tirsdag 6. desember 2011

JUL I VÅRT HUS...

Denne måneden vil NIB se våre julepyntede hus. Jeg begynte tidlig å snikpynte, og litt etter litt kommer stadig flere elementer på plass. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem på ettermiddagen er å tenne lys i vitrineskapet. Skapet er ikke veldig julepyntet, foruten lyslenken som henger på døren, men det gir meg en julestemning i seg selv. Det samme gjør fyr i peisen...


Endelig har vi fått litt snø, som gjør dagene lysere. Og selvom jeg klager mye over mørketiden, må jeg innrømme at jeg elsker det blå lyset vi har her oppe på klarværsdager... Mektig vakkert, og litt trolsk...♥


Jeg tenkte jeg skulle hive inn to bidrag denne gangen. Det andre sparer jeg til i morgen, dersom jeg klarer å bestemme meg for om jeg skal bruke inne- eller utebilder... Forslag og meninger taes imot med takk:)
Se flere inspirerende julepyntede hjem HER.

Håper dere har en fredelig og fin førjulskveld...


27 kommentarer :

Trine sa...

NYDELIGE bilda som alltid :)
kjempefin ny juleheader også :)

Klæm Trine

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Vakkert ♥
Får stadig lyst til å flytte inn hos deg... Hehe!

Klem!

Ege sa...

Innebilder :)

Ta en titt her, om du vil :)
http://www.egedenne.com/2011/12/gulrot-bertas-upretensise-gulrot-award.html

Jeg så meg litt lei på Vixen, og fant ut at vi andre kan ha en uhøytydelig beste blogg award i flere kategorier..

Sommerjenten sa...

Så koselige bilder! Nydelig skapet ditt! :) Og den peisen! Ønsker meg peis! :)

Klem Lene

Signe sa...

Nydelig!
Jeg digger digger digger vindu-skapet ditt :)

MissMette sa...

Hei skjønne Monica :)
Tuuuuusen takk for koselige ord på bloggen min ღ ... og beklager at jeg ikke har vært like flink i det siste! - har og er ikke helt i form for tiden, men tar en dag av gangen her så får vi se om at det ikke blir jul allikevel ;) Jeg bare ELSKER skapet ditt, så stilig og tøft!!! love it, og superfint med lyslenke og lys inni ღ herlig innlegg under også, hihi... godt å se at det er flere som ikke har alt på stell :) Ønsker deg en fortsatt flott uke og adventstid ღ Stor klem fra Mette

lindmarkdubland sa...

Kjempeflotte bilder! Så koselig det var med lyslenken på skapet :) Headeren din var jo bare nydelig! :):)

Fikk veldig lyst å se utebilder, når du nevner det.. Er ikke så mange utebilder "ute" å går :p

Hadde vært gøy å se denne trolske stemningen du beskriver :) Uansett blir det nok flotte bilder :) Klem

liven sa...

Koselig stemning i skapet ditt!!

ha en fin onsdag :o)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nyyyydelig ♥ Her er det snø nå, så får se om jeg julepynter ute i helga. Kom gjerne med inpirasjon. ;)

*saaaaaaaaavne*

Jatte sa...

Nydelige bilder!
Kjempekoselig pyntet:)

Ha en fin desember-Onsdag,
Klem Jatte:)

takhøyde sa...

Flott jul hos deg - nydelig hus du har!!
Lykke til i utfordringa!!
Klem Heidi :)

Fru M sa...

Hei
Veldig koselig julepyntet. KJempe flott. Mvh Å

Loppeline sa...

Utrolig fint skap du har:) Har jeg lest en gang at du hadde laget det selv? *flinkis*
Kjempeflotte julebilder hos deg:)

God onsdagskveld!

Stor loppeklem

KROnPRINSESSENE sa...

Nydelig bidrag og helt deg ;)
Så herlig stemning i bildene og hos deg!
Lykke til.
Klem May Helen

Mor og datter sa...

Åååååååååhhh så fine og stemningsfulle bilder <3

Juleklem fra meg

Giveaway på siden min, om du er interessert!

Signe sa...

Hihi, nå måtte jeg le litt!
Det er ikke tilfeldigvis den samme stolen som har vært både gul og blå tidligere? ;)

Ha en finfin onsdagskveld,
Signe

salige lavendel sa...

Kul vedkasse du har!

Mor og datter sa...

Ser den, om du ikke er venn med symaskinene ;) Kunne vært gave til noen andre..
Jaja, det kommer en bok til. Som er kanskje noe for deg! :)

Klem

Tryllehuset sa...

Så koselige bilder! Liker virkelig det skapet ditt! Ja, mht de bokstavene hadde du heeelt rett! ;)

Takk for besøket på bloggen min!

Kathrine

Marlene sa...

Ååhh. Ble sittende å bla meg langt nedover her. For et herlig hjem du har. Nydelige bilder!
Vil gjerne følge deg videre. :)

Klem

Anonym sa...

nice idea, thanks for sharing...

kjersti sa...

Hei Monica:)

Tusen takk for fine ord inne hos meg, blir så glad:)
Elsker skapet ditt, by the way;)
Herlig stemning....

KLEM

Bekka sa...

Hei :)
Titter innom bidragene til NIBs juleutfordring og sanker inspirasjon og juleglede!
Kjempefint bidrag og vakre bilder!
God helg :) Klem

Monica sa...

Så fint det skapet ditt :) Liker også stemningen med lyslenkene, ikke så lenge igjen til jul nå! :)
God lørdagskveld :) Klemklem

Sukkertøy for øyet sa...

...Liker julen i ditt hjem snupp!!
Jeg vil også ha peis!! *ler*

Stemning...

Klem Ida Susanne

Monica sa...

Hei hei.
Så koselig at du likte soverommet mitt :))
Her hos deg var det så lyst og fint, kjempefin blogg, legger deg sporenstreks i bloggrollen min :))

Ha en fin ny uke :))

Monica sa...

Herlig advensstake og søt lita lampe du har laget :))