fredag 13. april 2012

{ A Temporary Couch }

Igår var dagen da det store brune Ekornes-droget forlot stua vår. Plutselig ble stua utroooolig mye større! Det er enda en uke til vi får den etterlengtede HVITE Ektorp'en - så inntil videre har vi trillet sengene til Gutta Boyz ut i stua. Og det ble slettes ikke verst - egentlig kunne jeg tenkt meg å ha det sånn jeg...;) Se og døm selv!




På grunn av brudd i en kabel sliter jeg med nettforbindelsen om dagen, og de planlagte bloggrundene mine har derfor ikke gått helt som planlagt...:( For å få skrevet dette innlegget har jeg koblet IPhone'n til pc'en, som fungerer som modem - men det er sikkert ingen billig affære, så det er vel best å koble fra...*furte*

 Håper dere får en fiiiiiiiiiiiiiin helg der ute 

30 kommentarer :

I Det Lille Grå Huset sa...

Så fint da!!
Men tipper det blir knallfint med den hvite ektorpen også jeg =) Gleder meg til å se bilder!
Ha en fin kveld!
Klem Line

ide-puffen sa...

Så fint. Men de er nok ikke like behagelige som Ektorpen :) Jeg skal snart legge på mine hvite trekk på mine Ektorper også. Gleder meg.
Kos dere i de unike sofasengene. Tøffe er de.
klem klem

Trine sa...

Der kunne æ ha trivdes veldig godt :-)
god helg og nyt den . så håpe æ nettet ordne sæ straks! Bli nesten hysterisk når æ miste det... hehe

Trine sa...

Der kunne æ ha trivdes veldig godt :-)
god helg og nyt den . så håpe æ nettet ordne sæ straks! Bli nesten hysterisk når æ miste det... hehe

Trine sa...

Der kunne æ ha trivdes veldig godt :-)
god helg og nyt den . så håpe æ nettet ordne sæ straks! Bli nesten hysterisk når æ miste det... hehe

Trine sa...

Der kunne æ ha trivdes veldig godt :-)
god helg og nyt den . så håpe æ nettet ordne sæ straks! Bli nesten hysterisk når æ miste det... hehe

Tre Engler sa...

Hei!
Så utrolig fint det ble, utrolig hva kan gjøre med paller:) likte det kjempe godt også hadde du så mange vakre detaljer:)
Blir spennende å se mer!

Ha en strålende helg!

Klem Merete

Signe sa...

Lekkert smekkert, men tipper nok at Ektorpen er litt bedre å sitte på i lengden? :)
Blir spennende å se stua med ny sofa!

Ha en finfin helg :)
Signe

Lindas Lille Leilighet sa...

Sååå stilig!:D Artig å gjøre forandringer, selv om dem er midlertidige;) Blir nok lekkert med nysofaen og vil jeg tro! Gleder meg til å se:)

Klem

Kremfaret sa...

Det var utrolig stilig, hehe. Kjekt å kunne trille rundt på møblene etter behov ;) Jeg vil tro at disse "sofaene" kanskje ikke er like behagelige i lengden, spesielt ikke for ryggen, men tøft var det i hvert fall!

Ninas hjem ♥ Super Lille sa...

Så lurt da :)

Kreativ du!

God helg! :) Klem Nina

Ingrid Louise sa...

Så jo kjempedeilig ut disse "sofa"-sengene!! Men du kan glede deg til Ektorpene,de e gode de også!!
Nydelig babybilde på veggen din!!
God helg til deg,klm ingrid l

liven sa...

Tøffe senger...og jeg må spørre....bruker du to eller tre paller oppå hverandre ??
Min datter er på full jakt etter paller for å lage seg en seng :)

ha en fin helg!!

Malina sa...

Jeg liker ideen om å lage hjørnet! Puter vakker :) Veldig koselig sted!
Jeg bare begynte å skrive en blogg, men kos deg :)
Ha en fin helg!

Manne's hverdag sa...

LEKKERT - OGSÅ ALLE DE FLOTTE PUTENE DA. Men vil vel tro at Ektorpen er litt bedre å sitte i.

Ønsker deg og dine en fin helg!!!

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Artig! Var hos kusina mi i går, og hun fortalte at venninna hennes hadde gjort sånn i ene stua. ;))

Kjempefint, Monica. Kan tenke meg det var godt å få ut den brun, digre. ;)

*Savnerdegmasseklemmer*

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hey hey hey eg LIKA sofaen din!☺
Treng ikkje kjøpe ny du☺

God helg☺

Klem M♥

Gitte sa...

Det ble utrolig stilig med den sofaen i stua:) Men blir sikkert like lekkert med den du venter på også:) Mange fine puter - lykke!
Ha en herlig helg!
Klem Gitte

Anita Stensvold sa...

Ektorp er utrolig gode sofaer:) Men, den midlertidige løsningen din var veldig fin:)♥

Jane sa...

Det ble knallfint :) Skulle gjerne hatt noe liknende selv jeg, men tror ikke mannen i huset er like enig i det men...
Ha en flott helg.
klem Jane

Snedig Snelle sa...

Oi, kjempestilig!!! :-D

Har en drøm... sa...

Knallfint!!
Så deilig når man blir kvitt slike drog som man er lei av:)
Har noen jeg og, hehe:)

HA en fin fin kveld;)

Marits Hverdagsgleder sa...

Det var kjempekult med sengene der. Sånn kunne jeg tenkt meg å hatt det ihvertfall :) Har hvit Ektorp jeg, og jeg er kjempefornøyd... men kult med de palle-sengene.

Bettum Villa sa...

Ja, dette så jo kjempe stilig ut! Klem Madelén

Bjørkli Søndre sa...

Stilig dette å da... Herlig med forandring. Sikker på det blir fint med ny sofa. Så lekkert hos deg og du har en så gjennomført stil. Elsker alle detaljene du har.

Ønsker deg en strålende uke!

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Du er så flink du Monica!!!
Alt hos deg ser så fint ut bestandig. Og så er du flink til å ta bilder.

Hvem har malt det nydelige bildet av babyen?
Jeg ble helt "opphengt" i det... :)

Klem

Sommerjenten sa...

Så utrolig stilig! Synest det var lekkert slik også jeg :) Det er iallefall en fin sofa til du får den nye. Gleder meg til å se :)

Tusen takk for alle nydelige kommentarer som du legger igjen! Varmer! :) Alltid like koselig :)

Ha en fin ny uke!

Klem Lene

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar om kjøkkenmaskinen! :) Det skiltet er kjøpt i en lokal interiørbutikk! :) Jeg kan se om de har i gjen så kan jeg evntuelt kjøpe det til deg og sende deg det :) Om du ikke finner det en plass selv da :) KLEM

solihjartet sa...

Åååå! Eg likar godt møblar o.l. laga av paller, syns det er utruleg stilig, men husbonden er ikkje like begeistra, så eg veit ikkje om eg får nokon innanhus, men kanskje på terrassen? :)

Putar med dyretrykk er så fint!

Klem

Hege Sletsjøe Morris sa...

Utrolig stilig!