lørdag 18. februar 2012

ETT MOTIV - flere vinkler

Svenngården-Amalie har startet en utfordring som går ut på å vise ett motiv fra flere vinkler. Det er ikke alltid man trenger nye ting å ta bilder av, en ny vinkel på et motiv man har brukt tidligere kan være nytt nok. Jeg har mange "faste" vinkler som jeg ofte "låser" meg litt fast i. Dette har ofte sammenheng med hvor jeg får inn mest lys - men etter at jeg fikk meg ekstern blitz oppdaget jeg mange nye vinkler i eget hus. Motivet jeg har valgt er det hjemmesnekrede vitrineskapet som har fått ny plass i stuen, så da får dere samtidig se resten av ommøbleringen som jeg skrev om HER for noen dager siden.


Klikk på bildet for å se alle de flotte bidragene. Bli med du også da vel!


Lørdagskveld, levende lys, gressenke og sjef over fjernkontroll og sofa, 
selvom jeg mer enn gjerne kunne ønske Husbonden snart tok seg en frihelg... 
♥ Håper dere koser dere 

27 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hmmm....Jeg tror jeg må finne bloggformen i morgen. Har jo hatt lyst til å bli med på denne utfordringen.

Den eksterne blitsen jeg fikk av pappa virket supert. Og nå virker den ikke i det hele tatt. :/ Får ta en tur på fotobutikken til uka, se om de vet hva som kan være gæli...

Og med en mann som ALDRI har helgeplaner, har jeg andre ønsker enn deg. *fnise*

PS: Fiiiiiiine bilder. Jeg ELSKER skapet. Leter etter gamle vinduer til dører til et skap jeg ja... ;)

*klemmemassehardtpå*

MissMette sa...

Flotte bilder, Monica og mange fine vinklinger :)
... og herlig fint skap du har ღ Ønsker deg en
fortsatt fin lørdagskveld og helg, stor klem fra
Mette :)

Tinas vita bo sa...

Underbara bilder!
Väggskåpet är såå vackert!!
Och snäckskalslampan är en drööööm!!
Letar sen länge efter en sån!!

Ha en mysig kväll
Kram Tina

Ps. jag kan tyvärr inte lägga till dig i min blogglista, det fungerar inte sen veckor! suck..

Trine sa...

Kjempeflotte bilda! Utruli stili skap :)
Å resultatet av ommøbleringa e jo kjempestili!

Hehe.. tenkte faktisk ikke på at det va samme trekassan. Gikk til innkjøp av den minste i dag på Kremmerhuset, og den største står fortsatt på MÅ HA lista mi *smile*
De har så mye lekkert der at æ bli helt forvirra når æ går runden.. vil jo ha ALT! :D

God lørdagskveld!
Klæm Trine

Marits Hverdagsgleder sa...

Så utrolig flotte bilder du har til Svenngårdens utfordring! Masse, masse lykke til!
Ha en fin helg!
Klem

elinAnita (eddas) sa...

Kjempefine bilder,ønsker meg ekstern blits:)
klemklem

Fruehuset sa...

Ja, heilt sant:)
Kjekt å sjå ting frå fleire vinklar.

Elsker vitrineskapet ditt, og terningen:)

Klem M

Har en drøm... sa...

Det var mange fine vinkler ja:)
Er noe med det der at vi låser oss litt fast i en vinkel...
Men hos meg er det absolutt ikke alle vinkler som kan blogges, dermed er det ikke så lett med disse vinklene, hehe;)

Fint bidrag fra deg, flinkis ♥
Takk for herlig mail, har svart deg nå, du er GOD ♥

Jatte sa...

Kjempemoro å se ett motiv fra flere vinkler :)
Skal hive meg på utfordringen en dag jeg også!!

Ønsker deg en fin helg videre -
Klem Jatte!

Ps: Har en konkurranse inne hos meg om du vil delta!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

❤❤❤

Sivs verden sa...

