mandag 26. mars 2012

{DIY} Hyttesofa...

Ikke overraskende har også den helgen blitt tilbrakt på hytta. Sofaen har kommet på plass, og det var mildt sagt etterlengtede sitte/liggeplasser! Og jammen ble det både koselig og romslig:)


Selvom enkelte bloggskeptikere har forbarmet og forbannet seg over palletrenden, er jeg på ingen måte ferdig med den riktig enda. Men for at det ikke skal blir for mye paller, har jeg denne gangen gjort en litt annen vri. Jeg har brukt pallekarmer som jeg har snudd på hodet og lagt pallene oppi. Karmene er malt i fargen BENHVIT (nyyyyydelig farge!) og paller og madrasser er godt skjult under lintepper.


En enkel, og veeeeeldig rimelig løsning - noe som trengs når man møter på uventede utfordringer av DENNE typen:) Vi er avhengig av plass til mange, og med en pitteliten stue ble dette en utmerket løsning. Selvom det er et lite mareritt å "re opp" sofaen etter en koselig lørdagskveld med gode og hjelpsomme venner;)


  Men det er det jo verdt 

24 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hun vet hvordan hun vil ha det... ;)

Veldig bra sofa! :D *vin i glasset*

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Wow,for en herlig sofa..Nydelige farger, me like ☺

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Synes det ble kjempe fint jeg.
Ha en fin uke
klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Kjempefin hyttesofa med masse deilig, god plass :)
Ha en fin uke!
Klem

Jannes lille sted sa...

Kjempefint! Og paller er supert syns jeg :)
Det blir lekkert på hytta ser det ut som!
Ha en fin kveld
Klemmer Janne Merethe

Trine sa...

Så utruli stili! ME LIKE!!
Kem i alle dager bli lei av palla :P
Æ har jo ikke bynt å ta det i hus enda - æ bare gnåle om det enda.. hehe :P

Nyt hyttekosen :)
Klæm Trine

Ingrid Louise sa...

Utrolig stilig,så kjempedeilig og sitte\ligge i!!
Fin kveld til deg!!
klm ingrid l

Lisette sa...

Du er bare god, Monica....masse herlig sjarm på bildene!

Prinser og Prinsesser sa...

Så mange fine puter! Lekkert!

Hulda sa...

Så flott det ble! Virkelig koselig på hytta hos dere. Et godt kjøp. :) Så lekker sofa. :)

Lottemora sa...

Så fin sofaen ble!

Tinas vita bo sa...

Mysig soffhörna!!
Härliga kuddar! :)

Kram Tina

Emmas hvite borg sa...

Så fint det ble :)
Liker sånne palle -sofaer ennå jeg da :)
Klem Anette

Tante Titti sa...

Så smart, og veldig kjekt!!
Ønsker deg en fin fin uke, og en fornøyelig påske "ferie"
Titti-klæmm!!

Lisa sa...

Nydelig sofa :) Og nydelige puter :)

Klem Lisa:)

Bjørkli Søndre sa...

Så smart! Og bordet ditt er så utrolig nydelig. Er svak for slike brune gamle møbler.
Og hytta får din personlige stil. Me like... :-)

Har en drøm... sa...

Så lurt OG fint:)
Liker slike billige og flotte løsninger jeg:)
Godt dere koser dere på hytta, er litt misunnelig, innrømmer det altså ♥

Ha en fin fin kveld:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

HEEEERLIG sofa!
Jeg ønsker meg også pallekarmer!!!!!!!!!!!!!

KLEM

liven sa...

Koselige bilder fra hytten!!
Jammen skal jeg prøve meg på slike paller når jeg får tid...har tenkt bl.a et bord til gutterommet.

ha en fin uke monica :)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åååå dere kommer til å få det så fint på hytta!! Dette var bare knall lekkert!!!

Ha en nydelig ny dag i morgen!
Klemmer til deg!

Hegemors store, lille verden sa...

Vi er da laaaaangt fra lei av paller, vel???? Me love!!!:):):) Nydelig sofa!!:)

Hegemors store, lille verden sa...

Vi er da laaaaangt fra lei av paller, vel???? Me love!!!:):):) Nydelig sofa!!:)

Nina sa...

Så en flott løsning, nydelig farger på pledd å puter.

Ambivalentica sa...

Det ble kjempelekkert! Den pute-hjelpen kjenner jeg godt til...men ja, det er så verdt det! :)