mandag 14. november 2011

NYTT GUTTEROM - Sneakpeak

Jeg er hjemme med syk Minste-S idag, og siden jeg på den måten har fått overvære litt dagslys i eget hjem, har jeg benyttet anledningen til å ta noen bilder av gutterommet som har fått en aldri så liten makeover. Dere skal få se mer senere når alt er ferdig, og til da skal jeg rote frem noen bilder av det totale kaoset som har hersket her inne;) Her er iallefall en liten sniktitt...

Her havnet altså postekk-putene som jeg skrev om HER for en tid tilbake. Marius-sengesettet er fra Princess, elg-plansjen er kjøpt på Finn, lampen i taket er fra Ellos, og krakken er kjøpt på det lokale Gjenbruket.


Jeg er så heldig å ha fått tak i et gammelt skolekart som skal henge på veggen her inne. Samt en gammel skjenk som jeg brått og uventet fikk levert på døra forrige helg;) Når kartet er i hus og skjenken er malt skal dere få se resten av gutterommet.


Her har den første snøen falt idag. Egentlig på tide siden vi er midt i november og advent er rett rundt hjørnet, men merkelig nok lar man seg overraske uansett;) Håper dere har en fin novemberkveld!

29 kommentarer :

Sommerjenten sa...

Flotte bilder! Herlig og lekkert gutterom! Gleder meg til å se mer :)

Fortsatt fin mandag!

Klem Lene

Vibeke / Mammas Hus sa...

Her har det skjedd litt ja :))) Gleder meg til å se mer!

God bedring til S ♥

Sukkertøy for øyet sa...

...dette var et tøft og kult rom med mange dekorative detaljer..
Digger lampa fra Ellos..

...Og sengen..
Den er jo helt rå ;)

Lindas Lille Leilighet sa...

Du er bare så flink! :D Alle detaljene er så smart satt sammen og skaper en herlig helhet i rommet:) Gleder meg masse til å se resten. Du gir så mye fin inspirasjon:)

LindaKlem

Fru Fjeldhammer sa...

Veldig fint altså!
Jeg har ønsket meg det sengesettet til jul!

klem

Hulda sa...

Dette må jo være et alle tiders gutterom! Herlige puter i senga. Falt helt for den som ser ut som den er brodert med korssting. Hvor får man tak i en slik? Supre sammensettinger du har gjort!

Mona Christin sa...

Jeg elsker Marius-sengetøyet. Tittet på det i dag, men mannen er ikke helt begeistret.

De hadde flotte håndkler og fleecepledd med Mariusmønster og. Digger det altså.

Snø?? Stakkars deg...

Klem Mona C

Fabelaktig sa...

Dette rommet var fabelaktiG! Elsket alle detaljene, putene, plansjen - WOW!

Du er såå flink!

God bedring til minsten.
Fabelaktig ukesstart til deg.

klem

Husfrøy sa...

For et lekkert rom! Og jeg elsker det Marius-sengesettet. Det står på min julegaveønskeliste i år :)
Ha en fortsatt fin uke!

Barbarella sa...

Det var et kjempefint rom!
Jeg vet ikke hvor gammel gutten din er, men jeg ville vært forsiktig med å ha en slik løs ledning. Barn finner på mye rart, og det har skjedd ulykker før. Mener ikke å være en stormkråke, men det er best å være føre var..!

Fruehuset sa...

Så fine bilder:) Uturlig kult sengetøy!
God kveld vidare:)

Teres sa...

Åh så snyggt! Där skulle vem som helst trivas.
Ha en bra vecka! mvh/ Teres

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Heisann Barbarella!

På dette rommet bor det to gutter, på henholdsvis 9 og 10 år. De bor her én helg i måneden og kan finne på mye rart, men ledninger er (heldigvis) ikke deres største interesse;)
Med 4 barn i hus er den type risikovurdering en selvfølge, og jeg tenker nok at disse ledningene ikke utgjør større fare enn en vanlig bordlampeledning vil gjøre;)

Har en drøm... sa...

