tirsdag 6. mars 2012

UTFORDRING: Here I am - This is me...

...er navnet på NIB's marsutfordring
De vil se hvem vi er. Ikke i form av selvportrett, snarere en komposisjon eller et bilde av interiøret som gjenspeiler personligheten vår. Det populære blå barnerommet (som forøvrig er et JENTErom) har på mange måter blitt Tyrifryds signatur og varemerke, så jeg kan jo ikke annet enn å delta med bilder herfra. For dette er MEG...


Her flyr dagene unna, og bloggingen blir litt mer sporadisk enn ønskelig... 
Forhåpentligvis er jeg snart i normalt gjenge igjen. Det er ihvertfall lengre og lysere dager i sikte, 
og da bør jeg jo få tid til hur mye som helst i løpet av døgnets 24 timer...eller?! ;)


Se forresten alle de flotte bidragene i NIB-utfordringen HER.
Ha en fin kveld alle sammen

38 kommentarer :

Petra Eriksson sa...

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!

Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset! Vi hoppas att så många av er som möjligt kan komma och träffas! ÅÅÅHHHH så skoj!

Föranmälan ska göras till vitromantik@gmail.com samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god Kycklingssallad, kaffe, dryck och kaka. Kostnad 135:- Vi håller stängt på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på vår hemsida www.levvackert.se HOPPAS du kan komma och vara med KRAM

Skogland sa...

Beklager det med GUTTErom! *flau* hehe..det går litt fort i svingene av og til! Uansett er det et SUPERfint barnerom :))

Ha en fin tirsdagskveld!

Klem fra Fru K

Solgården sa...

Underbart rum!!! Älskar den där hemmagjorda sängen! :)

HA det gott!!
Kramen!

Beate sa...

Her ville jeg vært barn! Herligste detaljer!

Klem

Fru Andersen sa...

DIGGER det rommet:-)

Ha en fin.fin kveld videre!

Hulda sa...

Husker første gang jeg så dette rommet, ble utrolig imponert. Det er så gjennomført, originalt og flott!

Kjellåsen sa...

Et fantastisk flott barnerom!!
Ønsker deg en strålende uke!

Fabelaktig sa...

Ett fabelaktig rom :) Digger at det er ett jenterom!

Klemmepå

Har en drøm... sa...

Dette er Monica ja!!
Er så flott det rommet:)
Bildene er kjempefine og ♥
Et vakkert bidrag!
Lykke til;)

liven sa...

Dette rommet er bare såå fint :)

Gabriella sa...

Så utolig fint rom!
Hva slags gulv er det egentlig? Veldig artig og annerledes! :)

Trådsnella sa...

utrolig kult! Gulvet er virkelig flott altså!!!
Lykke til ;)

Manuela - Mrs Hardy sa...

Tøft :)
Lykke til og god kveld til deg!

Lisette sa...

Fantastisk stylet og for et rom!!!

Fruehuset sa...

ELSKER dette rommet:)
Det er så reint og enkelt, men allikevel veldig spennende.

Lykke til:)

Sommerjenten sa...

Så masse lekre detaljer! Råfint rom! Masse lykke til!

Klem Lene :)

Gøy på Tangen sa...

for et spennende rom! elsker veggen med alle dyrene på:)

Lindas Lille Leilighet sa...

Åh som jeg elsker det rommet der!! Det er bare så fint!:) Håper du ikke har noe imot at jeg har lagt det i inspirasjons mappa mi på dataen?:D Lykke til i utfordringen!

Bjørkli Søndre sa...

Dette er deg ja!
Kjempeflott bidrag!

Lykke til i utfordringen!

Talentina sa...

Hei så utrolig flott rom! knall tøft gulv! Ha en fin dag! Klem fra Yvonne.

Tonemor sa...

Dette rommet er Såååå fint:))
Lykke til.

white life© sa...

Wow - thanks for sharing these gorgeous inspirations!!!

Take care
Tine

Siren sa...

Helt enig Monica, dette er såå deg! Elsker soverommet, så mange herlige kreative detaljer!:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heeeeeeeeeeeeeerligste rommet! :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

SUPERfint det rommet also!☺ Lykke til☺

Stolane er kjøpt via cultfurniture.com. Mykje fint å sikle på der ja☺ Og billeg! ...vertfall for meg som ikkje har råd til orginalen☺

Klem M♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Alt eg betalte va ca 500 kr i frakt og ca 500 kr i postoppkrav..ikkje høyrt nåke om toll... So vart ca 600 kr pr stol.
Kanskje det går an å spør dei om dette?
Eg veit ikkje om eg var heldig eller om det ikkje er toll på dette...

Klem M♥

Lidyll sa...

Elsker det!*smile*
....og bildene er så VAKRE!

Dette er jo som å gå på skattejakt, for det er så mange deilige detaljer her!
Bare sjekk det GULVET! WOW!

Lykke til i konkurransen, og flott uke videre!
Klem fra meg

LIVSGLITTER sa...

Älskar det! Så snyggt!

Emmas hvite borg sa...

Som jeg har sagt før; fineste jenterommet! Masse lykke til :)
Ønsker deg en herlig torsdag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Anita Stensvold sa...

Jeg elsker dette rommet :) Kan se på bilene i evigheter :) Det jeg liker enda bedre er at det er ett jenterom, uten rosa og hello kitty :) Hvor er taklampen fra ? :) Du er så flink :)

Bdicte sa...

Den tapeten er bare så fantastisk!!

Snaart helg, og kanskje mer tid til bloggings:)
Klem
Benedicte

Villa Oss sa...

Wow! For et lekkert gulv. Love it. For ikke å snakke om tapeten, sengen, ja alt... Rå stilig!

God helg!

Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Det er så veldig deg, vennen! OGGGG så FLOTTat jeg nesten svimer av!! Et finere barnerom må man lete lenge etter!

Ha en nydelig kveld!
Klemmer til deg!

Fossestua sa...

Knallfint! Elsker det stilige gulvet, og den fine gamle skolepulten :)

dagdrømmeren sa...

Fantastisk barnerom!
Ønsker deg en fin kveld
Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
Klem Tonje

Marthe sa...

kjempe flott rom:)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Taak Anita, koselig å høre:)
Lampen er kjøpt på Byggmakker.
Tror de har slike på Bohus også;)

sbo sa...

thank you so much. fosbobetr good Archive