torsdag 10. mai 2012

GIBORT No.1 - Hjem i Tiden

På tide å rulle igang det første av tre GIBORT-innlegg i forbindelse med Tyrifyds tre-årsdag! Og første sponsor på den røde løperen er Hjem i Tiden. Som kanskje mange vet, er dette en nettbutikk jeg har falt veldig for, og her har jeg blant annet kjøpt alle mine jernstoler som jeg får mange spørsmål om. 
Her er premiene:



Og her er reglene:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli følger/allerede følge Tyrifryd
1 lodd for å linke til dette innlegget på egen blogg (bruk bildet nederst i innlegget) eller dele på Facebook.
1 lodd for å følge bloggen til Hjem i Tiden
1 lodd for å like Hjem i Tiden på Facebook 

Totalt kan du altså få 5 lodd. Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar:)
Om du ikke har egen blogg må du huske å skrive mailadressen din i kommentarfeltet, 
slik at jeg får tak i deg om dersom du er vinneren. 


Vinneren trekkes fredag 18. mai

106 kommentarer :

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Så herlig! Tre år, det er jo utrolig flott! Jeg blir med, og trekker to lodd! Ha en fin kveld! Klem

Blåbærtua sa...

Så nydelige premier,eg og er veldig glad i nettbutikken til Hjem i Tiden,superfornøyd med det eg har bestillt der:)
Eg tar 4 lodd:)

Anonym sa...

Heisan!

Flott nettbutikk og flott premie, dette blir jeg gjerne med på :)))
Prøver lykken med tre lodder, og krysser fingrene!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Signe sa...

Jeg er med og trekker fire lodd!
Herlige premier :)

Klem,
Signe

Anonym sa...

Jag tar en lott :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

maska sa...

Gratulerer med 3 år.
Jeg tar gjerne 2 lodd.
Flotte premier.
:)

Merete N sa...

Hei og gratulerer med 3 års dagen :)
Flott give away, og jeg blir gjerne med på denne med 5 lodd.
Har delt via FB
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Anonym sa...

Tar gjerne noen lodd æ å. Følger på fb, og kommenterer her. Da bli det ? Karin i Nesset. Karinbunes@hotmail.com

Anonym sa...

Tar gjerne noen lodd æ å. Følger på fb, og kommenterer her. Da bli det ? Karin i Nesset. Karinbunes@hotmail.com

Tone sa...

Flott premie:))
Trekker 2 lodd jeg.
Go kveld;)

Marits Hverdagsgleder sa...

Flotte premier!
Full pott på meg :)
Ha en fortsatt fin torsdagskveld.
Klem

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir med på feiringen med 4 lodd :-D

Klem Karianne

Sukkertøy for øyet sa...

Åhhhaaa!!
4 LYKKELODD til meg!!
Følger både deg,, bloggen/fjesboken til Hjem i tiden + kommentar her hos deg :)
Stor grattis til deg og bloggen din!!
3 år er fantastisk :)

HUGS

Dronninghuset sa...

HEI,
gratulerer. SÅ BRA!
lekker blogg. er ofte innom .-))
3 lodd på meg, jeg følger begge bloggene.
masse hilsener TOVE

4roms sa...

wooop wooop 3 år, grattis!
jeg tar to lodd :)

Janita sa...

Gratulere med 3 års jubileum :-D
tre lodd på meg :-)
Janita :-)

Tre Engler sa...

Hei!
Så fine premier, tar et lodd:)
Sov godt

Klem Merete

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

Lovlig premie ;-) Jeg prøver lykken med 4 lodd!
Og gratulere til deg .

Klæm Vibeke

Lindas Lille Leilighet sa...

4 lodd til meg:D Herlig nettbutikk. KOmmenterer, liker, følger, og linker:D

Har en drøm... sa...

Hohooo, jeg er med!!
Trekker 4 fine lodd:)

Precious Home sa...

Jeg er med og trekker 5 lodd:)
Fine premier!

Ha en fin kveld!

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Herlige premier! :)

Jeg er med og tar 5 lodd :)

Klem Lisa:)

Anita sa...

Tar gjerne 2 lodd :) Elsker Mano-kopper :)

Ha ein fin fredag!!

Klem

mormormonashjørne sa...

Vil gjerne være med og tar 2 lodd, kommentar og følger av bloggen. Krysser fingrene for denne flotte premien.

Ha en fin kveld.

Marthe sa...

Gratulerer med 3 år. :) tar gjerne to lodd jeg. :)

dagdrømmeren sa...

Vil veldig gjerne være med å feire og tar fire lodd:)
Klem Tonje

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Prøver lykken med 3 lykkelodd:-)
Ha en god natt

pippilotta sa...

Hei! Blir veldig gjerne med og trekker hele 4 lodd♥
Ha en god natt♥

Mayes Krypinn sa...

Gratulerer med 3 år. Jeg tar 4 lodd, og håper på gevinst av fine premier.

Klem Maye

Jatte sa...

Hurra!!
Jeg vil veldig gjerne være med.. 5 lodd til meg *tvi tvi*

God helg,
KLEM JATTE :)

Anonym sa...

