onsdag 21. desember 2011

SANDRINE's juletre...

Som jeg nevnte igår har den nybakte 5-åringen pyntet sitt eget lille tre i gangen, rett utenfor rommet sitt. Vi brukte avkappet av det store treet, og satte det i en gammel kullskuffe. Mini-treet har hun pyntet helt på egenhånd, og er merkbart stolt:) Treet er det første man ser når man kommer inn i gangen. Koselig

Også dette treet er pyntet med pepperkakeformer og kongler. I tillegg har det fått levende lys. Ikke for at jeg kommer til å tørre å tenne dem, men de er så innmari koselige og dekorative - selv når de ikke er tent.


Pepperkakemannen på veggen har jeg fått av en god venninne, som har laget denne i finér og stemplet pepperkakeoppskrift på den. Tusen takk, Siv:) Den søte engelen har Sandrine laget i barnehagen


Idag er årets mørkeste dag, i morgen er det solsnu...
- herlig å tenke på at fra nå av blir det bare lysere

16 kommentarer :

snikkerbuo sa...

bli gjerne med på vår utfordring " vis oss ditt juletre" :)

kom og bli med!
Henriette

Har en drøm... sa...

Så koselig lite juletre ♥
Artig for lille Sandrinemor at dette er hennes verk;)

Flott stemning med en gang man tråkker inn dørene hos dere;)

Klem Line

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

SERRRIØST, Monica, dette er bare ikke mulig! :) Først har du striesekk rundt juletrefoten slik som jeg hadde tenkt og NÅ publiserer du innlegg med minitre i koksspannet ditt. Gjett hva som står i gangen hos meg? Joda, koksspann med avkappet etter juletreet... Hvis jeg skal blogge noe av dette blir jeg jo seende ut som tidenes copycat. ;) *leeeeeeeer*

Fint var det iallefall! :) Det skal du ha! Og så koselig for Sandrine at hun har eget tre! :)

KLEM

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hahahaha, sånn går det Victoria, når du er så treeeeg. ;P

Så koselig tre, flinke Sandrine ♥

Bettum Villa sa...

Synes det var riktig så pent pyntet! Er så morro å se alle mini juletrærna rundt om i bloggland.
God jul ønskes deg og dine.
Klem Madelén

Marlene sa...

FOr et herlig lite juletre. Sjarmerende når ungene pynter selv, helt klart. :)

pepperkakefiguren var morsom. Ikke dumt i det hele tatt. :D

Klem

liven sa...

Åh så koselig med det lile juletreet :o)

ide-puffen sa...

Så koselig og flink hun har vært. Skal laget et lite ett vi også i gangen. Digger de pepperkake mennene. Må lage noen slike til neste jul:)
Nå blir det å se lysere på framtiden he he.
Riktig god jul til deg og dine.
Klem fra meg
Randi

Lisette sa...

Koselig og pent pyntet tre, og liker litt rødt i:=) God jul til dere...

Gitte sa...

Så koselig Sandrine har pyntet!
Klem Gitte

Anonym sa...

Du verden for flott tre, men tenn ikke lysa og gjem ligtheren for lillesnuppa.
Hilsen brannmann Sam

Trine sa...

Førr nån nydelig julebilda! Ho har jo virkelig teken på juletrepyntinga.. Selv egoisten mæ, kunne sloppe ho til mitt juletre..tihi :)

Masse god jul!
klæm Trine

Solveig (Svingenslillehus) sa...

OI! Så flott et minitre.. så flott pyntet av 5 åringen! Flink da!

Ha en nydelig førjul :) Kos dere og nyt!
Klemmer til deg!

Lindas Lille Leilighet sa...

Så koselig:) Så flink hun har vært! Gøy å få et sånnt ansvar helt alene..klart hun er stolt:) Pepperkakemannen var kjempesøt!

Siren sa...

Åh så glad jeg også er for at det er solsnu, er jammen mørkt ute nå! :)

Ser ut som pia di har arvet din interiørteft, det var jo kjempefint pyntet!

Jeg ønsker deg ei gledelig jul!
Klem Siren :)

Ønskedrømmen sa...

Det er så koselig med et lite tre i gangen. Vi har også et som skinner og ønsker velkommen til oss. :)

Ønsker deg og dine ei rolig og fin jul.

klem