tirsdag 24. januar 2012

LESERNES ØNSKE: Vårt kjøkken

Nest etter stuen var det kjøkkenet vårt de fleste ville se. Av en eller annen grunn er dette det rommet i huset som er minst vist på bloggen, så for mange lesere er nok dette nytt stoff;)


Innredningen er av typen Ståt fra Ikea, benkeplate og vask er også derfra. Både skålhåndtak og porselensknotter er fra Marbodal. Den gamle bakerovnen fikk jeg av svigerbroren min da han kjøpte seg nytt, gammelt hus. *LYKKE*


Wallstickeren er fra Sofies Villa, og passet perfekt på enden av skapet:) Bestikkboksen fikk jeg i bursdagsgave av Husbonden ifjor. Den er kjøpt på nettet, men jeg husker ikke hvor...Veggskiltet under ventilatoren er hjemmelaget, det samme er taklampen som er satt sammen av en julestjerneledning og en gammel trakt i emalje. Den kule skjærfjøla som henger på skapveggen er fra HK Living er kjøpt hos Fru Rosas Landhandel


Selvom det var overvekt på ønsket om oversiktsbilder, var det også en del som ønsket å se detaljbilder. 
Så da er spørsmålet mitt som følger: 

Vil dere se detaljbilder fra kjøkkenet vårt?
-da isåfall med bedre bilder og dagslys:)
-forhåndspublisert innlegg

43 kommentarer :

Anitas Interiør verden sa...

Utrolig koselig kjøkken dere har, masse fine detaljer. Artig med litt oversikts bilder ,men er også glad i detaljebilder så bare legg de ut du, vi gleder oss.

Ha en fin dag
Klem Anita

Tonemor sa...

JA. Her er vi i kjøkkenoppussingsmodus om dagen så alt tas i mot med takk:)
Er så fint å kunne surfe rundt etter tips, inspirasjon og ideer:)
Takk for at du deler.
Tror jammen jeg skal forsøke meg på en signatur og:))
God tirsdag.
Klem

Lill sa...

Snakk om drømme kjøkken..
Vi leier lelighet i ett gammelt hus og har sikkert det styggeste kjøkkenet EVER..
Gleder meg veldig til å kjøpe hus-engang i fremtiden
Akkurat nå koser jeg meg hjemme med minstegutten min..tiden er gull verdt..

Ha en flott tirsdag og takk for flott inspirasjon på ett nydelig kjøkken:)

klem fra Lill

Britt Irene sa...

Rå nydelig;-)likte godt wallstikersen du har på sidestykket av benken,hvor har du fått tak i den? Server gjerne fler bilder.koser meg skikkelig med bildene dine:-)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg vil ha både oversiktsbilder og detaljbilder så bare kjør på! :)
Jeg digger kjøkkenet ditt, men det vet du jo! ♥

Og bestillboksen - just love it! :) Og selv om jeg var skeptisk til den runde skjærfjøla så liker jeg den nå - helt sant!

Og ang postsekkpute: jeg fikk postsekken til jul, men må få satt i glidelås eller bånd for å knyte den igjen. Og det er tydeligvis litt av et tiltak... Kanskje i dag! Jeg er fortsatt hjemme med syke barn. Er S blitt frisk?

KLEM

Synnøve sa...

Kjempekoselig kjøkken du har.
Vil gjerne se detaljebilder:-))
Kjempefin walstikers.
Ha en fin tirsdag
Klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Flotte bilder av et skikkelig koselig kjøkken. Walstickers på enden var bare helt konge :))
Da vi har kjøkkenplaner dette året lurer jeg på om du er fornøyd med Ikea kjøkkenet og porselens vasken?
Ha kikket litt på Ikea sine kjøkken og har funnet et jeg liker, så tiden vil vise hva vi ender opp med :))

Klem Heidi

Fru Perez sa...

