fredag 10. februar 2012

HÅPER DERE IKKE ER LEI...

... av kjøkkenet mitt riktig enda, for jeg er visst ikke helt ferdig;) Det slår liksom aldri feil, når jeg blogger mye fra ett rom på kort tid, skjer det mange forandringer underveis. Alt ser så annerledes ut igjennom kameralinsen, av og til ser jeg behov for endringer, andre ganger - nye løsninger og ideer jeg ikke har sett tidligere. Nå er ikke dette snakk om store forandringer, jeg har rett og slett bare hengt opp en øse jeg fant på Brukten, og puttet telys i den. På ingen måte revolusjonerende, bare veldig veldig koselig...


Husbonden er endelig hjemme igjen, alle 4 barna er i hus - og selvom det ikke ble noe sofasalg igår (buhuuu.....) ligger det an til å bli en super helg med kos og avslapping, og ganske sikkert litt sprell og krumspring.

♥ Håper dere har en herlig fredag - beste dagen i uka  


34 kommentarer :

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Sånn har jeg på kjøkkenet mitt og :) Kjempekoselig!

God helg, søte!
klem!

Bettum Villa sa...

Du har et kjempe nydelig kjøkken med masse herlig nips. Blir jo aldri lei av å se det ;).
God helg.
Klem fra sjuklingen.

Blåbærtua sa...

Blir ikkje lei av å sjå bilder hos deg,du har det så fint,heilt fantastisk:)ha ei kjempefine helg:)

Camilla i villa fredfull sa...

For en fin blogg du har. Vakre bilder, og for et kjempe lekkert kjøkken!! *Kjenner jeg blir en smule misunnelig* hihi...
Ha en fin helg :)

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Veldig sliten i hodet, så blir liten kommentar:

♥ ♥ ♥

(Du vet jeg elsker kjøkkenet deres)

liven sa...

Jeg vil gjerne se masse fra kjøkkenet ditt jeg Monica....er bare såå fint!!

God helg ønskes deg!

Bdicte sa...

Så koselig hos dere, atte:))

God helg med familien!

Klem
Benedicte

Monica sa...

Hei på deg.
Blir aldri lei av å se bilder fra ditt flotte kjøkken, fullt av sjarmerende detaljer!!
Ønsker deg en riktig fin fin helg ;))
Klem, Monica

nr14 sa...

Pene bilder og flotte detaljer blir det aldri for mye av:)

Villa Oss sa...

Går ikke an å bli lei av det nydlige kjøkkenet ditt!

God helg! :)

-Nina

Tinas vita bo sa...

Bara såå underbart kök med såå mycket vackert och ljuvliga detaljer!!
Love it!!

Kram Tina

Trine sa...

Så utruli stili!!
Elske de kreative idean dine ♥

GOd helg
klæm Trine

Annfrid sa...

Så koselige bilder, likt godt lyset i øsen.

Mugger min er kjøpt på BAzaren i Lyngdal. Tror de har nettbutikk.

God helg!

Frøken H sa...

Blir aldri lei av å se bilder av det nyyydelige kjøkkenet ditt! :) Så herlig og sjarmerende med telyset i den øsen på veggen. Du har så mye kreative tips, og er så glad du deler dem med oss! ;) Ønsker deg og dine en herlig helg! ♥ klem

Anette sa...

Blir aldri lei dine bilder vettu ;-) koser meg hver gang jeg! Klem, og god helg!

KROnPRINSESSENE sa...

Fineste kjøkkenet...
Dette må da være husets hjerte ;)
Elsker sammensettingen av ting og den koselig stemningen.
Og den øsa med telys i var jo bare "prikken over i-en"!
God helg til deg.
Klem May Helen

Saras stove sa...

Du tar utrolig fine bilder! Øsen med telys i er bare sååå koselig! Kjempe fint alt sammen! Klem Sara

Tonemor sa...

Må bare få si at jeg har virkelig stoooor sans for kjøkkenet ditt.
Bare ett ord og si; fantastisk nydelig!!
Den østen ga et søtt uttrykk;))
God fredag og helg til deg.
Klem

Har en drøm... sa...

Blir aldri lei det flotte kjøkkenet ditt Monica:)
Og så flott det ble med lyset i øsen ♥

HA en fin fin helg med fullt hus:)

Therese sa...

Å så flott blogg du har!! Her vil jeg gjerne følge med! Nydelig kjøkken også:-)

God helg til deg:-)
-Therese

Nettmamma sa...

Finfin blogg!
Gode bilder, et herlig hjem :)

Jeg lurer på hvordan du får til at bildene dine ligger i en slik "bilderamme som flyter litt" oppå siden?
Tips/forklaring mottas med et kjempestort takk! <3

Mona Christin sa...

Haha... Ær'ru gæ'ærn?? Blir ikke lei av kjøkkenet ditt. Det er jo så fint.
Bare fortsett.

Klem Mona C

Frk Kastås sa...

blir da aldri lei av inspirasjon! ;)
nå fant jeg forresten et innlegg her med bjørkenever. Hjerter! SÅ fint...
Det kommer til å ulme noen fixe ideèr her nå rundt bark!;)


Rikke

Fruehuset sa...

Så koselig!
Heilt enig:)
Skal ikkje meir til.

Ønsker deg ei strålande helg:)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Nettmamma!

Jeg lager rammer på bildene mine i Photoscape, hvor jeg også redigerer alle bildene mine.
Velg "rammer" og velg en du liker fra listen;)

Fabelaktig sa...

Åh så kult det ble :) Du er så flink og kreativ! Det kjøkkenet ditt er såå lekkert!

Dagen i dag går nok til klesvask og pakking.

Ønsker deg en vidunderlig helg, søte! Koose deg og nyte den.

Helgeklem fra Maia
Nala logrer og sender deg en kos

Anitas hus sa...

Det går ikke ann å bli lei av dette vet du Monica;) Du har det jo bare så utrolig vakkert!

Øsen med lyset i var nydelig og gjorde seg på det skjønne kjøkkenet ditt.

Ha en fiiin lørdag!
Klem, Anita:)

inredningsvis.se sa...

Mysigt kök..riktig lantlig idyll:) Love från Maria på inredningsvis.

Recipe for Joy sa...

Elsker kjøkkenet ditt,
så lei av bilder blir iallefall IKKE jeg. ;)
Dette var jo kjempesøtt!

God helg!

klem

Barbros lille verden sa...

Nydelige bilder!
Noe så enkelt som et telys i en øse,
vakkert!!
Finfin lørdag til deg :)
Klem fra Barbro

Sivs verden sa...

Lei nei - langt ifra!!:))Utrolig fint med telys i øsa:)

Klem

ELLEMELL sa...

så stilig da!
hadde ikke jeg kommet på for og si det sånn:)


nå er det blitt lørdagskveld! men håper dere nyter kvelden idag også:)
klem ellemell

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Nydelig..utrolig flott! Ha en flott helg! Klem

Vintage Interior Blogs sa...

Så nydelig med telyset i den gamle øsen...fantastisk!!

Klem!