tirsdag 1. mai 2012

♥ EKTORP ♥

For 2 uker siden fikk jeg endelig min etterlengtede hvite Ektorp.
SHAME ON ME som ikke har vist dere den før, og dermed brutt interiørbloggerens uskrevne hovedregel;
"Blogg alle nyinnkjøp"
Åsså attpåtil ikke mindre enn enn sofa?! Jaja, sånn kan det gå når ikke bloggformen er helt på topp...
Anyways: Her er min nye, lyse og luftige stue...


Litt uvant å ikke ha det store hjørnet lenger, men veldig deilig å være kvitt det store brune droget!
Til og med Husbonden er fornøyd, og sovner i 3-seteren for et godt ord... 
(det gjør han forsåvidt hvor som helst...;P)


HER kan du se hvordan stuen så ut før.
Mai du skjønne milde har kommet, og med den håper jeg det kommer 
tid og inspirasjon til litt hyppigere 
blogginnlegg også!

♥ Ønsker dere alle en glad og snill 1.mai 

22 kommentarer :

Jatte sa...

Såååå lekkert det ble!! Nesten så jeg savner min Ektorp også *fnis*

Ha en fin 1.Mai,
Klem jatte :))

Blåbærtua sa...

Så nydeligt det blei,har tenkt å kjøpe meg ein ektorp sjølv og,og når eg ser kor fint det blei hos deg så ser eg at det blir et rett valg av sofa:)
Ønske deg ein fin dag!

Frøken H sa...

Sååå fint det ble, Monica! :) Veldig lys og lekker stua ble med den hvite og fine sofaen! :) Ønsker dere en fin 1. mai! Håper sola skinner hos dere også! ♥ Klem Frøken H

liven sa...

"Slitan" med ny sofa Monica ....riktig så fint i kroken din!
Kjøpte en hjørne Ektorp før jul...fantastisk god å sove middag på :)

ha en fin dag!

Ingrid Louise sa...

Gratulerer med ny Ektorp!!
Det ble kjempefint!! Kos deg i den!!
Fin 1 mai til deg,klm ingrid l

fru Dyregod sa...

Ektorp er deilig å sitte i. Men vi kjøpte en Ektorp sovesofa brukt og er veldig skuffet over den. Hard, veldig grunn å sitte i og helt annerledes enn vanlige Ektorp-sofaer. Og så veier den et tonn! Kos dere i de nye sofaene deres!

Tre Engler sa...

Hei!
Gratulerer så mye med nye sofa:) dette ble bare helt fantastisk. Herlige bilder og ordentlig lekkert har du det:)
Ha en strålende 1 Mai.

Klem Merete

Bettum Villa sa...

Så flott med ny sofa. Gratulerer! Ektorpen er jo så fin.
Vi har også skaffet oss et nytt dråg, nesten dobbelt så stor som vår gamle sofa. Vi elsker den!
Klem Madelén

Tinas vita bo sa...

Grattis till nytillskottet!! :)
Det ser helt underbart ut!
Här ska det oxå köpas soffa i sommar.. .)
Vad? Ja Ektorp förstås... hihi

Härliga bilder!!

Kram Tina

Krossmyra sa...

Nydelig! Så lyst og fint:)
Og flotte farger på lysfatet!
Ha en herlig dag!
Klem Monica

Signe sa...

Riktig så lekkert! Hva er det du har lagt i sofaen, det blondestoffet? Vi har også hvit sofa og da er gode råd dyre ;)

Klem,
Signe

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg er veldig fornøyd med Ektorp, og det blir sikkert du også :) (Selv om det betyr at man må vaske trekk med jevne mellomrom...) Hvor har du kjøpt bildet Keep Calm (osv.)?

Lindas Lille Leilighet sa...

Den ble kjempefint:) Så koselig du har det i sofakroken din:) Regner med mannen sover godt der ja:D

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Nydelig ble det :) Jeg elsker mine Ektorper og :) De er veldig gode å sove i ;)

Ha en herlig soldag :)

Klem Lisa:)

solihjartet sa...

Ektorp er ein herleg sofa, gratulerer så mykje!

Me har også den, ein 2- og ein 3-seter, og husbond og eg har 'kvar sin' :)
Herleg sofa, og så fint at ein lett kan skifta farge utan å skifte heile sofaen!!

Den glei rett inn hjå deg, og ser ut som den alltid har høyrd til der ;)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

SUPERkoseleg det vart då!☺ Lett å trivst-og sovne-der☺

Klem M♥

Fru Perez sa...

LEKKERT! Virkelig! :)

God uke ønskes i ny sofa!

Bjørkli Søndre sa...

Så herlig! Så praktisk med disse sofaene som man kan vaske trekket på eller rett å slett bytte ved behov.

Nydelig som alltid her hos deg!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så nydelig det ble, vennen :)
Du har det så flott du :)
LOVE IT!!

Ha en fin ettermiddag!
Klem

teresebfoto.com sa...

Så lekkert det var hos deg:) Hvor har du kjøpt bordet? Det var kjempefint!

Ønsker deg en fin fin dag - her er det sol og den må nytes så lenge den varer:)

Anonym sa...

Hei! Så utrolig fint med de blondene i sofaene dine, hvordan har du gjort det?

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Anonym!

Blondene i sofaen er sengetepper fra Ellos;)