torsdag 9. februar 2012

I ♥ BLUE...

I helgen ommøblerte jeg litt på kjøkkenbenken (igjen!) og tok noen bilder fra spisestuen og kjøkkenet (igjen!) Fantastisk herlig å endelig få tilbake dagslyset!


Både i spisestuen og på kjøkkenet har duse blåfarger fått mye plass, og det blir visst stadig mer... Og siden jeg er svak både for blåfarger OG trekasser, klarte jeg ikke å gå fra denne søte lille kassen i butikken.


Det gamle apotek-skiltet har jeg skrudd på selv, og er kjøpt hos fantastiske Frou-Frou.dk. Melkeflasken har jeg fått av en venninne, og den slitte lysestaken kjøpte jeg på det mye omtalte loppemarkedet (som kostet meg en fartsbot...) i fjor høst. Bestikket i Norgesglasset er også loppefunn, som jeg har samlet opp over tid.


Endelig er en travel uke snart over, og det skal bli veldig godt å få hjem Husbonden i kveld. 
Og så er det en liiiiten mulighet for at jeg får solgt sofaen min i kveld! Kryss fingrene sammen med meg;)

Vi blogges!

17 kommentarer :

Annelie sa...

Mycket fint
Kram

Fjordlykke sa...

Nydelig! Så mange fine detaljer! Enig, det er fantastisk å få lyset tilbake.
Klem:)

ELLEMELL sa...

blått er fint på kjøkken synes jeg:)
harmoniske farger:)

lykke til emd sofasalg!
klem ellemell

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Blått er ein farge eg og bruker mykje for tida. Nydeleg bruk av den hos deg! Likte så godt den nye kassen din. Litt morsomt for eg har gått å tenkt på å skru skilt på ein kasse idag og:) Du har så mange fine detaljer hos deg, og ikkje minst er du god på å sette det saman!
Ha ein super dag!
Klem:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

I love, I love, I love (and I love you!)

Blått ja....min skyyyyld....? ;)

Annfrid sa...

I love blue. Jeg har alltid elsket blått og bruker mye blått i klærne, men i den siste uken har det også kommet inn i stua og jeg er kanom fornøyd. Elsker bildene dine.

Klem Annfrid

Gabriella sa...

Ååå, jeg er også svak for blåtoner.
Så utrolig koselig du har det, det må jeg bare si!Nå har jeg akkurat malt noe blått... Så du får snart se på bloggen min... ;)
Fortsatt fin kveld! :)

Fruehuset sa...

Elsker bildene du tar altså!!
Og ikkje minst blått:)

Nyyydelig.

Håper du får solgt sofaen din, been there done that. Digg å bli ferdig med det.

Ha ein stårlande kveld:)

PS. Eg treng råd om ein stol, om du har tid så hadde eg blitt super glad for di meining. Klem:)

toves sammensurium sa...

Utrolig fint innlegg,bildene dine er helt herlige og kjøkkentingene dine her er sååå Koslige:)
Herlig!!!
Toveklem:)

Fabelaktig sa...

Hei søte!
Endelig fikk jeg tid til å besøke deg her inne! Uken har bare flydd av sted, uff!

Akk så lekkert!

Ikveld er jeg og Nala alene, mannen jobber (er det ikke den ene så er det den andre). Vi har funnet fram pledd og ullsokker etter en laang tur i halvmeter snø.
Klemklem

Lindas Lille Leilighet sa...

Drømmer meg bort i bildene dine! Kunne flyttet rett inn til deg jeg:D Du har det så fint!:)

Tinas vita bo sa...

Jösses vad mycket fint du har!!
Ditt kök är fantastiskt snyggt!

Kram Tina

Hjem i tiden sa...

Nydelig, Monica!
Flink du er, helt i vår smak=)
Ha en fin dag!

Grønsdal Gård sa...

En herlig liten fargeklatt den kassen der :))

Solveig (Svingenslillehus) sa...

NYDELIG, snuppa! Så flott som du har det på kjøkkenet kan jeg se det oppat og oppat igjen! LOVE IT!

Herlig den kassen var!
Ha en nydelig helg!
Klemmer til deg!

Hegemors store, lille verden sa...

Blir like glad hver gang jeg er her inne hos deg:) Hvis jeg noen gang kommer meg til nordnorge, står jeg plutselig på trappa di;););) Good helg:):) klem

Sommerjenten sa...

Helt nydelige bilder! Lekre kjøkkendetaljer, du er så flink!

Ønsker deg en fortsatt så fin helg!

Klem Lene :)