lørdag 4. februar 2012

NIB-utfordring - Vårlig SMART-vegg...

Denne måneden vil NIB at vi viser Smartpanel, og hvordan vi styler den til våren. Her i huset er det ikke bare litt smartpanel, her er faktisk samtlige rom kledd med panelplater, egghvitt over hele linja. På en kiste i entreen har jeg laget litt vårstemning idag, deilig med litt farger igjen - er det ikke?!


Hekleteppet har jeg fått en en venninne, puta er fra H&M (tjuvlånt fra tenåringens hule for anledningen), lykten er fra Kremmerhuset og trekassen fra House Doctor er rotet frem fra glemselen. Det er ikke alltid så mye som skal til, jeg fikk vårstemning - gjorde du? Du kan se alle de herlige og vårlige bidragene HER!


Lørdag kveld og straks bursdagsfest!
....og "Hver gang vi møtes" på opptak - for all del :)
Vi blogges:)

11 kommentarer :

Lisette sa...

Koselig bidrag, fikk vårfornemmelser! Mitt kommer på mandag;)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kjempefint bidrag - men på en 'liste', er du nå så sikker på det? *smile*

Villa Oss sa...

Stemningsfult bidrag! Lykke til i utfordringen. Mitt ble postet på fredag :)

Klemmer

Trine sa...

Nydelige detalja :)
Går enda å tenke på ka æ ska finne på ... har jo ei hel stue med smartpanel :)
Tenke tenke...
(Å æ vet æ bli å tenke helt til det e forseint :P)

Kos dæ i bursdag!
Klæm Trine

Beate Kristin sa...

Koselig blanding!!! Ønsker deg en fin søndag!

Beate♥

Helenes interiør blogg sa...

Nydelige bilder, dette var ihvertfall min favoritt til nå.
Ha en fin søndag.
Klem

Loppeline sa...

Lekkert, lekkert:)

God søndag til deg, og lykke til i BoligDrøms konkurranse! Jeg heier -og stemmer- på deg!

Stor loppeklem

Siren sa...

Oi så mye som skjer hos deg for tiden, og jeg har gått glipp av mye ser jeg siden jeg ikke har vært innom på en stund "skjemmes". ;)

Tenk at du er blitt utvalgt og fått finaleplass i Boligdrøm, du aner ikke hvor mye jeg unner deg den plassen! Har jo fulgt med på bloggen din i fra starten av, og sett hvor mye bloggen din har vokst! :)

Lykke til med bidraget ovenfor også, god søndag til deg!
Klem :)

Jatte sa...

Flott bidrag ... våååår :D

Lykke til i utfordringen,
Klem Jatte :)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

elsker fargene, fint bidrag :)

Barbros lille verden sa...

Herlig bidrag, selvfølgelig!
Klem fra Barbro