onsdag 8. februar 2012

LITT MER Vår på veggen...

Litt laber blogginnsats på meg de siste dagene - denne uken har nemlig vært travel! Ikke bare er jeg gressenke hele uken, men mandag hadde jeg bursdag - og da fikk jeg besøk av to venninner som ommøblerte stua mi(!)♥
Og det medfører jo som kjent omplassering, prøving og feiling med nips i alle bauer og kanter for å få alt på stell;) Men mer om det senere... Jeg hiver inn et bidrag til - helt på tampen - i NIB's februarutfordring.


Under en hylle i entreen har en blomsterkrans (i ekte plastikk!) fått selskap av en
gammel parafinlykt, og et par pittesmå søte skomakerlester som ble kjøpt på loppis i fjor...  


Håper dere liker det!
Og ønsker alle som svinger innom en herlig lille-lørdag...

19 kommentarer :

Frk Kastås sa...

...så fine lester! ... Min oldefar var skomaker og jeg har vært så heldig å få arve endel av redskapene hans..men ikke EN eneste lest!

Kransen gjør veggen koselig, alt som ikke trenger vann holder lenger... ;)

Fin vårlig vegg har du!

Lillekatt sa...

Så deilige bilder! Knallfint :-)

Drømmedama sa...

Så koselige vårbilder, lov med plastvårkrans
I februar-mars måned:-)
Hei fra meg:-)

Lisette sa...

Gratulerer med dagen på etterskudd, og fiiiiint fiiiint bidarg, dette er nok en av mine favoritter så langt. Du har det rett og slett nydelig, kan skjønne du har mange følgere;)

Agnesstien sa...

Du har et nydelig hjem! Helt etter min smak! :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint bidrag, nummer toooo....? ;P Flinkis!

Og vi gleder oss alle til å se bilder av ommbølert stue! :D

SAVNERDEGSUPERMASSEOGSÅ!!!

Ingrid Louise sa...

Vakre bilder!!
Og plastikk-blomsten så jo ekte ut den!!
Fin kveld til deg!!
klm ingrid l

Mor og datter sa...

Ååååh så vakkert!! :)

har giveaway på siden min om du er interessert!

klem

Hulda sa...

Så flott med de sarte fargene på veggen. Den kransen var nydelig. Likte kombinasjonen med de rustikke skolestene.

Eggekartongen er kjøpt på Rema, vanlige egg. :)

Villa Oss sa...

Gratulerer så mye med dagen som var! Bursdag er alltid moro :)

Nydelig bidrag. Utrolig sjarmernde de skomakerleskene dine. Helt utrolig hva man kan finne på loppa!

Ha en fin-fin kveld!

Klemmer

Har en drøm... sa...

Liker det...?
Elsker det ♥ Nydelige bilder og et herlig bidrag:)

Spennende med ommøbelering da, gleder meg til og se:)

Ha en fin kveld!

Signe sa...

Flink er du! To fine bidrag fra deg!
Det forrige var helt etter min smak og dette var riktig vakkert og helt 'Tyrifryd' :)

Best of luck og en finfin onsdagskveld!
Signe

Beate Kristin sa...

Sjarmerende!!!
Beate♥

Tinas vita bo sa...

Sååå ljuvligt!!

Kram Tina

Marits Hverdagsgleder sa...

Nydelige bilder. De lestene var du heldig med :)
Har en give away hos meg med bra premier, om du lyster :)

Marianne Dragon Waagan sa...

Så skjønne bilder... lykke til i utfordringen hos NIB:)

Ønsker deg en forsatt fin uke:)
Klem Marianne

Siv`s verden sa...

Nydelig:)

Rosehagen sa...

Kjempefint;)
Gratulerer med dagen som var;)
Låner du bort de to venninne dine? til ommøblering!!!!

Ha en fin torsdag
fra Ann-M.

dagdrømmeren sa...

Vakkert bidrag! og for en herlig blogg du har!
Ønsker deg en god torsdag. Snart helg
Klem Tonje