onsdag 22. februar 2012

TAVLE.......pipe?!

Etternøleren (meg...) fornekter seg ikke, og endelig har jeg fått meg en tavlevegg. Eller rettere sagt pipe. Denne veggen på kjøkkenet har jeg liksom aldri fått til, og jeg vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på å prøve og flytte hyller og annen pynt her...;P Nå begynner det å bli litt mer dreis på problemområdet  mitt, og resten skal dere få se senere. Men nå; tavleveggenpipa.


Syns det ble ganske kult jeg?! 
Det svenske sitatet fant jeg på en blogg for et par dager siden, og nå husker selvfølgelig ikke persillebladhjernen min hvilken...;/ Men koselige ord var det ihvertfall, og takk til deg jeg fant det hos;)

 Håper dere har en koselig lille-lørdag  

38 kommentarer :

Gøy på Tangen sa...

nydelig! ble i tillegg en fin kontrast til alt det lyse:)

Anette sa...

Så utrolig fint!!!:-) passet perfekt der:-)

Klem

Gabriella sa...

Så fint det ble!!!
Fint med litt pynt på veggen også, ikke bare "tavle".

Hegemors store, lille verden sa...

Knallstilig!!!!!:)
...og jeg fniser - for gjett hvem som også har kjøpt slike stjerneknagger (bare ikke funnet ut hvor de skal henge enda;) hi hi!!
Klem

Frøken H sa...

Sååå stilig det ble! :) Fin kontrast på kjøkkenet ditt! ;) Jeg har jo den Ikea-tavla som har fått en makeover på kjøkkenet. Men jeg har lekt med tanken om å fjerne den og male hele skapsida i tavlemaling istedet! Jeg fikk ikke mindre lyst til det nå for å si det slik! ;) Herlig inspirasjon du gir! ♥

klem fra meg :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempestilig:D Nå fikk jeg en fornyet lyst på tavlevegg:D

Christina og Espens hyttebygging sa...

Kjempekult! Har planer om en tavlevegg på hytta, bare jeg blir enig med meg selv HVOR jeg vil male;-) Veldig fin kontrast mot alt det hvite:-)

Hulda sa...

Dette så veldig stilig ut! Smart å male tavlevegg. Ble ordentlig dekorativt av dette. Du styler så flott!

Sommerjenten sa...

Så utrolig fint det ble! Lekkert! Fint med en kontrast. Så fint du har dekorert den også :)

Fortsatt fin kveld!

Klem Lene

Nennes sa...

Det var kjempefint :)

Fine pynteting også!

Trine sa...

SÅ utruli stili det bei :D
Har en sånn vegg på kjøkkenet æ å, som æ bare vurdere å male me tavle-og magnetmaling..
ME LIKE :)

Klæm Trine
(Som aldri vet ka ho ska skriv på si tavle.. hehe)

Marianne på landet sa...

Absolutt kult! Det der likte jeg utrolig godt!
Og de svenske ordene var veldig søte... :)
Ønsker deg en herlig torsdag!

Klem Marianne

Villa Oss sa...

Smekkert :D Syntes tavlevegger er så kult. Har en på kjøkkenet jeg med. Så praktisk!

Ha en herlig torsdag!!!

Nina

Prinser og Prinsesser sa...

Så koselig kjøkken! :-)

Blåbærtua sa...

Kjempestiligt blei det:)paste så fint inn.

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Lekkert,I love it ☺

vår lille verden sa...

Hei på deg:)For en inspirerende og fin blogg du har!Har lagt meg til som følger,du blir varmt anbefalt hos Anette:)
pipen med tavlemaling er jo genial:))
klem fra Kathrin

Vibeke / Mammas Hus sa...

I liiiike! :D

tydelig at sola dukket opp hos dere, du er jo så kreativ om dagen. ;P Jeg skal male vegger i dag jeg. YEY! :D Og så håper jeg bangalakk-lukta snart blir borte, så jeg kan legge ting inn i skapet jeg har malt (på nytt, i samme farge, bare blank). Badekar er bestilt, do og vask venter på legger, lamper venter på elektriker. YEY! :D

Grip dagen sa...

