mandag 16. januar 2012

{DIY} Telysplanke

Denne lysplanken har jeg blogget tidligere (for ganske nøyaktig ett år siden), men nå den fått 
ny farge og ny plass - så da er jo alle mulige grunner tilstede for å blogge den på nytt;)


Planken har jeg funnet på jobben, og bestikket er kjøpt på det lokale Gjenbruket. Bestikket er festet med gjerdekramper, og deretter bøyd til ønsket form. Sandkakeformene er mammas gamle, og er limt fast på bestikket. Planken har frem til nå hengt i stuen, nå har jeg malt den hvit og hengt den i trappeoppgangen i spisestuen - og der passet den mye bedre;) Hvordan den så ut før kan du lese mer om HER.


Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger, ønsker og meninger om hva dere vil se mer av på bloggen min! Utifra meningsmålingen ser det ut til at jeg må begynne med oversiktsbilder av stuen;) 
Det er fortsatt 4 dager igjen å stemme, så om du har ønsker må du gjerne komme med dem...
- jeg blir nemlig veldig glad for å høre deres meninger!

{ Fin ny uke til alle som er innom  }
  
NB: Jeg sliter med å få lagt igjen kommentarer hos enkelte blogger - siden blir hvit og låser seg....Flere som har samme problem? 


28 kommentarer :

Grønsdal Gård sa...

Dette var jo bare rålekkert! Tusen takk for tipset, tror jeg må kopiere dette :) Ha en flott uke!

Else sa...

Hold da op siger jeg sikke en super god ide.Den har jeg ALDRIG set før.Takker for dine fantastiske ideer som du deler med alle os andre bliver så positiv overrasket hver gang jeg kommer på besøg her på din blog.Knus Else

Vibeke / Mammas Hus sa...

LEKKERT! ;D

♥ ♥ ♥

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig! Enn å være så oppfinn som deg a! :) Dette var veldig stilig! :)

Det er så koselig å titte innom her hos deg!

Ha en god natt og fin ny dag i morgen!
Klemmer til deg!

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Kjempelekker og virkelig verdt en ekstra bloggrunde den der! :) Har forresten akkurat samme hjerterammene som du har, men de ligger i en skuff og har aldri vært hengt opp.. Finner aldri rette plassen til de! Fine hos deg, da :)

Du får ta deg en skikkelig husmorferie og bli med på bloggtreff en gang :D
Klem!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Råflott !!!!!!

Marits Hverdagsgleder sa...

Utrolig kreativt og stilig!

Lindas Lille Leilighet sa...

Herreguuud så stilig!!:D hvordan kom du på det der da!?? :D Utrolig lekkert!

ELLEMELL sa...

tenk og komme på en sånn ide da:)
ikke værst bare det:)

ha en fin ukestart:)
klem ellemell

Trine sa...

Så vanvittig tøff den va :)
Bli bare helt imponert!

Klæm Trine

Fabelaktig sa...

For meg var denne ny! Men jeg digget den for det! OH MY LORD så kul!

Fabelaktig ukesstart til deg!
Her er det full fart og lite hvilepuls fram til helga.
Klem
Maia

Har en drøm... sa...

Den er så FIN!
Og ble knallfin som hvit ♥

Jeg sliter ikke med og komme inn på blogger, men hører i ny og ne om andre... så kjedelig...

Ha en fin kveld!

Beate sa...

Så fiiin! Flinke deg!

Klem

Lidyll sa...

Kjempe fin den lys"rekken" du har laget der altså...sjarmerende*smile*

..og du! Jeg er så sinnsykt enig i statmenten i headeren din! "av alle uviktige ting er interiør viktigst"...den var fin den*smile*

Ønsker deg en flott uke videre!
klem fra meg

Monica sa...

Skikkelig lekkert, ble veldig fin i hvitt :)) Og så nydelige bilder du tar :))

Ikke alltid lett å gjøre ferdig håndarbeider som er litt tidkrevende nei, har flere liggende jeg også, har bestemt meg for å prøve å få ferdig noen nå :))

Ha ei fin ny uke :))

Hjertebank sa...

For en fantastisk ide!!! Helt herlig! Blir så inspirert av din kreativitet:-)

Bdicte sa...

Herregud, den der er så stilig!! Flink er du:))

Kjedelig at du plages med å kommentere, jeg har ikke opplevd det eller hørt fra andre - dog de som har trøbbel får vel aldri sagt det til meg, hehe.

Håper du ikke får trøbbel flere ganger - nytt innlegg inne hosmeg nå ihvertfall:)

Nå er det natta!
Klem
Benedicte

Villa Oss sa...

Wow! Så kreativt :) Lekkert.
Takk for tips!
-Nina

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kjempefin den veggstaken der:)
ha en koooos dag
klem

liven sa...

Så flott det var...du er så kreativ du :o)

Sliter også med kommentarene hos enkelte....så kjedelig!!
Det ordner seg nok snart får vi håpe !

Jeanette sa...

kjempe fin:-)fortsett med gode ideer du:-)love it!

HusmorDronninga sa...

Denne er jo bare såå fin! :)

Agathes små ting... sa...

Hei på deg.
Så sjarmerende du har det i huset ditt, virkelig fint.
Den lysplanken var spesiell og fin. Morsomt med gjenbruk.
Fin kveld til deg.

Fruehuset sa...

Hei,

SÅ KUL!!
Denne har eg ikkje sett før, orginal og tøff.

Inspirerande.

Nei, eg har ikkje opplevd problemer med å legge igjen kommentarer:)

Ha ein fin fin kveld,
helsing Marianne:)

Recipe for Joy sa...

Hei på deg!

Så stilig denne var. Utrolig hva man kan komme på. Dette synes jeg var skikkelig kreativt. Lekker! :)

Holder på med litt rydding i heimen enda, men oversiktsbilder kommer snart. ;) Få ut litt "rot" bare.. ;)

Klem

Guttemamma sa...

Rålekkert,Monica!! Det er flere blogger jeg ikke får kommentert på om dagen...:-(
Klem♥

Synnøve sa...

Så stilig den er. Kjempetøft og bøye bestikk og bruke sandkakeformer:-)
Nå har jeg sittet og lest mange koselige innlegg på bloggen din
Jeg fant bloggen igjenom mammas hus.
Jeg fallt sånn for ordtaket om interiør som dere har i header, så jeg lurer på om jeg kan kopiere det ordtaket og ha i bloggen min?
Klem Synnøve

Teres sa...

Läckert!