Håper på 3 lodd!
Følger allerede Hjem i tiden på facebook og har delt til facebooken min!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.coim

ELLEMELL sa...

gratulerer med 3 års dagen!
hjem i tiden er en ny nettbutikk for meg! men de hadde mye fint da!:)

prøver lykken emd to lodd jeg:)
klem ellemell

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Heisann!

Jeg blir gjerne med på den flotte gi borten med 4 lodd:) kommentar, er allerede følger av Tyrifryd, følger av Tid for hjem og facebookfølger:) Gratulerer med 3 års dagen:)

Ha en super flott dag!

elizabeth sa...

Tar 3 lodd jeg..
Flott blogg.. og lykke til videre.

Hilsen
Elizabeth
eliwestby@hotmail.com

Signe Helene sa...

"Hjem i tiden" har veldig mye fint! :) Følger på Facebook og deltar her med 2 lodd :)

God helg!

(signe@epost.no)

Bjørkli Søndre sa...

Så spennende! 3 lykkelodd på meg!
Ønsker deg en flott fredag!

Elisabeths idyll. sa...

Herlig gibort og Gratulerer med tre bloggeår ;oD
Slår til med 4 lodd ;o)))
Klemmer Elisabeth

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Kristin sa...

Gratulerer med tre år! Jeg tar to lodd jeg:)

Lill sa...

Heihei
Gratulerer igjen med 3 års dagen..

Jeg vil gjerne være med med hele 4 lodd

Nå venter en tur opp på sykehuset etter 5 timers venting på legevakt i natt..Håper de finner ut hva den STORE(golfball)kulen i halsen min er..

KLem klem

Lena sa...

Blir gjerne med og trekker full pakke med lykkelodd. Håper på vinnerlykke : )

god helg til deg ♥

Beate M B sa...

Jeg vil gjerne delta, og trekker 5 lodd! Deler på Facebook! :-)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Spirea sa...

Så flotte gaver og så gøy å få være med. Tar to lodd, jeg er følger fra før og nå får du en kommentar ;)) ønsker deg en skjønn helg!

Anonym sa...

Så fin gave du gir bort.
Jeg satser ett lodd.

tomabjer@online.no

Jannes lille sted sa...

Hipp hurra for 3 år!! :)
Jeg er med og tar med meg 1 lodd :)
God helg
Klem Janne Merethe

Monica sa...


(⁀`⁀)☆Gratulerer med 3 års jubileum
.`⋎´☆¸•.☆ Jeg tar full pott 5 lodd.
☆¸°•.☆ ☆ Ønsker deg en kjempe fin
•°*°•.☆ helg..Jeg krysser fingrene og alt annet som krysses kan... Stor varm hilsen fra Monica Karin
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ canim_monica@hotmail.com

Camilla sa...

Gratulerer med 3 års-jubileum. Jeg prøver lykken med 3 lodd. :-)

Lise sa...

Jeg blir gjerne med og tar 4 lodd :D

Christin sa...

Nyyydelig farge på Manokoppen! Prøver lykken med 2 lodd:)
Ha en fin helg!
Hilsen Christin L

Randi sa...

Gratulerer med 3 års-jubileumet! Du har en flott blogg som jeg liker veldig godt:) Jeg feirer gjerne sammen med deg, trekker 4 lodd og krysser fingrene.
Klem

Anonym sa...

Hej! Underbara premier...
Full pott/5 lotter, tack.
Kommentar, följare, gillar Hjem i Tiden både blogg och på fb sen tidigare (Marie L-m)..Och har även delat på fb. Hoppas på TUUUUUR.
Ha det så fint önskar Ragna Marie
ragna _marie@hotmail.com

Judith sa...

Gratulerer med 3 år! Jeg tar to lodd - la meg til som følger nå:)
Hilsen judith@mimer.no

Ida sa...

Jeg tar med meg full pott- fem lodd jeg! Har ikke blogg, men følger og deler på fb i tillegg til følger av blogg!

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Camilla sa...

Heisann!
Tre lodd på meg!
Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Merete K. sa...

Hei :-)

★ Koselig blogg og flotte premier.
Blir gjerne med i trekningen og takker ja til 5 stk lodd.
ha en herlig mai måned :) ★

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Ole-Martin sa...

Jeg blir med på fire lodd i denne omgangen.

mvh

Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

madebyjulia sa...

Jeg vil gjerne være medog tar 4 lodd:)

Lina sa...

Gratulerer så mykje til deg og den fiiiine bloggen din :D Eg tar 4 lodd :)

Lina

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hmm..eg har hatt deg på bloggrollen min og følgt deg lenge. Men har visst ikkje lagt meg til som følger hos deg. Men no er det gjort;) Tar gjerne 2 lodd og feirer 3årsdagen din!
Klem:)

Petter K. Smart sa...

3 lodd :)
Likt på face.
Mvh Petter Ahlbom

Gøy på Tangen sa...

hipp hurra for den fantastiske "treåringen" håper det blir 30 år til med fine bilder og innlegg:)
Klart jeg vil være med! 2 lodd til meg
Ha en herlig helg
klem Cathrine

Dan-Eirik Hætta sa...

