søndag 25. desember 2011

GLADE JUL og herlige Husbond...♥

Nok en koselig julaften er vel overstått, og pakkene under treet er borte. Både store og små var veldig fornøyde med den store og spennende dagen, og alle fikk alt de ønsket seg (og til og med det de ikke visste at de ønsket seg...) ♥ Undertegnede fikk ekstern blitz til kameraet av Husbonden, og da blir det vel overflødig å fortelle hva dagen idag har gått til?! *smiler*


Jeg er på bli kjent-stadiet enda, men jeg merket fort at dette er en helt annen verden hva foto angår!
Oh, lykke!♥ Indirekte blitz er allerede min nye bestevenn:) Med slikt utstyr følger jo alltid et hav av brukerveiledninger, og denne gangen har jeg faktisk lest dem FØR jeg har tatt utstyret i bruk. Flere steder i veiledningen ble det henvist til brukerveiledningen til kameraet, så da fikk jeg jammen meg lest den også. Slett ikke verst, etter å ha hatt ikke mindre enn 2 stk Canon speilrefleks i 5(!) år, hahaa!


Kanskje det blir litt hyppigere innlegg fremover, nå som det har blitt moro å ta bilder tross mørketid:)
Vi storkoser oss med juleferie, og jeg håper dere gjør det samme...

18 kommentarer :

Marits Hverdagsgleder sa...

oh, lucky you!
Jeg ønsker meg fotoapparat... bruker bare min IPhone til å ta bilder med til bloggen min, og bør nok snart investere i et skikkelig kamera, skal jeg fortsette å blogge... og det skal jeg jo :)))

Jatte sa...

Hei hopp,
Så heldig du er :)

Julen er herlig, men nå er det deilig å slappe litt av igjen også syns jeg ;) så får vi glede oss til neste år :D

Ha en fin romjulstid,
Klem Jatte :)

Bettum Villa sa...

Så artig at du også fikk litt fotoutstyr. Blir jo litt mer morsomt å ta bilder da.
Selv fikk jeg pancakeobjektiv og eget stativ.. LYKKE! Og husbonden min beklaget seg for at jeg ikk kunne få ekstern blits også, men da ble det for dyrt (herre jemini, det var jo mer enn nok med det jeg fikk). Så nå skal jeg spare til ekstern blits selv.

Ønsker deg og dine en herlig romjul og snart et godt nytt år. Har vært så artig å bli "kjent" med deg dette året og gleder meg til hva 2012 har å by på.

Klem Madelén

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Monica=)
Du har jammen fått deg en fin julegave, så gøy! Blir nesten litt misunnelig *smiler*

Ønsker deg en kjempefin romjul!

God Klem

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Oi så heldig!!

Jeg nøyer meg med å få mer lys på fotoredigeringen;)
Nyter kveldsroen foran peisen med ny pc i fanget, julegodt og te -lykke..

Kos deg i romjulen, gleder meg til å se fine bilder hos deg i det nye året!

Klem Susanne

Tove `blogg verden sa...

Innom for å ønske deg en fortsatt god jul :) Hærlig julegave :)
Jeg fikk også en blitz, så det blir en ny verden fremover tror jeg ;)Men jeg har ikke åpnet bruksanvisningen da....
Klem Tove

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Så kjekt med fotoutstyr, det skal stå på min ønskeliste også framover, har blitt ganske hekta på foto etter at jeg begynte å blogge:-)
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg
Ønsker deg gode romjulsdager

Klem

ide-puffen sa...

Gratulerer så mye. Det er et MUST HAVE i disse mørketider. Jeg fikk også det av mannen forrige bursdag. Gøy å eksperimentere med den.
Ha det fortsatt kos med julen.
Klem
Randi

Fabelaktig sa...

Oh! Så herlig gave :)

Ønsker deg en fortsatt finfin jul ♥ KOose deg videre, vakre!

Klem

Gitte sa...

For en fin gave:)
Hurra!

Er bare så gøy å få utstyr til kameraet:) Jeg fikk blandt annet gavekort som kan brukes på alle forretningene i sentrum, tenker jeg skal bruke det til ei ny linse :)

Ha en fin 2. juledag!
Klem Gitte

Ingrid Louise sa...

Heisan!!
Slitan med blits til kameraet,er så kjekt å ta "skikkelige" bilder!!
Takk for kommentar hos meg,ønsker deg en fortsatt kjempefin romjul!!
klm ingrid l

Trine sa...

Nydelige bilda :)
Fortsatt God jul og ikke minst ett godt nytt år til dokker!

Juleklæm
Trine

pippilotta sa...

Tusen takk for gode ord hos meg, det er det som gir meg lyst til å fortsette bloggingen, pluss all den flotte inspirasjonen som gir meg pågangsmot og arbeidslyst som hos deg! Elsker bloggen din, og jeg er heller ikke flink å legge igjen spor...men så er det denne tiden så ikke alltid strekker til:( Uansett, du er enorm inspirasjon for meg, så takk til deg og ha en flott romjul♥
Klem♥

Siren sa...

Så heldig du er som har fått ekstern blitz! Ja på disse mørke kanter som du og jeg bor på så er nesten alt av tilleggsutstyr en nødvendighet! :)

Jeg ønsker deg herlige romjulsdager! Klem :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Heldig du då!!!☺ Snille mannen!
Ynskjer meg og ekstern blitz...☺
Eg fekk meg Timberland sko av min kjære og er overlykkeleg for det♥

Nyt romjuladagane☺ Eg skal jobbe i 3 dagar no...

Klem M♥

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg vil også ha! :)

Catje sa...

Gratulerer med blitz! JEg fikk til bursdag for et par år siden og har ennå ikke begynt å bruke den. Til tross for lesing av bruksanvisning skjønner jeg ikke hvordan den skal brukes... men jeg blir jo irritert på den innebygde blitzen på kameraet nå når det er så mørkt, så kanskje jeg får krype til korset og forsøke en gang til! Ordentlig koselig slagbenk forresten!

Kromma sa...

Hei (igjen)
Nå har jeg googlet rundt for å finne liggnende stoff som du har på bordet ditt i dette innlegget, men finner det ikke noe sted og spørr deg derfor om hjelp (enda en gang!!)Vet du hvor jeg kan få kjøpt slikt/lignende?
Hilsen hun som for kort tid siden vil vite fargen på døra di :)