Så fint det ble. Jeg synes det gir så fin kontrast i rommet om en får noen punkter med sort. Det frisker opp hele interiøret. Herlig!
Det er også en fin måte å gi ens nærmeste noen ord å tygge på. Jeg har slike ortak over alt i huset. Og jeg merker at ungene "tar det inn". Det er fine leveregler.
Vårhilsen Marit

Den Grønne Baljen sa...

Kjempefint ble det.: liker bare mer og mer det svarte detaljene.. syns det er rå stilig.. Smart og bruke pipa til det..utnyttelse det =))

ha en fin dag

Kerstin

Bettum Villa sa...

Nydelig kontrast!! I like! Har tenkt meg en sånn tavle greie på kjøkkenet mitt jeg også i løpet av sommeren. Har en tom vegg hvor det hadde vært perfekt. Er jo så masse artig man kan skrive ned. Huskelapper, oppskrifter eller dikt.
Klem Madelén

Bjørkli Søndre sa...

Det passet veldig fint inn ja! La spesielt merke til kakeformen du har hengt opp.
Artig! :-)

Du er så kreativ!

Divamamma sa...

Det ble helt nydelig! :-)

Emmas hvite borg sa...

Skikkelig kult Monica!
Du er helt fantastisk :)
Det jenterommet, jeg dåner - helt, helt nydelig!
La meg til som følger jeg :)
Klem Anette

Har en drøm... sa...

Det ble jo knallkult Monica!!
Digger stjernene du har hengt på og ♥
Jeg er og veeeldig treg, og hos meg har det vært tenkt på i mange måneder "en slik tavlemalingsplass hadde vært kult", men har jeg gjort noe med det? Nope!!

Ha en fin fin dag!

Tante Titti sa...

Så stilig det ble da!!
Nå må jeg snart få opp tavla mi jeg også - den er under fornying, men kommer vel snart opp nå.
Ha en fin fin kveld!!
Titti-klæmm!!

Anita Stensvold sa...

Så fint det ble :) Hvor har du kjøpt de fine knaggene ?:)

ide-puffen sa...

Wrææææl, best ideen på lenge og gode ideer er det mange av i blogglandia.
Jeg har jo en stor pipemur på kjøkkenet som står der hvit. Hadde tenkt å male en dør med tavlemaling, men hey dette er jo mye kulere.
Takk for tips. Håper du synes det er greit at jeg hermer. Skal si det er fra deg :))
Hei hopp
Randi

Gøy på Tangen sa...

Takk for hyggelig kommentar og SÅ SÅ hyggelig at du vil følge den lille bloggen min, det er jo en ære :)
Ha en flott kveld, nå er det snart helg!hurra!

Saras stove sa...

Helt perfekt!! Klem fra Sara

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Anita!
Knaggene er kjøpt på Kid for en slikk og ingenting;))

Tua sa...

Kjempelekkert. Jeg holder på å male soveromsdøra med tavlemaling i dag ;))

Huset på Grønnmyra sa...

Dette ble kjempestilig.
Ser vi har samme peis :)
Ønsker deg en riktig så fin helg.
Klem fra Jeanette

Oss på Tverråmoen sa...

Det ble rett og slett råstilig!! :)
Ha ei fortsatt flott helg.
Klem :)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Kjempekoselig pynt på pipa; og for en god idè! Likte matpakkeposene dine også; er de fra Kremmerhuset? Lykten er kjempeflott! Gleder meg til å se flere bilder! Ha en fin søndag!

Fruehuset sa...

Hei:)
Så kjekt at du kunne bruke teksten, trur det var meg du fant den hos:)

Kjempe fin tavle! og ikkje minst tallerkenhylle.

God vekestart til deg:)

Randi sa...

ååååhh...men HVORDAN gjorde du det???

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Randi;)

Jeg har brukt tavlemaling - easy peasy;)