayen også:)
Lekre premier..

Jeg tar 1 lodd

Klem fra Lill

Signe Helene sa...

Blir gjerne med:)
Syns de har så utrolig mye fint!
Følger så klart på Facebook og deltar med 2 lodd:)
(signe@epost.no)

Petter Ahlbom sa...

4 lodd :)
Følger, kommentar, følger på face (Petter K. Smart) og følger hviit.
Mvh Petter.konk@gmail.com

1001elisabeth sa...

Blir kjempegjerne med på denne. Vil ha 2 lodd jeg, og gleder meg til 17 mai.

Tinè sa...

Tar med stor iver 5 lodd og håper på det beste.

Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

Premiedryss sa...

Da tar jeg gjerne 3 lodd!

madebyjulia sa...

Jeg vil gjerne ha 2 lodd:)

Ida sa...

Jeg tar med meg fem lodd jeg :)
Både liker og følger og deler det jeg skal.

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Ole-Martin sa...

Da ble det fem lodd på meg i kveld :)

Mvh,
Ole-Martin
olejen(#)live.no

Anonym sa...

Prøver meg på 1 lodd :D
Ha en flott kveld!
Vibeke ✿ froken_p@live.no

Ingrid Louise sa...

For noen flotte premier!!
2 lodd på meg,klm ingrid l

linnerud sa...

5 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Monica sa...

(⁀`⁀) Jeg blir med.. % lodd til meg
.`⋎´☆ Kjempe fine premier...
Ønsker deg en kjempe fin uke.
varm hilsen fra Monica Karin
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ canim_monica@hotmail.com

Anonym sa...

Hipp hipp hurra for 3 års feiring! :D
Klart jeg må være med å feire, og trekker 1 lodd :)
Ha en flott uke!
-Helene-
riola@live.no

FruLykke sa...

Utfordrer vinner lykken og satser på 2 lodd her også ;)

kirsten Holte sa...

3 år er flott. To lodd på meg.Kirsten

Bente Pruglhei sa...

Gratulerer med 3 årsjubileet,5 lodd på meg :)


bente.pru@hotmail.com

Anonym sa...

Tar 5 lodd her:) gjort alt eg skal, håper eg blir en av de heldige
Janne Kari V.
jannebabzen@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 3 lodd :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Merete K. sa...

Hei,Hei :-)

☼♥ Vil gjerne få være med på den fine giveawayen og takker ja til 4 stk lodd. Ha en herlig mai måned! ☼♥

Beste hilsen fra
Merete
m-korsg@online.no

Camilla sa...

Hei! To lodd på meg :)



Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Anne Silje sa...

Da ble det full pott for meg :)

Annfrid sa...

Jeg viser meg med litt på tampen, for noen flotte gaver. Jeg trekker 4 lodd:-)

Klem

Anonym sa...

Så flotte premier. Jeg er med og tar fire lodd:-)

NinaMerete

ninadahl@bbnett.no

Anne O sa...

Fine præmier - så jeg er gerne med på 2 lodder (kommentar og fast læser) Klem Anne

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så moro! Jeg tar 4 lodd :)

Karina sa...

Fantastisk premie! Jeg trekker 2 lodd! Klem Karina

Lillian sa...

5 lodd på meg :D
Elsker hviit.no, så krysser fingrene :)

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Edyta sa...

Jeg er gjerne med gså :)
5 lodd trekker jeg.
Hilsen
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

KATE ♥ sa...

Gibort er morro.
Det ble 4 lodd på med.
Ønsker deg en flott 17 mai!

Amaroso sa...

Prøver gjerne lykken med 4 lodd jeg;)

Klem charlotte

Blomsterhjertet sa...

Fine giveaways, jeg prøver lykken med 4 lodd:)
blomsterhjertet@hotmail.com

Mine diller sa...

Eg prøver lykken med 3 lodd :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

4 lodd
klem

Li/Småtingene sa...

Gratulerer!
To lodd til meg :-)

Plosellas sa...

5 lodd siden det er 17. mai og jeg ikke fikk kastet verken piler eller svamp på noe !!!

plosella_38@live.com

Kjersti1982 sa...

Trekker 5 lodd og kaster fingrene :)

Kjersti sa...

Slenger meg på her også med 3 lodd. Krysser fingrene, klem

M@rlen sa...

Så mange fine premier! Jeg tar 2 lodd :)