Åhhh, for et fantastisk kjøkken! Det bør du vise oss mer av! :)

Takk for inspirasjon! :)

Recipe for Joy sa...

Ååh. For et nyyydelig kjøkken. Herlig den gamle komfyren. <3

Grønsdal Gård sa...

Fikk bare enda mer lyst på nytt kjøkken når jeg ser dette :) :) Liker gulvet! Også den fine ovnen da! Skulle ønske vi hadde plass til vår på kjøkkenet. Får overtale mannen til å bygge ut kjøkkenet, tror jeg ;)
Ha en herlig tirsdag!
PS! JA, jeg vil se detaljbilder! :)

Villa Oss sa...

Ja, jeg vil se detalj bilder fra kjøkkenet. Misunner deg den gamle ovnen. Snakk om blikkfang og sjarm. Nydelig :)

Ha en fin-fin tirsdag!
-Nina

Marits Hverdagsgleder sa...

Kjempekoselig kjøkken du har, og så utrolig heldig du har vært som har fått den vakre gamle ovnen da :) Tenker du koser deg på kjøkkenet ditt.
Enig med flere her, om at detaljbilder også er flott da :)

Ha en fin tirsdag!
Klem

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

Nydelig kjøkken, med mange flotte detaljer du har, Monica ;-)
Jeg likte spesielt godt den gamle ovnen ;-)

Klæm Vibeke

Frøken H sa...

Nydelig kjøkken, jeg digger det! :) Og jeg vil både se flere oversiktsbilder og detaljbilder! ;) Den gamle komfyren og porselensvasken gir så mye sjarme synes jeg! *ønsker meg ny vask*

Ha en fin dag!

klem Frøken H

Magdalena sa...

et utrolig lekkert kjøkken dere har!
hilsen magny

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Kjempenydelig kjøkken! Skikkelig koselig ♥

Håper du har en flott tirsdag!
Klem!

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Wauhh... hvor er det et lækkert køkken.
Er helt vild med det gamle komfur:-)

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Frøken Andersen sa...

For et innmari fint kjøkken!! Sååå gjennomført =)
GLEDER meg til jeg får nytt kjøkken nå merker jeg ;)
Har en slik trekasse som du har til veden din jeg å..er såå fin! Hadde den inne som vedkasse jeg også men syns det ble litt for voldsomt så satte den på terrassen med ved inni ;) Vuderer å ta den inn igjen nå når jeg ser andres bilder av hvor fint det er =)
Ha en fin dag!
Klem Line

Alfa sa...

Nydelig kjøkken, mange flotte detaljer:0)
Klem Alfa

Underberget sa...

Kjempefint kjøkken! Den gamle bakerovnen er virkelig et FUNN og gjør kjøkkenet super-landlig og nostalgisk:-)

Saras stove sa...

Det er virkelig et nydelig kjøkken dere har! Dette blir bilder jeg må komme tilbake til når vi begynner planleggingen av vårt kjøkken!
Det var kjempe fint med den "trefjøl" (?) hyllen i vinduet! Sier ikke nei takk til noen detaljbilder fra kjøkkenet :) Klem fra Sara

Ingrid Louise sa...

Koselig vakkert kjøkken!! Herlig den gamle ovnen!!
Og vis gjerne detalj-bilder!!
klm ingrid l

Har en drøm... sa...

Så utrolig flott kjøkken dere har, det burde du vise mye oftere:)
Og ja, ser gjerne detaljbilder, hihi:)

Bettum Villa sa...

Sååå fint kjøkken! Absolutt noe jeg kunne flyttet rett inn i :P.
Jeg så Bruka skiltet på Nib når de viste frem hjemmet til Eva i Bolig Drøm. Og det var lekkert!
Klem Madelén

Bdicte sa...

Veldig koselig kjøkken;))
Tror det er på tide med noen kjøkkenbilder her også, men det blir IKKE idag, overhodet ikke bloggbart for øyeblikket, hehe!