Wow, så fint - selvfølgelig! Hallooo, vi snakker Monica;)
Digger sengetøyet og postsekkputen ♥

Heldige dere er som har fått første snøen, det er jo så kos med snø;))

Ha en finfin kveld!

Klem Line

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

DIGGA rommet!☺ Glede meg til å sjå meir☺

Snø!!??!!! Eg er IKKJE klar!


Klem M♥

Solveig (Svingenslillehus) sa...

WOOOOOOOOOOOW for et nydelig rom! Herlig den postsekk puten var! Gleder meg til å se resten!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Jeg ♥ marius sengesettet! Vil haaa!
Så stilig gutterommet blir! Heldig han! :D

Takk for mail!
Klem!

Hilde sa...

Dette var et utrolig delikat gutterom. Postsekk-putene var jo bare råtøffe!!!
LIKER!

Kalkmalinga jeg har brukt er kjøpt på en lokal malerbutikk.
Men jeg googlet Pure&Original og fant malingen også på nett.
Så du kan jo prøve det....

Fin tirsdag til deg.
Klem fra Hilde

Barbarella sa...

Ja, det var jo store gutter! Så fint. Jeg håper ikke du syntes jeg blandet meg bort i ting jeg ikke hadde noe med. Jeg kunne bare ikke levd med meg selv hvis jeg ikke sa noe og leste i avisen om en tragedie.. Det skjer jo så mangt i barnehager og rundt om kring, og barn er så uberegnelige, og får rare ideer fra film og media. Rommet er virkelig fint og en inspirasjon når jeg snart skal gjøre om rommet til sønnen min fra babyrom til gutterom.

Signe sa...

Åh så fint! Du har så utrolig gjennomført stil! Skulle ønske jeg kunne temme meg selv såpass, her er det 'en finn av kvær fjerding' :)

Finfin tirsdag til deg!
Signe

Camillas Romantiske hjem sa...

Kjempelekkert på gutterommet!! Fikk ikke noe mindre lyst på dynterekket med marius mønster nå:) Klem:)

Merethe sa...

Vet du at du har en smellvakker blogg? Jeg blir så glad når jeg finner slike blogger, som går rett i hjertet på meg og som har en stil jeg liker! Det er så fort gjort i dette virvaret og kaoset av blogger vettu, derfor ble jeg skikkelig glad i dag! Håper du oppdaterer ofte, ofte! :)

Fin Onsdag!

Sommerhuset i bakken sa...

For et fantastisk fint gutterom - og for en herlig seng! Den var kjempekul! Det skal bli veldig spennende og morsomt å se resten av rommet ;-)

Ha en trivelig kveld!

Stine sa...

*Utrolig kult!!! Sååå mange fine detaljer!
Og det fine Marius-sengetøyet, ahh..skal kjøpe det til voksensengen så fort det kommer inn til dobbeltdyne i den beige varianten..

Klemmer

MissMette sa...

Kjempestilig, Monica :)
Kult seng da og kjempetøft
sengetøy ღ og knallstilig
pute du har laget av post
sekkene ღ ღ ღ Love It...
Ønkser deg en fortsatt fin
uke og snart helg :)) Klem
fra Mette

MissMette sa...

... og ps!
- jeg har en
giveaway hos
meg, hvis du
har lyst til
å være med ღ

- eget innlegg
så får du hele
6 lodd :))

ps! klem igjen ;)

lindmarkdubland sa...

Takk for fin kommentar! Jeg hadde en fantastisk tur til Milano. Anbefales virkelig til alle :)

For et nydelig rom! Alt var så fint sammen. For en nydelig blogg du har! Jeg kommer hvertfall tilbake :)

Jeg hadde forresten blitt overlykkelig for et rom som dette :)

Asbjørnsdatter sa...

Helt aldeles steinqlt! Har sikret meg sengtøyet inkl babyvarianten til vogga på hytta :)

Fabelaktig sa...

hei på deg!
Jeg håper du har hatt en fin helg så langt,

I dag annonserte jeg premiene på utfordringen du er med på inne hos meg. Ta en titt du også :)

Fineste søndag!
Maia