søndag 5. februar 2012

ÅRETS FØRSTE SOLSTRÅLER...

Det er nesten to uker siden vi fikk tilbake solen her på Melbu, men jeg har ikke sett den med egne øyne før idag... For meg er dette gjensynet like etterlengtet og mektig rørende hvert eneste år. Da jeg slo opp øynene i morres formiddag var soverommet fylt med deilig solskinn, og jeg var ikke sen om å sprette opp for å fange lykkefølelsen med kameraet. Og jeg deler med dere...


Alle bildene er tatt fra sofaen, der jeg tror jeg blir sittende/liggende idag 
- etter en ganske artig bursdagsfeiring igår...;P
♥ Håper dere har en fin søndag 
Psssst: Husk å stemme på din favoritt i Drømmebolig 2012 - HER!

30 kommentarer :

Hulda sa...

Herrlige bilder!! Så nydelig sola skinner inn i rommene. :) Her i Harstad har vi også et nydelig, men kaldt, vær. Skjønne foto!

Bdicte sa...

Såå fantastisk med sol igjen!! Jeg har enda ikke fått de inn vinduene (gruer meg nesten til det, med tanke på fire mnd siden vask og konstant stearinlysbrenning...)

Jeg har selvsagt stemt på deg:)))

Klem Benedicte

Marits Hverdagsgleder sa...

Så nydelige bilder, og koselig med sola. Her har vi sola hele året, bor høyt og åpent. Likte godt bordet ditt. Er det en gammel dør?

Trine sa...

Så nydelig :)
skulle gjerne bare sotte i sofan å tatt de flott bildan rundt mæ, men her e det klesdunga over haue, klesstativ fylt til randen, ett par vogne etc som fylle stua.. hehe.. Ja for å ikke glemme alt smårotet som ligg igjen etter ungan rundt omkring..
Nyt dagen i sofan.. her kjøre æ på me litt opprydding i klær etc i dag.. Kjekt å få det gjort når energien e på topp :D

Klæm

Agathe Ørnesmo sa...

Ja, er det ikke deilig. Det er jo ikke så lenge den er borte, men det føles som en evighet og når den er tilbake er det som man våkner til liv igjen.
Fine bilder du har tatt fra sofakroken. Du har et nydelig hjem.
Klæm fra me

Beate sa...

herlig med sol!!
her snør det...

god bedring dagen derpå;)

klem

EtterRegnet sa...

Nydelige bilder ;)
Hærlig "utsikt" du har fra sofa da...
Sola e bærre digg å få tebake ja ;)

Karlotte sa...

Hei Monica! Gratulerer med finaleplass i Bolig Drøm konkuransen, det var velfortjent synes jeg!! Hadde ikke helt fått med meg at du holder hus i Mebu. Mannen til søskenbarnet mitt er derfra og de har også feriehus der - og jeg har vært der på ferie!! Fantastisk fint sted:-)
Fin uke til deg, klem fra Karlotte.

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heeeeeeeeeeerlige sola! ♥

Fru Andersen sa...

Ah, en kjenner det virkelig på humøret når solen viser seg! Deilig:-)

Likte så godt den fine askebøtta di jeg, fin, tøff og praktisk!

God søndag i sofakroken!

Fabelaktig sa...

Såå nydelige bilder! Herlig!

Her sitter jeg innlosjert på Gardemoen, 2 timer med hvile før det braker løs med galla med Jerniafolket... Vet ikke om jeg skal glede eller gruer meg :/
Fabelaktig søndag til deg!
klemklem

Har en drøm... sa...

Ahhh, så deilig med SOL ♥
Nydelige bilder:)

Ha en fin fin kveld!!

ELLEMELL sa...

så kjekt når solen kommer tilbake etter sitt fravær! sånn ahr vi det på jobb også... barnehagen min ligger i en dump, og solen kommer tilbake i midten av mars..:) gleder meg til det:)

fin søndag til deg i sofaen!
klem ellemell

Fruehuset sa...

Nok ein gong nydelig vakre bilder frå deg:)

Skjønner godt at ein kan hoppa opp frå senga når sola endelig kjem.
Alt blir så lyst og trivelig:)

God søndagskveld til deg:)

Hilde sa...

Flotte bilder av den deilige sola. :-)

Guttemamma sa...

VAKRE bilder...!!
Klem♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

*liker sola*

Jeg beundrer dere som bor der i mørket. Jeg savner dere fælt, men flytter nok ikke nordover. ;P

*klemmemassepå*

Marimor sa...

Så deilig med solskinn:)
Her blåser og snør vi vekk...

Gratulerer så masse med finaleplassen:)
Har selvsagt gitt deg en stemme!
Du har et nydelig hus!

Klem Mari

Svenja sa...

congratulations first :)
your blog is very nice, i like it. and i LOVE this birdcage, i am showing my birdcage on my blog at the moment too, have a look if you want http://traumzuhause.blogspot.com/

hugs, svenja

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei kjære Monica ! ♥

Først må jeg jo gratulere deg sååå mye med finaleplass i drømmebolig konkurransen. ♥ Dette er virkelig velfortjent vennen ! ♥ Du har et vakkert, og minst et inspirerende hjem. ♥ Dette blir veldig spennende. :)

Nydelige bilder som alltid ! ♥

Skal se om jeg finner ut av hva slags merke det er på eggskapet, så skal jeg gi deg en tilbakemelding. Har kun sett disse på Brynem, men når jeg vet navnet på merket er de nok litt enklere å oppdrive. :)

Nyt fine vinterdager ♥ Snart er det vår, wiiiii.... :)

Stor klem fra Anette ♥

Ninas hjem ♥ Super Lille sa...

Man blir jo bare GLAD over å se solstrålene :)

Svenngården sa...

Godt med solskinn!
Spennende konkurranse du er med i!! Masse lykke til :)

Håper du blir med på utfordringen hos meg! :)

Klem
-Amalie

Har en drøm... sa...

GRATULERER med dagen Monica:)

Lottemora sa...

Herlig! Nesten så jeg får lyst å feire med en solfest, med solboller, som jeg gjorde da jeg bodde i nord

Ønsker deg en finfin kveld, klem fra Lottemora

Frk Kastås sa...

her har også sola vært borte i vinter.
ingenting er så godt som når sola skinner inn vinduene igjen!
(-og minner meg på en vindusvask i samme slengen!)


...sakte men sikkert går det rette veien, mot vår og sommer;)

Siv`s verden sa...

Ingenting er som en solskinnsdag:)
Nydelige bilder Monica:)

Klem

Lill sa...

Nydelige bilder♥
Jeg elsker kjøkkenet ditt
Jeg har stemt på deg å håper du vinner..det fortjener du:)

klem fra Lill

Monica sa...

Hei på deg.
Så herlige sol bilder!! Gleden din smittet liksom over..., et herlig innlegg;))
Alltid like kjekt å besøke den flotte bloggen din, jeg blir rett og slett i godt humør!!
Ønsker deg en riktig fin fin onsdag, og en fortsatt god uke ;)
Klem, Monica

Maliva`s verden sa...

Herlig sier jeg også....og for noen lekre detaljer du har rundt omkring;o)
Me like!
Maliva

Tinas vita bo sa...

WOW!!!
Helt underbart!!
Bara sååå vackert!!

Kram Tina