onsdag 18. januar 2012

{DIY} Bildelist & Kort Til Deg...♥

Jeg har lenge ønsket meg bildelister, men her jeg bor er det dessverre liten (eller ingen) tilgang på butikker som selger denslags... Men man kan jo lage dem selv! Jeg kjøpte en 24x058 utforingslist på Byggmakker, som jeg malte på baksiden, og skrudde fast i veggen med små møbelvinkler. Ikke akkurat DIY på rakettforsker-stadiet, men alikevel selvgjort. Og selvgjort er som kjent velgjort...(?) *smiler*


Bildene av våre 4 håpefulle som tidligere hang i spisestuen måtte vike plass for lysplanken, og pryder nå den nye bildelisten som har fått plass på en ledig vegg i stuen, i tillegg til en del andre bilder jeg rotet frem fra glemselen. Bare digger solbrille-bildet av Minste-Gullet...♥


DU ER SÅ BRA-kortene som "alle" har, har jeg prøvd å få tak uten hell. Det tok nemlig litt tid før jeg skjønte at de fulgte med i et nummer av ROM 1-2-3. Jeg kjøpte nummeret, men kastet kortene av en eller annen grunn. Jo mer jeg har sett av kortene rundtomkring, jo bedre har jeg likt dem. For slik er jeg. En etternøler som liker å kjenne litt på det først...;)


Jeg har derfor laget kortene selv i Photoscape, og skrevet ut på tykt fotopapir. 
Og om det er flere som har lyst på disse kortene, så feel free til å kopiere og skrive ut!!



Glad morgendag til alle som svinger innom - snart helg...igjen!


14 kommentarer :

Marthe - Fruen fra Trondheim sa...

Så flink du er som både har laget bildelist og egne kort. Jeg kunne nesten ha sendt deg mine kort:) (om du ikke hadde orket å lage egne da)

(lurer litt på hvordan du har fått til den signaturen din altså)

Ha en super torsdag!

Beate sa...

fiiint! jammen er du lur!!

klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fantastisk enkelt,men likevel superbra! :D

Jeg kastet også de kortene... *ler*

Bdicte sa...

Ah, all denne kreativiteten altså;)))
Flinkis :-)

Klem
Benedicte

Lottemora sa...

Så lurt det var. Jeg har kjørt mange bomturer til ikea for å kjøpe en slik....men neste gang skal jeg sannelig lage selv

Lotte

Hulda sa...

Smart! Bildelist er kjempebra. Du har vært kreativ. Gode bilder du har tatt også. Blir alltid inspirert hos deg!

Mona Christin sa...

Det er jenta som tar saken i egne hender. Smart. Og den bildelista. Hvem hadde kommet på den tanken? Jo, du!!

Klem Mona C

Har en drøm... sa...

Så lurt og lage bildelisten selv!
Mangel på butikker stopper ikke en ekte interiørblogger vet du;)
Herlig bilde av lille ♥

Fine de kortene, og så flink du er som har laget selv!!

Ha en fin fin dag:)

spirea sa...

Så fin blogg :) Legger meg til som følger jeg! Gleder meg til å følge med videre!

Marits Hverdagsgleder sa...

Kjempesmart måte å lage bildelister på :) Tror jammen jeg skal kopiere den, for da får man jo også akkurat de lengdene man ønsker seg.... OG jeg har kopiert kortene dine. Du er jo kjempeflink!
Henger meg på spørsmålet om hvordan du lager signaturen din.
Klem Marit

Catje sa...

Blir stadig imponert over alt du finner på, og at du ikke minst får satt ideene ut i livet! JEg har jo også hundrevis av ideer, men det blir jo sjelden til at man får gjort det, lissom :)

Trine sa...

så utruli smart :D I like it!

Klæm

Villa Oss sa...

Tusen takk for at du deler dine "Du er så bra- bilder" Jeg har nemliog leita som en gal selv ;) Og i mangel på å være kreativ på dataen, har jeg ikke klart å lage selv! Så takk igjen! Nå må jeg bare få printeren til å funke, så er jeg en lykkelig jente!

GOD HELG!
-Nina

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Takk for at du deler med oss:) Disse skal printes ut:)
Koselig blogg du har også, jeg følger deg gjerne videre:)