tirsdag 13. desember 2011

GAMMELT SKOLEKART på gutterommet...

På tide å blogge litt igjen kanskje?! Det begynner visst å bli en stund siden jeg skrøt på meg at jeg skulle vise dere mer fra gutterommet... Dagene flyr (som alltid) og det er jo bedre sent enn aldri, er det ikke så? *smiler*
På dette rommet bor det altså to gutter, på henholdsvis 8 og 9 år. Da Minste-S fikk nytt rom med palleseng, ble det ganske raskt lagt inn en bestilling på slike hos dem også. Bestillingen var musikk for mine ører, siden jeg lenge har hatt lyst til å kvitte meg med den sengen de hadde.


 Jeg har fått tak i et gammelt skolekart fra 1965 fra en nedlagt skole. *Lykke* Og det falt like godt i smak hos guttene som hos undertegnede! Kartet er utrolig godt ivaretatt, og fargene er akkurat slik jeg ønsket meg. Det er veldig stort, så vi får ikke "rullet" ned Norge, men pyttsann;)


De kule tallskiltene er fra Åhlens. Og bare for å illustrere den store forskjellen, og ikke minst hvorfor jeg ønsket de gamle sengene dit pepper'n gror - Hold deg fast, og se her...(!) Det er det eneste før-bildet jeg har fra rommet, og stort verre blir det vel ikke?! Og for ordens skyld; Disse to bildene er tatt fra nøyaktig samme vinkel.


Jeg ser en klar forbedring, gjør du?? *ler*
Her gjøres det klart for storfint besøk i morgen, på selveste 5-årsdagen til Minste-S...
Dere kan trooooo det gledes!

26 kommentarer :

Hulda sa...

Virkelig STILIG med det kartet på veggen! Sengene er jo så lekre også. Virkelig fint gutterom, med en rå stil! :))

Lottemora sa...

Så utrolig kult det ble!

Klem Lotte

Vibeke / Mammas Hus sa...

Næhæi, ingen forandring. Nesten likt.

Moahahahahaha!


LEEEEEEEEKKERT!!!!!!!! Kule lamper, kule skilt og fantastisk kart ♥

*klemmemassepå*

Solveig (Svingenslillehus) sa...

RÅÅÅTTTT!! Herlig rom.. med så flotte detaler!!! SER stoooor forskjell!!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Så utrolig kult det ble! Er absolutt en stor forbedring!!! :)
Klem

takhøyde sa...

Ahhh litt av en forandring - knalltøft!! Kart på gutterom er midt i blinken - min gutt har et stort fra Ikea! Ditt er finere da...
Klem Heidi :)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Utroooolig kult rom altså!!!!!! Kjempefint og gjennomført :) Skjønner godt at du synes det var tid for en oppgradering ;)

Klemmer fra Stine

KROnPRINSESSENE sa...

Virkelig stor forandring ja!
Og veldig tøft med skolekartet...
Ikke rart de er fornøyde ;)
Gratulerer med 5-åring og ha en strålende bursdagsfeiring!
Klem May Helen

Anette sa...

SÅ utrolig fiiint! Du er så flink Monica ;)

Klem

Har en drøm... sa...

Weeeee, KULT!!
Heldige barn som bor med deg altså;)
Rommet ble jo såå fint!!
Elsker sengene og kartet, og selvfølgelig Mariusene, de er tøffe ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

Beate sa...

Ååååh, så kult,

Klem beate

Trine sa...

Så utruli tøft rom :) kanonstilie senger!
Å utruli deili å se at det har vært akkurat likedan utgangspunkt som æ har nu me storebror her i huset...
urk!! æ vet ikke kor æ skal starte :P

Men æ ser jo at det e håp :D

God tirsdagnatt ♥
Trine

deasogmia sa...

Sååå kult rom!!!stilige senger, og kartet var kjempe fint!!!

liven sa...

Knallfint gutterom.....så tøft med kartet!
Heldig som fikk tak i et slikt!

Og gutter er gutter......:o)

ha en fin onsdag Monica :o)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Kjempeflott!! Likte utrolig godt putene du har valgt, og Marius sengetøyet er kjempefint. Hvor har du kjøpt dem?

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Rå fine rom de har fått...gjennomført.Har et gutte rom jeg skulle fått dreisen på jeg og...blir etter jul
ha en flott dag
klemklem

Tryllehuset sa...

WOW!
Det der var fantastisk lekkert! Har lenge vært på jakt etter et slikt kart til kjøkkenet, men det har latt vente på seg...sååå da mååte jeg være "kreativ" i stedet. Nå skal snart minsten på 2 1/2 ha "vanlig" seng, men jeg tror (dessverre) ikke palleseng vil være det rette for ham enda...men jakten er iallefall i gang...

hilsen Kathrine

Jane sa...

For en forandring. Det ble jo så kult jo :) Elsker detaljene. Og jeg skjønner godt hvorfor du ville endre ja ;)

Finfin dag til deg¨
klem Jane

I en Eske sa...

Så fint det ble=) Fant du på noen smart med hvor du gjorde av alle lekene?

Ha en fin dag=)

Fabelaktig sa...

Wow! Det kaller jeg makeover... hihi!

Fabelaktig førjulstid til deg og dine :)

klemklem

LYKKEBO sa...

Me like!!!!
Lekkert rom-og for noen tøffe senger,
både puter og dyner-alt!

Og heldige deg som har fått tak i et skolekart!
Jeg å vil ha!!hehe..

ide-puffen sa...

Åååååå gurimalla. Hadde aldri trodd det om ikke du hadde skrevet samme vinkel. Er det mariusputer fra Princess? De er så fine.
Good job.
klem
Randi

bodil sa...

Hei.Synes sengene var kjempe stilige.Kjempe fint.Kartet koselig heldig du som har fått tak i det.Ønsker deg en riktig fin førjulstid videre og en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Marlene sa...

utrolig stilig med paller til senger og ikke minst skolekart. :)

La meg til som følger. :)

klem

Fruehuset sa...

For ein forandring!:)
Virkelig lekkert, spesielt senga og ikkje minst kartet og tekstilene, ja alt!

Elise sa...

Dette er første gang jeg kommer over bloggen din, og jeg er helt bergtatt! Jeg gleder meg til å følge bloggen din fast, og få masse god inspirasjon fra deg, for her var det virkelig mye fint.