torsdag 15. mars 2012

LESERNES ØNSKE: Spiseplass

Jeg har visst helt glemt å fullføre LESERNES ØNSKE-innleggene... 
Kjøkkenet og stuen er vist, og det neste på listen over rom dere ville se, er spisestuen. 
Den har vært vist ganske hyppig tidligere, men det skjer jo stadig noen forandringer - selvom de er små...;)


Fra kjøkkenet har jeg full oversikt over spiseplassen, og ungene pleier å få servert maten "over disk". 
Både praktisk og koselig:)


Bordet er opprinnelig fra den etterhvert så sagnomsuste Bombay-serien, som de aller fleste har et forhold (eller ihvertfall kjennskap) til. Jeg har malt understellet og laget ny bordplate av hobbyplank. HER kan du lese mer om hvordan jeg gjorde det:) Slagbenken er et bruktfunn, og alle putene er fra H&M Home


Jernstolen har jeg kjøpt hos Hjem i Tiden - og jeg elsker den!! 
De har forøvrig 25% på alle jernstoler nå - jeg har sikret meg stoler til hytta - løp & kjøp du også;)
De andre stolene er bruktfunn.


Jeg lover å ikke glemme vekk disse innleggene igjen, rundturen fortsetter:) 
Neste LESERNES ØNSKE-innlegg blir fra soverommet. 

Ikveld blir jeg å finne i sofakroken med pc'en i fanget. ♥ Blogger 

27 kommentarer :

Gitte sa...

For en fantastisk spiseplass du har!
*drømmer*
Nydelige bilder du deler med oss:)
Takk for herlig inspirasjon!

Klem Gitte

Bjørkli Søndre sa...

Lekkert! Artig med den stangen du har hengt over bordet. Du har så mange fine ting. Kan sitte vel og lenge og bare nyte det. Du har virkelig en egen stil og den er så skjønn! Masse inspirasjon å finne her!

Ønsker deg en avslappende kveld i sofaen!

Ingrid Louise sa...

Herlig spiseplass!! Mange fine detaljer!!
Fin kveld til deg!!
klm ingrid l

Har en drøm... sa...

Fiiiineste spisestuen:)
Er så lekkert med det bordet og stolene ♥
Og herlige detaljer!!

Ha en fin fin kveld;)

Beate Kristin sa...

Så fantastisk fint du har det. Du har virkelig klart å fange stemning!Ha en finfin kveld!

klem, Beate

Marits Hverdagsgleder sa...

Veldig koselig spisekrok hos deg :) Ha en fin kveld!
Klem

Recipe for Joy sa...

Åååååh. Du har det såå fiiiiiint! Herlige detaljer. Synes det er skikkelig stilig med bordplaten du har laget på bombaybordet. Har samme serien selv, men ikke spisestuen. ;)
Ha en fin torsdagskveld med pc`n på fanget. Det skal jeg også ha. :)

Klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heeeeeeeeerligste spiseplassen ♥

Jeg savner deg!!

Tinas vita bo sa...

Ditt kök är en dröm!!
Såååå otroligt vackert!
Helt i min smak! :))

Kram Tina

Lillian sa...

nydelig! Er det Tolix stol eller noe som ligner? Veldig fin! :)

Hulda sa...

Dette var supre bilder! Har stor sans for den litt rå interiørstilen din. Herlig den tolix-lignende stolen. Så fint til det andre du har. Likte også slagbenken veldig godt. Hadde jeg hatt større kjøkken skulle jeg hatt slagbenk der jeg også. :)Liker godt måten du viser fram kjøkkenbordet på, der vi får se bordets overflate så godt. :)

liven sa...

Takk for titten...liker så godt å kikke på bilder fra hjemmet ditt!
så fint...og så inspirerende...og skiltet ditt :Welcome to wine country...kan jeg spørre hvor du har kjøpt det ??

ha en fin kveld Monica :)

liven sa...

Kanskje jeg rett og slett skal søke etter det via bloggen :)

salige lavendel sa...

Rett og slett LEKKERT, alt sammen!!

Hilde Pernille sa...

Kjemprfin spiseplass!! Liker stilen din :))

Lisas hjem sa...

Utrolig lekkert! :-)
Bloggen din er en herlig inspirasjonskilde! :-)

Titt gjerne innom min og, la ut mitt første innlegg i dag ;-)

http://lisashjem.blogspot.com/

Klem :-)

Gøy på Tangen sa...

For en nydelig spiseplass, så delikat og gjennomført:)
Elsker det du har gjort med bordet, da jeg så det tenkte jeg" åh DET er sånt bord jeg vil ha!" så da skjønner jeg med andre ord at jeg må lage det selv..
Ønsker deg en herlig fredag:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Koselige middagsplassen vår ♥

SAVNER DEG!!!

Lindas Lille Leilighet sa...

Du har det så fint! Skikkelig gjennomført og rett og slett nydelig! Drømmehjem!

Klem

Frøken H sa...

Herlige bilder fra den fiiine spiseplassen deres! :) Jeg digger jernstolen din, en slik står på ønskelisten (sammen med så mye annet)! ;) Masse inspirasjon og hente hos deg, som alltid! ♥ Ha en fin fredag! klem Frøken H

liven sa...

Hei igjen

håper det er greit at jeg bruker et bilde fra deg...skal selvfølgelig linke.

ha en fin dag!

Tonemor sa...

Helg igjen:)) Og ja hytteturen stod til forventningene:)
Nydelig spiseplass du har! Og når jeg ser bordet ditt så kommer det spirende tanker i mitt hode.
Jeg har jo et slikt Bombay spisebord! Men er redd det blir litt for stort nå som kjøkkenet endres.
Hmmmm da får vi se hva jeg evt kan gjøre med det:))

Ønsker deg er deilig fredag og vårlig helg.
Klem

Lisette sa...

Lekkert lekkert, du har det så fint og lunt!

Emmas hvite borg sa...

Nydelig som resten av huset :)
Håper helgen blir bra :) ♥
Klem Anette

Siren sa...

Elsker alt i huset ditt, såå min stil! Håper du får ei nydelig helg Monica! Klem :)

Trine sa...

*sukk*... bare helt vanvittig nydelig!
(som alltid.. hehe)
Fantastisk flott krok, og kem har ikke ett forhold til Bombay (eller Ganges som vi har)...
Slit enda me den her i huset, å glær mæ til æ kan få kvitte mæ med de.. (Min kjære tillate hvertfall ikke at æ male de.. hehe)

Fin lørdagskveld til dæ!
Her skal vi ut å spise middag på hurtigruta i kveld :)

Klæm Trine

sbo sa...

thank you so much. fosbobetr good Archive