4 lodd...:)

Pink lady sa...

Jeg tar gjerne fire lodd!

KROnPRINSESSENE sa...

Slår til med 4 lodd på denne ;)
Gratulerer med fantastiske 3 år med blogg forresten.
Stå på videre -du inspirerer ;)
Klem May Helen

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med 3 års feiring.
4 lodd på meg
klem

linnerud sa...

5 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Sivs verden sa...

Jeg er med & tar 2 lodd:)

Anonym sa...

Jeg blir med, tar 1 lodd :)

Ha en god helg!

mf.i@hotmail.com

Anonym sa...

jeg er med, 1 lodd
uglylizz78@gmail.com

Vibeke / Mammas Hus sa...

2 lodd til meg ♥

Jane sa...

For noen flotte premier :)
Trekker gjerne 4 lodd jeg.

klem Jane

mormor sa...

2lykkelodd på meg;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Christine sa...

Hei hei=)
Jeg blir gjerne med å feire dine 3 år som blogger, og trekker 5 lykkelodd=)

Klem fra Christine

Maria ( Idekroken ) sa...

Jeg prøver meg så klart! Fine premier, og nydelig blogg :)
Følger deg fra før ;)

Vårklem fra Maria

Mii sa...

Jag er med og tar 1 lodd.

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar 2 lotter. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/giveaway-1.html

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 3 lodd.
Liker og delt på facebook :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Natalie sa...

Herlige premier!! Jeg tar fire lodd:) Natalie

Barbarella sa...

Herlig! Jeg tar fire lodd!!

Silje sa...

3 lodd :-)

Fru Holt sa...

Jeg også elsker "hjem i tiden!" De har såå mye fint! Jeg blir med med 4 lodd (kommentar, følger deg, følger hjem i tiden og liker på face).

Ingrid Louise sa...

Superdupert!!
2 lodd på meg,klm ingrid l

Tina sa...

1 lodd på meg :)
tina.sves@gmail.com

Anonym sa...

Gratulerer! :D Jeg tar 1 lodd.

lazahhh@gmail.com

LilleMa sa...

Heeeeeiii!

Gratulerere med 3 års dagen, thihi ;-)
Jeg har nok fulgt deg bortimot heletiden. I alle fall i fra Mesnalia tiden.

Jeg tar følgende lodd;
*Følger deg
*Liker Hjem i Tiden på facebook og *Legger til Hjem i Tiden i bloggrollen min.

Det blir 3 lodd det :-)

Klem Linda




Det blir vel

FruLykke sa...

Hiver meg med med 2 lodd :))

kirsten Holte sa...

Tre år er flott. To lodd på meg.
Kirsten

Anonym sa...

Blir hele 5 lodd på meg her!:))
*Janne Kari Viken* på fb
*jannebabzen* som følger
utrolig fin premie,håper kanskje eg blir den heldige:))
klem Janne
jannebabzen@hotmail.com

Annfrid sa...

Jeg er med her også, trekker 4 lodd.

Klem

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hurra hurra! 4 lodd på meg :)

Karina sa...

Så moro! Jeg trekker 2 lodd! Klem K.

Lillian sa...

Nydelig premie! MÅ bare ta full pott med lodd. Så, 5 lodd på meg :D

Julie sa...

Herlige premier!
Jeg er selvsagt med!
Elsker bloggen din!
3 lodd til meg!
Ha en strålende kveld!!
Og kos deg på jysk imorgen ;-)
Klem fra Julie :-)

Anonym sa...

Trekker et lykke lodd og krysser fingrene :)

-Vibeke, froken_p@live.no

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg vil gjerne delta på denne,
da jeg liker disse koppene veldig godt. Har gjort alt som står,
så 5 lykkelodd på meg.

Mvh. Guri Marie

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Anonym sa...

Jeg tar 1 lodd! Hyggelige sider!
Hilsen Hanne

hannemarim(a)yahoo.com

Emilie sa...

Gratulerer med 3 år, ett lodd til meg:)

Mine diller sa...

Gratulerer med 3 års dagen.
Blir med i trekningen med 3 lodd :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

2 lodd på meg
klem

Li/Småtingene sa...

To lodd på meg!

:-)

Plosellas sa...

5 lodd og deltager nr 101 ( hvis det da ikke slengte seg på en rett før meg !!! )

Snart 17. mai natta og flagget ble firt i god tid innen kl 21 <3<3<3

plosella_38@live.com

Kjersti1982 sa...

Trekker 5 lodd og krysser fingrene
kjerstiogkim@hotmail.com

M@rlen sa...

Gratulerer så mye med 3 års jubileumet!
Jeg tar 2 lodd:)

ingridsboble sa...

Tar tre lodd og krysser fingre!Gratulerer med 3 år som blogger :) Jeg er helt i start-gropa og finner så mye fint her inne!

Kristin sa...

Så flott! JEg er gjerne med og prøver lykken med 4 lodd:)

RoseSommer sa...

Hei, kan jeg få 1 lodd?