tirsdag 13. mars 2012

FOR TIDLIG å glede seg til JUL?!

Nja....jeg vil gjerne ha en lang og varm sommer før jeg begynner å glede meg til julen igjen, men enn så lenge kan vi glede oss til Franciska Munch Johansen slipper boken Sanselig Jul. I fjor vår ga hun ut boken Sanselig Sommer med stor suksess, og som mange, inkludert meg selv, har trykket til sitt bryst.


Og jeg gleder meg ekstra mye siden jeg er så heldig at jeg skal få være med i boken, weeeeeee!! Jeg aner ikke hvilke bilder Franciska har valgt ut, så det blir spennende å se;) Og jeg gleder meg minst like mye til å se bilder fra alle de andre inspirerende bloggerne som er valgt ut. Du kan se listen over alle som skal være med i boken HER. Her er noen smakebiter fra boken.

"SANSELIG JUL er en hyllest til julen med vakre bilder og herlige juleidéer
fra de mest inspirerende interiørbloggerne. Gå på oppdagelse i snødekte
vinterhager, vakre rom og eventyrlige julehjem og la deg inspirere til å
skape akkurat den julen du ønsker deg."


Boken er på hele 200 sider, med over 450 fargebilder i flott kvalitet med stivbind og illustrert omslag.
Lanseres i begynnelsen av november i begrenset opplag, så om du vil sikre deg en utgave kan du allerede nå forhåndsbestille den HER


Det blir lenge mellom vært innlegg her inne for tiden... 
For øyeblikket lider jeg under det kjente fenomenet tidsklemma, men håper jeg er back on track om ikke lenge. Takk for alle besøk, koselig å se at så mange titter innom når jeg ikke er "hjemme".

♥ Håper dere alle har det fiiiiint! 

17 kommentarer :

Beate sa...

Jeey! Jeg er også med!
Venter i spenning

Klem

salige lavendel sa...

Masse lekre bilder! Jeg faller som regel for hundebilder, og dette var intet unntak =)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Bare gled deg du ;)

GRATULERER! ♥

Lindas Lille Leilighet sa...

Så herlig! Flinka du da!:D Den boken MÅ jeg ha:)

Marits Hverdagsgleder sa...

Skjønner godt at du er spent og at du gleder deg stort over å være med i boken :) Jeg skal nok ønske meg den boken der ja :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, det er for tidlig! ;) VÅR og SOMMER og kanskje litt høst først! ;)
Gleeeeder meg til boka!

Jatte sa...

Ååååå, dette er absolutt en must have bok ser jeg!!
Gleder meg♥

Ha en fin Onsdag,
Klem Jatte!♥

Jane sa...

Gratulerer så mye :) Jeg er også med. Yeeeeey! Dette blir moro.
klem Jane

Har en drøm... sa...

Grattis Monica, det er stor stas:)
Jeg har og et bilde med, men aner ikke hvilket;)
Blir spennende! Gleder emg ♥

Ha en fin fin dag!

Fabelaktig sa...

Herlig herlig! veldig fortjent også, for bildene dine er såå vakre!

Fineste onsdagen til deg og dine. Her skinner solen og jeg skal dytte i meg en neve pollenallergipiller å ta med mannen på lunsj... hihi!
klemklem

Fruehuset sa...

Så stas!
Gratulerer så masse:)
Gleder meg til å sjå:)

Britt Lundli sa...

Hei:)

Gratulerer....nydelige bilder:)

Ta en titt på bloggen min...og se etter Giveaway...

Ha en fin dag...

Britt.

Vigleik sa...

Kan tippe at den boken er inspirerende og jeg har i grunn alltid lik julen og alle forberedelsene. Det er så godt å krype ned i sofaen og drømme seg bort i slike bilder.

SIMONA sa...

WONDERFUL AND UNFORGETTABLE PICTURES...
KISSE
SIMONA

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Kjempestas!!!
Jeg er også med :) Det blir sååå spennende!!

Frøken H sa...

Gratulerer, det er vel fortjent! :) Gleder meg til den kommer, men akkurat nå gleder jeg meg aller mest til sommer og sol! :) Hihi! Klem

sbo sa...

thank you so much. fosbobetr good Archive