søndag 26. februar 2012

TALLERKENHYLLEN endelig på RETT plass...

Det begynner å nærme seg ETT(!) år siden jeg gikk til innkjøp av en tallerkenhylle som jeg så lenge hadde ønsket meg. Det var laaaang leveringstid på den, og innen den kom hadde den tiltenkte veggplassen blitt brukt til noe annet. Hyllen havnet derfor på måfå inne på rommet til guttene, og der ble den brukt til å plassere Legofigurer og til å samle støv. Nå har jeg endelig fått den opp på kjøkkenveggen - nøyaktig på den plassen som var planlagt i utgangspunktet. Og grunnet plasseringsvansker har hyllen vært ublogget, frem til nå.


Den rommer lite bruktsting...det meste er loppisfunn og er aller mest til pynt - typisk meg, og akkurat slik jeg liker det;) Det store sølvfatet i den øverste hyllen var egentlig et stettefat, men jeg hadde bestemt meg for at det SKULLE inn i hyllen, no matter what! Jeg måtte knekke av stetten for å få plass til fatet, og stetten nyttegjør seg nå som lysestaken du ser helt til høyre oppå hyllen (og på bildet under). Jeg har limt på en liten glasskål, og bruker den til store telys. Aldri så galt at det ikke er godt for noe?! ;)


Denne helgen har vært særdeles innholdsrik og artig, med fest og moro, og gode venninner! Og som vanlig kunne jeg tenke meg at helgen varte litt lenger... Litt trøtt og redusert idag, men klar for nye sprell;)


  Håper dere også har hatt en fin og festlig helg! 


29 kommentarer :

Christina Mari Paulsen sa...

Nydelige ting du hadde i tallerkenhyllen din!
Ha en fin søndag.
Klem Christina

Vibeke / Mammas Hus sa...

Atte...HVEM kommer på å brekke av foten på et stettfat, lime på noe annet og vips hadde man fat i tallerkenhylla OG telysestake.....?? Du altså!! ♥

I lovelovelove it!

Og savner deg. Gleder meg til vi skal sprelle igjen.....!

*klemmepå*

Hulda sa...

Så herlig du har stylet i tallerkenhylla di! Virkelig noen skjønne sammensetninger. Dette likte jeg. :)

Sommerjenten sa...

Så utrolig flott hylle! Er så fint med tallerkenhylle hvor man dekorerer med andre ting. Så masse fine ting du har! Tusen takk for alle skjønne ord du legger igjen hos meg :)

Ha en herlig soldag!

Klem Lene :)

Trine sa...

Så nydelig hylle ♥
Bli helt matt av kreativiteten din! Digge den :)
Ville jo falt mæ helt naturlig å knekke av stetten å lage en fot til te-lys av den.. hehe...
superstili!

God søndag
Klæm Trine

PS: Korsn fikk du sånn svar valg under kommentaran? E det nå innstillinge?
Ønske mæ sånn æ å i kommentarfeltet...

Bettum Villa sa...

Nydelig nips i en nydelig hylle. Måtte le litt når jeg så for meg hvordan du så ut når du skulle ha av den stetten. Ville tro det var et komisk syn :P.
Ønsker deg en god søndagskveld.
Klem Madelén

Underberget sa...

Kjempefin hylle med mange skjønne saker! Jeg har lenge ønsket meg en tallerkenhylle, men har bare ikke veggplass ledig... Ha en fin søndagskveld videre:-)

Nostalgi i nr. 9 sa...

Hylla di var så kreativt og fint pyntet. Du setter alt så fint sammen, den ble nok prikken over i en på kjøkkenet tenker jeg.
Jeg liker godt måten du har tatt bildene på :-)
Ønsker deg en fin søndagskveld :-) Anita

Ann Jorunn sa...

Wow! Må være en av de fineste talerkenhyllene jeg har sett. Og stetten ble jo kjempe fin! Hadde aldri kommet på å brukt den sånn jeg i alle fall ;)

Grip dagen sa...

Du hadde fyllt tallerkenhyllen med mange fine skatter. Måtte kikke godt etter siden jeg også nettopp har hengt opp en diger tallerkenhylle.
Min er antikk og har stått i garasjen over ett år... Nå har jeg hengt den opp i stua!
Jeg kan ikke fylle den med for mye kjøkkenting siden den heger der. Derfor er det ennå mange ledige "hull" som jeg får fylle etter hvert.
Ta en titt innom. Er den ikke fin?!?
Mange hilsner Marit

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flott tallerkenhylle, med mange flotte sammensetninger! Herlig ide å ta av stetten for så å ha den fatet i tallerkenhylla, og så lage ny lysestake! Du er herlig kreativ, vennen!

