fredag 17. februar 2012

LESERNES ØNSKE: Vårt kjøkken Vol.2

Hoi, som denne uken har flydd av gårde! Og på høy tid å fortsette med LESERNES ØNSKE-innleggene?! 
Det siste jeg viste dere var kjøkkenet, og her kommer del 2. (De andre innleggene kan du lese HER og HER)
Og det passer igrunnen bra, siden det har skjedd noen små endringer her den siste uken:) 


Glassdørene som tidligere sto på et skap på den andre siden, har blitt omrokkert - slik at jeg får alle samlet. 
Og siden jeg rett og slett er for lat til å holde det pent og ryddig i disse skapene til enhver tid, har jeg sydd lingardiner og festet på innsiden av dørene. Det er så deilig med forandring og fornyelse, og jeg er fornøyd. Ihvertfall enn så lenge;)


Jeg har fått dilla på Eucalyptus den siste tiden, og har laget denne kransen av et par grener som jeg surret sammen med vikletråd. Jeg syns de er fine og sarte i fargen når de tørker, og dessuten lukter de himmelsk!


Her sal fredagen nytes, i horisontalen på sofaen (som forøvrig er SOLGT - Hipp Hurra!!) med velfortjent(?) snacks og et ganske tettpakket zappe-program. Og ganske sikkert en etterlengtet bloggrunde;) 
Jeg ELSKER fredager!!


 {Håper dere koser dere på ukas beste dag} 

29 kommentarer :

Elisabeths idyll. sa...

Heisann ;o))
Rå lekkert kjøkken dere har ;o) Jeg har også ett stort
ønske om nytt hvitt kjøkken nå...deres var nydelig ;o))

God helg ;o)
Klem Elisabeth

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig med lin i dørene dine.. Sånne kranser er så fine.. Svigerinnen min lager seg også masse fine slike kranser
Ønsker deg en god helg
klem

liven sa...

Fredag er en fin dag ja :)
Fine disse kransene...får du tak i eukalyptus i blomsterbutikken da ??

Takk for titten Monica...og ha en god helg :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Love, love, love ♥

Det er såååååååååååå fint!! :D


*savnesavnesavne*

Bdicte sa...

Wow, ommøblering på kjøkkeninnredningen! Du er i en liga over meg skjønner jeg, hehe!

Ha en nydelig kveld på sofaen! Jeg planlegger (er midt i utførelsen) av det samme!

Klem
Benedicte

Trine sa...

Herlige bilda fra kjøkkenet! Digge trekassan dine på benken :)
Har du laga di sjøl?
Så stili løsning med lingardina i glassdøren!

Kos dæ masse i sofakroken!
Det gjør æ.
God helg
Klæm Trine

Frøken H sa...

Nydelig! Så smart og fint å med lin i skapdørene! :) Her er det heller ikke alltid ryddig og pent i skapene til enhver tid, men liker de allikevel! ;) Gleder meg til å se hvordan stua di blir med ny sofa på plass! Da får jeg sikkert bare enda mer lyst på ny sofa selv men...;) Ønsker deg en fiiin helg! ♥ Klem

Anonym sa...

Nydelig blogg du har. Jeg lar meg virkelig inspirere i forbindelse med kjøkkenoppussing hos meg selv. Gleder meg allerede til å få porselensvask :) Et lite spm, husker du hva/hvor blandebatteriet dit heter/kommer fra? Likte det veldig godt til vasken. Ha forøvrig en fortreffelig helg....enig, fredag er ukas beste dag!

Kjersti

Fruehuset sa...

Uten tvil den beste dagen i veka, og du har heilt sikkert fortjent godis:)

Likte utrulig godt at du hadde satt linstoff på glasskapene. Dekoraktivt altså!
Fantastisk kjøkkenbilder, som alltid:)

Kransen passer perfekt, og det er jo så fint:)

Ønsker deg ei strålande helg!

Barbros lille verden sa...

Herlige, herlige fredag!!!!
Nydelige bilder fra kjøkkenet ditt, for en fantastisk ide med lin på innsiden av glasskapene! Love it :)
En riktig god helg til deg!
Klem fra Barbro

Marits Hverdagsgleder sa...

Kjempefint kjøkken. Smart med gardiner på skapene.

Kristin sa...

Det ble knallfint med lingardiner inne i dørene:) Og veldig flott å få glassdørene samlet! Fin helg til deg!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Ja jeg kjøper dem hos en ny blomsterbutikk som har åpnet her, driveren er veldig glad i eucalyptus, og selger både friske og tørkede - jeg har aldri sett det andre steder...
Men kanskje de tar inn der du bor, hvis du spør?

God helg!
KLEM

Jatte sa...

Kjempefint!!! :)

{ My lovely Days } sa...

Oh vilken vacker blogg & vilket underbart kök ni har! Lägger till dej inne hos mej ♥

Anette sa...

Elsker kjøkkenet ditt!!!:-)
God helg til deg!

Christina Mari Paulsen sa...

Nydelig kjøkken!
God lørdag.
Klem

Beate Kristin sa...

Det skiltet over kjøkkenvasken kunne vi sannelig ha trengt her i huset! Kjempefint! Ønsker deg en vidunderlig helg!

klem, Beate

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Fineste kjøkkenet! :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Tydelig at du ikke har prinsessejente...? Nederst i høyre hjørne, de står på rekke på plankehaugen.... ;)

PS: Badet.. ;)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Neida, ikke noe ny pute, men ser jo nå når jeg så på bildene at den er opp-ned! :) jaja...

Recipe for Joy sa...

Det er så fiiiiiint hjemme hos deg! :)

GOD HELG! :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, Jean D'Arc og jeg kjøpte den vel i sommer eller høst eller deromkring. Kostet jo heldigvis mer enn en helaften på byen...

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Eller vent: en helaften for et normalt menneske, for meg egentlig bare et vorspiel... HAHAHA

Anita Stensvold sa...

Jeg digger kjøkkenet ditt Monica :) Den perfekte match av det søte og det naturlige/røffe :)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Tusen takk, Trine;)

Kassene er nok ikke hjemmelaget nei - den store er fra Kremmerhuset og den minste er kjøpt på Bohus;)

KLEM

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Kjersti, og tusen takk;) Koselig at du liker deg her;)
Blandebatteriet er faktisk fra Ikea - liker deg veldig godt!
Forrige gang vi hadde slik vask (der vi bodde før) hadde vi ikke uttrekkbar vannkran, det er virkelig alfa omega å ha, siden vasken er såpass stor;)

Ha en fin lørdagskveld.
KLEM

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Tusen takk, Anita! Hyggelig å høre;)

Trådsnella sa...

Første gang jeg er innom her hos deg, men såå koseligt hjem du har ;)
Kommer tilbake ;)

Klem