torsdag 12. januar 2012

TYRIFRYD på glanset papir...

Tidlige i fjor høst fikk jeg en hyggelig mail fra en dame hos ROM 1-2-3 som lurte på om de kunne vise frem et av mine SDS-prosjekter i Idébanken. Det har gått så mange måneder at jeg hadde glemt av hele greia, så overraskelsen og gleden var stor da jeg åpnet bladet igår kveld - og fant bildet mitt på trykk. STAS!!


Skiltet laget jeg i fjor sommer, inspirert av DETTE innlegget hos Lobelia-damen. Det pryder veggen under ventilatoren på kjøkkenet, og jeg er egentlig ganske godt fornøyd med skiltet;)


Denne uken har bydd på flere overraskelser for min del, noen veldig gledelige - men også noen heeeelt i andre enden av skalaen dessverre...Men det pleier å ordne seg for snille jenter, gjør det ikke?! ;)

Ha en fin dag alle sammen!

16 kommentarer :

Signe sa...

Så arti, det må jeg se etter når jeg åpner dette nummeret av Rom 1-2-3 :)

Ha en fin torsdag!
Signe

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kjempestas....jeg så det:)
ha en fin dag

Har en drøm... sa...

Så GØY!
Og så veldig fortjent med litt spalteplass:) Det skiltet er jo bare kjempefint!

Ha en fin dag ♥

Elisabeth sa...

Oi, så gøy! :)
Skiltet er helt nydelig, og at du har skrevet med blyant gjør det bare enda bedre. Virkelig dyktig er du!

Ønsker deg en fin dag!

Villa Oss sa...

Så moro! Lekkert skilt og gratulerer med en liten spalte plass :)

-Nina

Loppeline sa...

Ååååå, så gøy!!!! Herlighet så stas å få bildet på trykk i et interiørblad!! Du er kjempeflink!

Ønsker deg en strålende dag, søte du!

Klem

Fru Føreland sa...

Gratulerer,så gøy;D

Ha en fin torsdagsmorgen!

Tryllehuset sa...

Ja jeg så det i forrige uke da jeg fikk bladet! :) Jeg husket innlegget også. Artig!

Kathrine

Catje sa...

Grattis! (Og lykke til med både oppturer og nedturer!)

Bettum Villa sa...

Grattis! Så morro :).
Håper alt ordner seg for deg :)
Klem Madelén

Fabelaktig sa...

Åh så kult!

Det ordner seg alltid for snille jenter :)

♥Smil og klem♥
Maia

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hurra!!! :) (Vi mailer jo, hadde ikke mer vettugt å komme med her ;P)


SAAAAAAVNER DEG!!! ♥

Frøken H sa...

Så utrolig morsomt! :)

klem Frøken H

Grønsdal Gård sa...

Ordner seg alltid for snille jenter ;) Flott skilt du har laget. Må nesten stjele den idèen når kreativiteten kommer flygende! God helg!

Anonym sa...

Beklager min uvitenhet, men hva er den gode, gamle matpapirmetoden? Skiltet var kjempelekkert!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Anonym!
Det jeg kaller matpapirmetoden er egentlig å tegne baksiden/speilvende et allerede trykt motiv;)