Kjempefine bilder. Er så fint det skapet ditt!:)

Ha en fin fastelavens søndag!
Klem

Siren sa...

Er sånn hos meg også, jeg "låser" meg fast i de samme foto vinklene. Tror nok det er som du sier, man tar bilder etter lyset! Knallfine bilder, og herlig skap! Håper det går bra med deg i konkurransen, og at du får maaange stemmer!
En godklem til deg i fra meg! :)

Solgården sa...

Vilken fröjd för ögat att kika in här.Otroooligt vackra bider du visar.

Jag gillar den här bloggen så skarpt så jag länkade hit i mitt inlägg idag...hoppas det är ok?

Allt gott/Sofia

Gitte sa...

Nydelige bilder!
Så gøy det er å se det i flere vinkler:)

Ha en herlig søndag!
Klem Gitte

Marit sa...

Nydelige bilder!:) Digger bloggen din som er proppfull av inspirasjon, så vil gjerne følge deg videre!:)

Klem Marit

ide-puffen sa...

Elsker det skapet ditt. Har så lyst å lage et slikt selv. Fin utfordring og du viser nydelige bilder.
Må inn og titte.
Klem klem

Svenngården sa...

Hei!

For et utrolig fint skap! Jeg har en del gamle vinduer i kjelleren.. Gleder meg til å få laget et skap eller to av dem, det blir så fint og personlig, akkurat som ditt!

Tusen takk for at du blir med på utfordringen med ditt superfine bidrag!

Klem
-Amalie

Bdicte sa...

Artig å se fra andre vinkler! Det hjelper på kreativiteten:)

Her nyyytes siste rest av helg!

Klem
Benedicte

Signe sa...

Skapet ditt ble om mulig enda mer fab når det kom opp på veggen! Naijs!
Og jeg glemte å ta med lysestakene dine i dag, men skal forsøke å få dem i posten i morgen :)

-Signe

Lisette sa...

Guuuuud, du er flink! Styling er flawless, og så kjekt at vi begge er i boka sanselig jul;)

Bjørkli Søndre sa...

Kjempefine bilder du har tatt! Spennende og ta bilder fra flere vinkler. Liker kjempgodt bloggen din og fargene du bruker i interiøret ditt. Akkurat etter min smak. Kombinasjon nytt og gammelt i skapet ditt er søtt. Har fulgt bloggen din en god stund. Har selv en nyoppstartet blogg.

Lykke til i utfordringen!

kronprinsessene sa...

Wow, så fint!
Jeg blir alltid like imponert når jeg titter innom deg...
Mange, nydelige bilder og alltid inspirerende å se :)
Du er FLINK :)
Lykke til i utfordringen...
Klem May Helen

Solveig (Svingenslillehus) sa...

WOOOOOOOOOOOOOOW, så flott du har det, snuppa! Herlige bilder som alltid! Herlig og inspirerende!
DU er så flink du!
Ha en fin kveld!
Og ny dag i morgen!
Klemmer

Huset på Grønnmyra sa...

Som du sier, så er det fort gjort å låse seg fast.
Nydelige bilder som vanlig.
Lykke til i konkurransen.
Ønsker deg en riktig fin tirsdag.
Klem fra Jeanette

Anette sa...

Hei!
Jeg har et spørsmål til deg og lurer på om jeg kan få mailadressen din? når jeg på KONTAKT MEG får jeg ikke sendt ;) anetteborge@hotmail.com

Klem

liven sa...

Så flott da!!
Og takk for tips ang.eukalyptus...skal ta meg en tur til blomsterhandleren her :)

Glassveranda sa...

Så mange vakre detaljer hjemme hos deg, og som vanlig nyyydelige bilder! ;) De har en helt egen sjarm slike vitrineskap laget av gamle vinduer! Det er noen slike hjemme hos oss også, bl. a. et kjempedigert et i spisestuen, og de skaper en stemning som et nytt vitrineskap ikke kunne fått til! ;))
Ha en fin ny uke! :0)

Klem, Ann,
Glassveranda.