Klem
Benedicte

Trine sa...

Herregud førr ett nydelig kjøkken...
Jatakk til detaljbilda!
Hadde fløtta lett inn i huset dokkers :D

Klæm

Ha en flott kveld!

Anonym sa...

Hei!
Nydelig kjøkken. Har samme type kjøkken sjølv, og samme til å ha bestikk i frå ib laursen;-) Men kjøkken var veldig annleis frå mitt likevel. Veldig missunnelig på all benkeplassen;-) Det har ikkje eg nok av! Gledar meg til å sjå detaljbilder og.
Har fulgt med på bloggen din ei lita stund og du har utrulig mykje bra inspirasjon:-) Har veldig sansen for vitrineskapet du har laga sjøl!!!!

Klem Trine

Beate Kristin sa...

Du har et aldeles nyyydelig kjøkken! Ha en fin kveld!

Beate♥

Ninas hjem ♥ Super Lille sa...

Kjempefint kjøkken :)
Vi diskuterer kjøkken selv nå om dagen, spennende!
(postet akkurat et innlegg på bloggen om det)

Ha en fortsatt fin kveld.

Nina

Fabelaktig sa...

Jeg har ikke ord! LEKKERT! LEKKERT!

Fineste kvelden til deg, her er jeg nesten skutt etter en laang dag på jobb. Nå er det sofaen med vesle Nalamor.

klem

Beate Kristin sa...

Gleder meg til å følge deg, jeg også!

:)

Sommerhuset i bakken sa...

Ja, jeg vil gjerne se detaljer fra det utrolig flotte kjøkkenet ditt ;-)
For et fantastisk vakkert kjøkken du har! Helt nydelig - og så fine bilder du har tatt! Liker, liker, liker!

Ha en super kveld!

Anonym sa...

Har samme kjøkken selv og er superførnøyd. De har mange gode løsninger og god kvalitet. kjempekoselig hos deg.

Gråbekka`s Blogger sa...

Nydelig kjøkken:)Drømmekjøkken!:)

Marimor sa...

For et NYDELIG kjøkken:)
ELSKER vasken din. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke valgte en slik vask...
Gleder meg til detaljbilder!!

KLem Mari

Solveig (Svingenslillehus) sa...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW for et kjøkken da, snuppa :) DET er du som har det sånn som jeg vil ha det :) Vis mer kjøkken du, jeg ble super inspirert :)

Klemmer til deg!

Silje Mari sa...

oj, her inne hadde jeg visst ikke vært før. Nydelige bilder og det ser ut som et pent hjem:) kommer igjen jeg:)

mamma i nord sa...

Dere har ett nydelig kjøkken.

Den gamle ovnen var jo bare så nydelig.
Jeg angrer den dag i dag att jeg ikke spurte om å få en slik gammel ovn fra jobben.
De gamle hybel leilighetene ble pusset opp og der var slike sorte, en i hver leilighet, og jeg tenkte ikke å spørre før de var borte !!!!.

Klart man vil se mere kjøkken.

Tusen takk for att du svarer så raskt på alt jeg lurer på, det setter jeg veldig pris på.

Ønsker deg en fin fin onsdag.

Klem Tanja

Alfa sa...

Takk for hyggelig hilsen.
Klem Alfa

Divamamma sa...

Utrolig koselig :-)

Anette sa...

Åh, så fantastisk vakre bilder! Kjenner jeg blir inspirert fra topp til tå :) Og tusen takk for tipsene inne på bloggen min, kikket på siden du nevnte og der var det mange godbiter!! Men så er det det at jeg er så innmari grønn...hvordan får jeg fontene inn på photoscape når jeg har lastet dem ned? Har du et lite kjapt tips der også, kanskje? Stor klem fra Anette :)

Anonym sa...

Så utrolig koselig kjøkken!

Siv`s verden sa...

Nydelig kjøkken!:)

Klem