tirsdag 27. mars 2012

UTFORDRING: Old Chic...

Hos Galleri Bo ligger det nå en utfordring til oss, som går ut på å vise hvordan vi kombinerer gammelt og nytt, og hvordan vi setter sammen elementer fra forskjellige tidsepoker. Jeg elsker denne blandingen, og i likhet med Galleri Bo syns jeg en miks av historie, fortid og nåtid skaper en unik og personlig stemning. Jeg har blandet nytt og gammelt i hele huset, og jeg har valgt å vise dere detaljer fra kjøkkenet vårt.


Kjøkkenet er nytt og skjærfjølen på veggen (fra HK Living) er ny. Det samme er bestikkskuffen og saltkaret på veggen. Skiltet over koketoppen er hjemmelaget. Melkrukken, øsen med lys i og emaljesilen er bruktfunn. 
En salig blanding med andre ord - just the way I like it:)


Her sprutregner det på tredje døgnet, og jeg er ikke det minste misunnelig på dere som bor litt lenger sør som nyter sol og 20 grader om dagen altså...;P Her oppe sparer vi nemlig det gode været til sommeren, dumt å bruke det opp i mars liksom, hihiii;)

♥ Håper dere har en herlig dag, uansett vær og føre 

20 kommentarer :

Prinser og Prinsesser sa...

Lekkert! Er det en lampe den trakten?

Anette sa...

Så fine bilder!! Som alltid :-)
Ja tanken på at sommeren er hos oss nå, og kanskje ikke blir så lenge har slått meg..... Nyter enn så lenge jeg!
Klem til deg

Hummerogkannarifugl sa...

Så mye fint du har blandet. Dame som har sansen her ser jeg
Anki

Villa Oss sa...

Herlig bidrag du deltar med. :)
Klem fra Nina som er solbrent på nesa ;)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlige bilder - som alltid!
Jeg DIGGER kjøkkenet ditt ♥

KLEM

Lisa sa...

Du viser en herlig blanding av gammelt og nytt! Nydelige bilder! :)

Klem Lisa <3

Tinas vita bo sa...

Helt underbara bilder!!!!
Älskar ditt kök!! :0)

Kram Tina

Gøy på Tangen sa...

nydelige bilder av nydelig hus:) ahh det må være en drøm å bo iblant alle de fine tingene!
Håper du får en fin og solfylt onsdag
klem Cathrine

Vibeke / Mammas Hus sa...

Just the way we LOVE it! ;D

Og jadda, dere får nok finværet i sommer dere. Helt sikkert.

Tre Engler sa...

Hei!

For en herlig blogg og bilder du har:) liker det kjempe godt. Er selv helt ny innen blogg verden og håper det er greit om jeg legger deg til inspirerende blogger på min blogg!
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

Sommerjenten sa...

Du har det så fint! Og så masse fine detaljer! En virkelig fryd for øyet :) Masse lykke til i utfordringen! :)

Klem Lene

Vibeke / Mammas Hus sa...

Chiffonier: https://www.google.no/search?q=chiffonier&hl=no&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=PyxyT5bKKfP34QTvsMT0Dg&ved=0CDwQsAQ&biw=1600&bih=775

;)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

OFF!!!!!!!!!!!! Hadde håper du IKKE skulle legge merke til den brødfjøla... :P
Den er jo dritlekker og ganske enkelt genial *skamme seg*

KLEM

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg hadde nesten forventet meg en slik reaksjon... :)

Natta ♥

toves sammensurium sa...

Når man våkner klokken fem om morgenen og i grunnen er litt sur for at jeg "vant over".vekkerklokka som fremdeles sover,er det ganske greit å komme på besøk på bloggen din og kose seg med alle de fine innleggene dine.Plutselig vet jeg hva jeg skal bruke x antall pallekarmer uti garasjen til...takk for tips:)
Du tar de nydeligste bilder,nyyyter:)))
Her klasker regnet også mot vinduene....tenk så deilig solen blir når den først kommer:)))
Toveklem:)

takhøyde sa...

Nydelig bilder - lykke til i utfordringa!!
klem Heidi :)

Lene (Galleri Bo) sa...

Så flotte bilder, og takk for at du deltar. Ønsker deg en fin uke videre! Her er vi akkurat ferdig med bursdagsfeiring, så nå sitter min mann og jeg og koser oss med et stooort glass vin hver :)

Fruehuset sa...

Nydelige bilder:)
Elsker kjøkkenet ditt!

God veslelaurdag:)

Den Grønne Baljen sa...

Fantastisk flotte bilder... så mange herlige detaljer som jeg bare likte så godt =))

Hvis du har lyst å prøve lykken på et gavekort -er du velkommen inn på bloggen min =)
Ønsker deg en fin dag

Kerstin

Lene (Galleri Bo) sa...

Tusen takk for at du deltok i utfordringen min: I løpet av kvelden avslører jeg finalistene, så følg med :)

Ønsker deg en flott påske og en fin kveld videre!