søndag 8. januar 2012

MITT BESTE Interiørbilde...

Fabelaktige Maja har utfordret oss til å vise frem vårt beste interiørbilde. Det var vanskelig å velge et bilde, ikke fordi jeg har så mange gode bilder, men fordi jeg syns alle er sånn passe middelmådige... *selvkritisk*
Valget falt til slutt på dette. Enkelt, rent og stemningsfylt.


Bildet er tatt på soverommet vårt. Vinduet står på mitt nattbord, og vimpelen på veggen er hjemmesydd. Og for ordens skyld; på vimpelen står det D R E A M S og ikke DRAM som det kan se ut som...*ler*;) Jeg syns det er vanskelig å lage innlegg med bare ETT bilde, så jeg måtte ha med et par til - men det er altså det øverste jeg deltar med.


Besøk Fabelaktige Majas blogg for å se masse herlige bidrag, og et hav av inspirerende blinkskudd!
Søndag kveld og straks loppekassa etter ei helg som har gått så altfor fort - as usual...;)

28 kommentarer :

Elisabeth sa...

Så fint bidrag :) Lyst og koselig, og så søte barkehjerter :)
Lykke til i utfordringen!
Og ha en riktig god søndagskveld!

Klem Elisabeth :)

Siv sa...

Hei på deg :)

Det var noen flotte bilder :)
Lykke til ;)

Vil ønske deg et godt nytt år og gleder meg til å følge deg også i 2012 !

Ha en fin uke ♥

salige lavendel sa...

Fint bidrag! Jeg har enda ikke turt å sende inn mitt beste bilde...

KROnPRINSESSENE sa...

NYDELIG bidrag...
Som du sier, rent og pent!
Lykke til :)
Klem May Helen

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det står ikke DRAM altså? Siden vi liker å drikke mener jeg... trodde den var ment til oss... ;P

KJEMPEFINT bilde, Monica-min ♥

Monica sa...

Jeg synes du viser mange fine bilder her inne, så jeg tror nok du er for kritisk til deg selv som fotograf :) Velger forresten å la det stå det jeg ser på vimpelen, og synes det er kjempemorsomt at det står DRAM på soveromsveggen din :P
Lykke til i utfordringen :) Og ha en kjempefin ny uke :) Klem fra MOnica

De små øyeblikk sa...

Rent & pent. Riktig fine bilder. Lykke til! Fortsatt fin søndagskveld. -Klem Kjersti-

Har en drøm... sa...

Kjempefint bidrag Monica:)

Base Interiør sa...

Kjempefint bidrag:) Eg likte veldig godt dei fine hjertene. Lykke til:)
-May Brit-

Randi sa...

Så flott bidrag, elegant og deilkat:)
Ha en fin ny uke!!
Randi

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg ønsker meg vimpelrekke som det står DRAM på - eller SKÅL *ler*
Kanskje til neste fest! :-)

Fiiiiiiint bilde!

Klem

Monica sa...

Kjempefint bilde, synes forresten alle dine bilder er fine :))

Ha ei fin ny uke :))

Lindas Lille Leilighet sa...

Dram..haha:P tenkt ikke over det først da jeg har sett vimpelen før;) Men et kjempefint bilde! Tør påstå at du kommer videre med det:D

Ha en fin ukesstart! Klem

Villa Oss sa...

Nydelig bidrag! Lyst, rent og pent :)

Ha en fin dag!
-Nina

Signe sa...

Nydelig! Lyst og lekkert!
Masse lykke til og ha en finfin ny uke :)

-Signe

Anette sa...

Nydelig bilde :-) as usual!!

Klem Anette

ide-puffen sa...

Så lekkert bilde. Enkelt rent.
Kommoden under ble fin hvit. Det er noe med den fargen. Man kan jo alltids ha masse andre farger og elementer som farger opp et rom. Har et par kommoder jeg også, men den ene kan jeg ikke male for den er trehvit og arvet, men den andre.....ja kanskje jeg er like spenstig som deg og maler den hvit he he.
kos deg
klem
Randi

Catje sa...

Nydelig bilde. LIkte godt innlegget nedenfor også, med kommode og "stammelys" :)

Bodil Børresen sa...

Hei.Godt nytt år.Nydelige bilder.Ønsker deg en riktig fin ny uke.Klem fra Bodil.

Fabelaktig sa...

Hvis du tar middelmådige fotos, da må jeg kaste kameraet mitt! NYDELIG BILDER ALLTID!

Vakkert bidrag :)

Ønsker deg en fabelaktig start på uken.
Her har nakken min låst seg igjen, så jeg må nok til legen imorgen og høre hva han sier.

Smil og klem

Interiør drops sa...

Nydelig bilde!

Koselig med kommentar fra
deg... Blir så glad i hjertet for alle
mld fra deg! :)

Lykke til i konkurransen!

Mange klemmer fra Interiør drops Ida ;)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jepp, du skal angre på at du ikke lot deg overtale av meg i høst! Men det er fortsatt ikke for sent. Jeg sikler enda på bestikkassen din nemlig ;)

deasogmia sa...

kjempe fint bidrag. lekkert bilde!

puten er forresten kjøpt på kremmerhuset!

Barbros lille verden sa...

Sukk.....nydelig!
Jeg kjenner at jeg har litt høy terskel for å delta her, det er jo SÅ masse flinke fotografer i blogglandia...vanskelig å finne noe som er bra nok syns jeg!
Lykke til :)
Klem fra Barbro

Siv`s verden sa...

Nydelig Monica!:)

Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flott bidrag, snuppa! Du tar jo de flotteste bilder! Love it!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

Siren sa...

Bildene dine blir bare finere og finere, disse var intet unntak!

Lykke til i konkurransen!
Klem :)

♥LYKKE♥ Marianne sa...

Kjempefint bilde:)) Lykke til i konkurransen! Skulle meldt meg på eg og men finn liksom ikkje noko bilde eg er 10=% fornøgd med.. typisk meg!

Ha ein fin kveld!

Klem Marianne