Ha en fin Søndagskveld!
Klemmer

liven sa...

En flott tallerkenhylle med masse koselige saker!!

ha en fin og avslappende søndagskveld Monica :)

Har en drøm... sa...

Lekkert stæsje tallerkenhylle:)
Og jeg digger stetten med lysfatet oppå, smart ♥

Ha en fin fin kveld:)

Lindas Lille Leilighet sa...

Så lekkert pyntet! Har skikkelig problemer med å pynte min tallerkenhylle fint.. Men plutselig en dag dukker det opp en ide;) imellomtiden kan jeg kose meg med synet av din:D Du er flink. rett og slett:D

Klem

Marimor sa...

Nydelig tallerkenhylle:)
Jeg har selv så lyst på en slik på kjøkkenet.
Alle de fantastiske tingene du har fylt den med,
gav mange ideer til hva jeg kan fylle min med når den kommer i hus:)

Ha en flott søndagskveld:)
Klem Mari

Anette sa...

Vakkert :-) passet perfekt!

Klem Anette

Kristin sa...

Kjempefint var det! Jeg har dessverre ikke vegger på mitt lille kjøkken til tallerkenhylla mi, men skal prøve å finne plass til den i spisestua. For det er så koselig:)Ønsker deg en fin kveld, og en riktig god uke!

Fabelaktig sa...

Så fint! Nydelige ting du har fylt den med også :)

Deiligste søndagskvelden ønskes deg!
Her har vi pakket oss inn i pledd og koser oss med varm te.
Klem fra Maia og Nala

Marits Hverdagsgleder sa...

Rålekker styling i tallerkenhylla di... hvordan i all verden klarte du å få stetten av fatet? Fint ble det iallefall :)
Klem

ceciliegrut sa...

Nydelig! <3!!1

Barbros lille verden sa...

Å, så nydelig hylle!
Og så mye vakkert i den, du er en mester til å komponere :)
Ha en fin ny uke!
Klem fra Barbro

Bjørkli Søndre sa...

Den kom virkelig til sin rett der ja og du har fylt den med alt som jeg også liker. Den har fått ditt særpreg og det er jo bare fantastisk!
Og fargevalgene er jo som jeg skulle ha valgt det selv. :-) Love it..

Min tallerkenhylle har ikke vært forandret på en stund. Liker å fylle den med forskjellige ting som betyr noe.

Frk Kastås sa...

Så fint det ble! Kreativ dame du;)
Og tavlepipa di under her ga meg lyst til å herme litt;)
Kjempe tøff!

Ha en god mandag!

klem
Rikke

Tinas vita bo sa...

Supersnyggt!
Och vad mycket vackert du har i hyllan!

Kram Tina

Gitte sa...

Nydelig tallerkenhylle :)
Den var bare helt fantastisk!

Klem Gitte

Shabby Charm sa...

Du tar så vakre bilder og jeg elsker stylingen din. Bloggen din gir meg masse inspirasjon og nå er du oppført under bloggfavoritter på min nye nettside www.inspirasjonsguiden.no

Om du vil kan du legge inn det lille symbolet jeg har lagt til høyre på bloggen min. Vi trenger den hjelpen vi kan for å bli kjent. Tanken er at de som ikke kjenner så godt til vår bloggverden lett skal kunne finne mye inspirasjon samlet på ett sted.

Håper også du vil være med på fotokonkurransen "vinterinteriør" med frist 1.mars og kjempe hyggelig om du vil være ukens gjesteblogger i mars/april? Du sender bare tekst og bilder i en mail til meg og så legger jeg det ut.

Ser frem til å høre fra deg!

inspirasjonsguiden@gmail.com
www.inspirasjonsguiden.no

Mange klemmer fra Maia

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Nyyyyyyyyyyyydelig som vanlig!
Digger at du har tatt stetten av fatet for å få det på plass i hylla :)

Mari sa...

Heihei,
Jeg skulle så gjerne hatt en like fin tallerkenhylle som du har. Vil du si meg hvor du har kjøpt den??

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Mari!

Hyllen er kjøpt hos Ellos:)

http://www.ellos.no/d/Hjem-Mobler-Hyllerogoppbevaring-Hyller/_/N-1z141vpZ1z141od?Nr=331464

:)