onsdag 1. februar 2012

FINALEPLASS!!!

Tenkte seg til at lille meg, på lille Melbu har blitt plukket ut blant så mange flotte bidrag... Jeg er både stolt og glad over å få være med i finalen på Drømmebolig-konkurransen i regi av interiørmagasinet Boligdrøm. Og HVILKET SELSKAP jeg har havnet i da gitt!! Så mange flotte bidrag! Og jeg må si meg enig med Hanne; Midt i disse tider med diskusjoner og debatter om trender og stiler, hva som er inn og hva som er ut - så er det jammen flott å se at det fortsatt plass til "hvite" bloggere...;)


Se alle finalister, finn din favoritt og avgi en stemme HER.  
Du kan stemme helt frem til 5.mars, og vinneren kommer på trykk i Boligdrøm den 14.mai. 


Igår var dagen da ALT gikk galt, og jeg lurte på hvorfor jeg i det hele tatt sto opp. 
Mens dagen idag har vært den rake motsetning - jeg kunne ikke fått en bedre start på dagen enn den hyggelige og overraskende mailen fra Eva & Boligdrøm...♥ 

Håper dere har en glad dag! Nå skal jeg ta meg en etterlengtet bloggrunde:)

37 kommentarer :

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere♥
Spennande!

Klem M♥

Marits Hverdagsgleder sa...

Så gøy at du også er nominert! GRATULERER! Du har et utrolig flott hjem og leverer alltid vakre bilder.
Klem

Bringen Blomster sa...

Ikkje overaska over at du e i finalen! :) Du har det så fint!
Lykke til :))
-synnøve-

Lisette sa...

Nydelig bidrag, håper du kommer laaaangt! Du er så dyktig;)

Randi sa...

Så spennende!! Gratulerer så mye:) Har allerede stemt på deg. Godt at dagen idag har vært rake motsetningen av gårsdagen, enkelte dager er liksom bare helt feil fra ende til annen. Ha en fin-fin kveld!
Klem

Fruehuset sa...

Fantastisk!
Gratulerer så masse:)

Vel fortjent!

Eg ønsker deg all lykke til:)

Klem Marianne

Fruehuset sa...

Fantastisk!
Gratulerer så masse:)

Vel fortjent!

Eg ønsker deg all lykke til:)

Klem Marianne

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Så fint, gratulerer til deg og!
Vi har samme pute jo! Men jeg måtte helt til Dubai for å finne den. Hihi.
Ha en fin kveld!

Blåbærtua sa...

Gratulere så masse:)knallfine bilder:)

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Easypeasy! Min stemme går til deg! ♥

Gratulerer med finaleplass!!
Jeg turte ikke melde meg på i år... Kanskje til neste år? :) Da har vi forhåpentligvis fått litt mer ferdigstilt her hos oss.. :)

Lykke til!
Klem!

Ingrid Louise sa...

Gratulerer og masse lykke til!!
klm ingrid l

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ♥ ♥ ♥

Bdicte sa...

Hurra! Og gratulerer :))) Fortjent!!

Stor klem
Benedicte

Villa Oss sa...

Gratulerer så mye med finaleplass! Det fortjente virkelig ditt hvite vakre hjem :)

Lykke til i kåringen og tvi tvi!

Klem Nina

Trine sa...

Syns ikke det e nå rart at du e havna i den konkurransen :)
Å æ ska såklart gi dæ min stemme!
En smak på interiør som falle mæ rett i ♥
Å det e så utruli godt å finne igjen inspirasjon på det som æ drømme om å få til her hjemme!

Lykke til ♥

Klæm Trine

Fru Andersen sa...

Gratulerer så mye! Absolutt fortjent:-) Henter mye inspirasjon her inne hos deg.

God kveld videre!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Gratulerer vennen!! Så velfortjent!!! Du har så flott et hjem!!! Lykke lykke til! Herlig at vi hvite bloggere henger med! ;)

Varm klem til deg!

Frøken H sa...

Så utrolig morsomt, Monica! :) Det er så absolutt velfortjent, gratulerer så mye! :) Nydelige bilder du viser som alltid. Masse herlig inspirasjon! ♥

klem Frøken H

Christina og Espens hyttebygging sa...

Min stemmer går til deg, nydelig hjem du har! Masse lykke til!

Klem Christina

Signe sa...

Hurra! Så spennende da!
Tenker jeg må stemme 'lokalt' da, også for at jeg liker hjemmet ditt såklart. Spesielt badegulvet om jeg får si det som sant er *smil*

Ha en finfin onsdagskveld!
Signe

Oss på Tverråmoen sa...

Morro!! :) Og gratulere så mye! Jeg har stemt... på deg :))

Ha ei fortsatt fin uke.. Klem

Shus sa...

Gratulere så mykje!! Blir kjekt å sjå om du vinn.

Klem frå Solveig

Lindas Lille Leilighet sa...

Gratulerer så mye! Ikke så overrasket jeg da;) Du har det jo helt nydelig i ditt hjem:) veldig personlig:)

Klem

Mona Christin sa...

Masse lykke til. Flotte bilder du viser.

Klem Mona C

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Grattis så masse,kjempehyggelig:)
klemklem

Lillekatt sa...

Så gøy!!!! Vel fortjent spør du meg :-)

Tusen takk for den fine kommentaren inne hos meg! Jammen flaks du tilgir meg, hi hi!

Flott dag til deg, skjønne!

Recipe for Joy sa...

Gratulerer sååå mye med finaleplass!!
*innåstemme*
Vell verdt det! :)

*SÅÅÅgladpådinevegneklem* ;)

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye - veldig velfortjent :D Masse lykke til!!
Klem Tove

Pea sa...

Helt herlig! Og så fortjent! Du har virkelig en drømmebloig! <3

Bettum Villa sa...

Gratulerer så mye!! Du har et nydelig hjem som jeg finner mye inspirasjon i. Så for min del er det mer enn nok plass til "hvite" blogger også selv om noen trend eksperter helst vil at vi går over til noe annet. Glemm det sier jeg da ;).
Ønsker deg lykke til i konkurransen og snart en god helg.
Klem Madelén

Man tager hva man haver sa...

Så gøy da og vel fortjent. :) Grattis. Nå skal jeg inn å titte på bidragene. Lykke til i konkurransen. :)

Klem

Har en drøm... sa...

Gratulerer så masse Monica, vel fortjent!!
Kjempegøy ♥
LYKKE TIL!!

Anette Willemine sa...

Gratulerer så mye med finaleplass! Du har et vakkert hjem!


AW

ide-puffen sa...

Gratulerer så masse. OG velfortjent plass. Elsker gulvet på gutterommet også vettu.
Hei hopp og sol deg i glansen :)
Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så kjekt!! Gratulerer så masse!! Vel fortjent!:-)

Gabriella sa...

Gratulerer så mye! Jeg håper du vinner! :)
Tusen takk for utrolig hyggelig hilsen på bloggen min! Det varmet. Nå har det vært lite fra meg pga. skiftjobb på båt, og nytt kamera som har vært uten minnekort noen dager... ;) ha en fin kveld! Klem

Fabelaktig sa...

Gratulerer med velfortjent finaleplass! HURRA!

Ønsker deg en fabelaktig torsdagskveld. Jeg skal snart finne loppekassa, for jeg er sliten etter all reisinga og fartinga denne uken.

Klemklem