lørdag 17. mars 2012

SOMMERLENGSEL...

Da jeg leste sommerlengsel-innlegget hos Hulda forleden dag kjente jeg virkelig lengselen etter sol og sommer komme. Jeg bladde litt i bildearkivet, og drømte meg helt bort... Som jeg gleder meg til lange lyse netter, tynnere klær, grillmat og sommerblomster! 


Her oppe er det dessverre ikke mye som minner om at våren er i sikte, men når den først kommer er den lange og kalde vinteren fort glemt. Og mens vi venter og gleder oss, tilbringer vi også denne helgen på hytta. Vi legger gulv og maler, fikser og ordner, og prøver å få litt varme i huset. 


Alle bildene er fra eget hjem en vaaaaarm julidag i fjor sommer...

 Håper dere har en fin og vårlig helg Gratulerer så mye med 70årsdagen idag, Tante E!

29 kommentarer :

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Åh, sommer ♥
Jeg gleder meg og håper håper håper at sommeren i år blir minst like bra som den i fjor!

KLEM

Talentina sa...

så idyllisk!!

Tinas vita bo sa...

Helt underbara bilder!!!
Sååå mysigt!!!

ha en härlig helg
Kram Tina

Saras stove sa...

Herligeten så nydelig!! Veranda gjerdet deres er virkelig flott! Tror jeg må prøve å få til noe liknendes på altanen vi skal bygge i vår! Fin lørdag til deg:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg har som mål å besøke dere om sommeren også! Absolutt!! ♥

Nennes sa...

Ååå så lekkert, dete så kos ut!
Gleder meg til sol og sommer :)
ha en flott dag.

Klem

Sol sa...

Den sitteplassen med paller var veldig fin :) Nå gleder jeg meg veldig til vår, sommer og sol. Ha en fin lørdag videre.

liven sa...

nyydelige bilder!!
Om været blir bedre er vi kommet til våren nå...krokusen står i full blomst her :)

ønsker deg en fin helg

klem!!

Gøy på Tangen sa...

Nydelige bilder:) For en fantastisk sted du bor på...
ahhh som jeg gleder meg til sommer!
Håper våren snart er på vei til deg også, her er det grått,trist og ekkelt idag..dvs perfekt til å gjøre morsomme ting inne:)
Ha en herlig lørdag!
klem Cathrine

mamma i nord sa...

Å det ser deilig ut.

Får håpe på en reprise av fjorårets sommer, selv om jeg kunne tenkt meg litt mindre nordavind, som iallefall vi merket godt her hos oss ute i havgapet.

Ønsker deg en strålende helg.

Klem Tanja

Gabriella sa...

For en fantastisk utsikt!!!
På verandaen din hadde jeg storkost meg! ;)

God helg!

Klem

Elisabeths idyll. sa...

Herlige bilder *smil* ;oDDD
God helg til deg ;o)))

Klemmer Elisabeth

Kjellåsen sa...

Det var en nydelig utsikt og deilige sommerbilder!
Håper våren snart kommer til deg også:)
Ønsker deg en strålende avslutning på helga:)

Fru Andersen sa...

Så herlig utsikt dere har! Nydelige bilder:-) Og gjett om jeg deler lengselen din etter sommer og sol!

God lørdagskveld!

Anitas Interiør verden sa...

Koselige bilder,kjenner at jeg lengter etter sommeren jeg også,her har vi hatt mye flott vær,men vi har fortsatt mye snø,så det er nok ikke borte med det første.

ha en fin lørdags kveld
Klem Anita

Marit sa...

Huff, det gjør nesten ikke bra å se på disse bildene! Lengselen etter sommer er stooor!!!:) Men heldigvis går det bare en vei, og vips har sommeren kommet!:)

Ha en fin søndag!

Klem Marit

susannekaluza.com sa...

Så nydelige bilder! Kjenner jeg blir helt varm i magen av å se på dem. Tusen takk for at du deler dem med oss :-)

Har en drøm... sa...

Herlige bilder!!
Gleeder meg til sommeren ja ♥

ha en fin fin søndag:)

Signe sa...

Å herremin hatt, dette er smittsomt!
Finnes det noe finere enn nordnorsk sommer med snø på fjelltoppene?
I don't think so!

Ha en finfin søndag :)
Signe

MissMette sa...

Hei Monica :)
Herlige og fantastiske bilder ღ og ja, gleder meg
stor til sommer og sol :)) Og du har det jo så fint
både inne og ut, samt fantastisk natur.. Love It ღ
Flotte bilder av kjøkkenet ditt under her også, og
gratulerer sååååå mye med at bildene dine skal være
med i Sanselig Jul ღ spennende... Boken skal jeg
sette opp på julegave ønskelisten ;)) Gleder meg ღ
Ønsker deg en fortsatt fin søndag og helg, stor
klem fra Mette

Lindas Lille Leilighet sa...

Å som jeg misunner deg den utsikta der! Å som jeg gleder meg til sommer<3<3

Lisas Hjem sa...

Så nydelige bilder :) Kjenner sommerlengselen godt da man ser slike stemningsbilder :)

Og med den utsikten så kan jeg tenke meg det blir noen timer på verandaen på sommerdager og kvelder :) Nydelig <3

Ha en fin søndag videre :)

Klem Lisa:)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åååå som jeg nå lengter etter sommeren og varmen!!!! Herlige bilder, og ikke minst utsikt!! Lucky u, vennen!

Ha en nydelig dag!
klemmer til deg!

Fruehuset sa...

Sukk! For nokre fantastiske bilder:)
Tenk at det faktisk skal bli sånn om ikkje så alt for lenge, eller har iallefall aldri vore nærmare.

Digger pallesofaen din!

God mandagskveld:)

Monica sa...

Hei på deg.
Åååå, for noen herlige bilder! Tenk for en fantastisk tid som ligger foran oss... ;)))
Ønsker deg en riktig fin kveld.
Klem, Monica

Ida sa...

Wow, ble målløs jeg! Heldiggris! Kan tenke meg dere har det deilig der på sommeren ja :)
Ha en herlig kveld!
Klem Ida

Ida sa...

Wow, ble målløs jeg! Heldiggris! Kan tenke meg dere har det deilig der på sommeren ja :)
Ha en herlig kveld!
Klem Ida

sbo sa...

thank you so much. fosbor good Archive

Anonym sa...

FOR EN UTSIKT!! Eia var jeg der! Har ikke behov for å reise bort om sommeren med en sånn veranda! :o) (forutsatt at været er like fint, her på østlandet har de to siste somrene vært begredelige)
Ha en fin vår!
Mette S.