søndag 2. oktober 2011

NYTT, GAMMELT SKAP...

I sommer fikk jeg dette flotte skapet av mamma. Det har fått plass i den nye hallen, og fungerer som klesskap for Minste-S. Da vi kjøpte det var planen at det skulle stå på rommet hennes, men jeg syns rett og slett det ble for fint. Og så passer det jo perfekt i kroken i den nye hallen. Før-bilder hadde jeg selvfølgelig ikke tid til (denne gangen heller), men de fleste vet vel hvordan disse ser ut.


Jeg har malt skapet mitt med Bengalakk i fargen Gustaviansk Blå. Siden damen på bruktbutikken ikke fant nøklene til skapet, har jeg skrudd ut låsekassene, men beholdt låsebeslagene og satt på hvite rose-knotter.


Vi har tatt fatt på en hel ukes høstferien, sekkene er pakket og rypejakt og hyttetur står for døren. Derfor blir det stille her på bloggen i noen dager. Men kom gjerne på besøk, og føl deg som hjemme. Vi blogges plutselig

24 kommentarer :

Anitas Interiør verden sa...

Utrolig flott skap og så fint med den pynten oppå. Kos dere masse på høst ferie, vi blogges

Klem Anita

Mona Christin sa...

Så snill mamma som vet hva du liker. Ble kjempefint. Og likte godt skiltet du har laget. Nice...

Klem Mona C

PS Ha en fin høstferie.

Monica sa...

Oi så fint! Nydelig farge, kjempeflott i glansen til bengalakken :)
God høstferie! Klem fra Monica

Solveig (Svingenslillehus) sa...

WOW, så lekkert det skapet var, og den nydelige fargen! Helt etter min smake! SUPER flott og bruke det til kleskap i gangen da!

Du har det så flott!
Klem fra Solveig

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjeeeeempe FINT! :D

Liker blåfargen ♥


Håper dere får en fin ferie uke :)

Fru.Underberget sa...

KJempefint skap, skjønner godt at du vil ha det stående i gangen:-) Og på barnerom er de jo ofte utsatt for fargestifter, klistremerker etc...

englemor sa...

Kjempe nydelig skap!
Herlig med "tagsen" med dymotape på.
Liker så godt den teksten.

Kos dere på hyttetur.
Klem fra Hilde

englemor sa...

Kjempe nydelig skap!
Herlig med "tagsen" med dymotape på.
Liker så godt den teksten.

Kos dere på hyttetur.
Klem fra Hilde

Siren sa...

Har akkurat fjernet vårt skap i fra gangen, gjort for å få plass til et IKEA skap som dessverre ble alt for stort der. Men det får stå der enn så lenge...Skapet som sto i gangen, har jeg vært så snill å gi bort til broren min ;) Heldigvis har jeg et til i stua, elsker disse skapene...de rommer så mye! :) Herlig farge på ditt skap, og så kreativt med nye låsebeslag, det ble stilig! :)

Takk for at du titter innom meg, jeg har det bare bra...men dessverre alt for mye å gjøre for tiden. Dette har gått utover bloggen, håper at jeg snart kan komme sterkere tilbake.

Ønsker deg en fin søndag, klem :)

Trine sa...

Rålekkert :) Utruli stilie detalja ♥
Ha en flott høstferie me alt som følge med!
Får satse på at sola dokke opp :)

Klæm Trine

Oss på Tverråmoen sa...

Nydelig skap og flott blåfarge :)

Nyt høstferien :) Klem

Har en drøm... sa...

Så FLOTT skap Monica!
Og herlig farge ♥
Likte veldig godt at du har beholdt nøkkelhullbeslagene og satt på nydelige knotter, du er så FLINKIS!!

Ha en finfin kveld;)

Klem Line

Sìv`s verden sa...

Nydelig skap & farge! Ha en fin høstferie:))

Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

du har valgt en nydelig farge til skapet!:D elsker sånne skap!

Lene sa...

Kjempe fint skap. Likte den fargen veldig godt:-)

Fruehuset sa...

Så fin tekst på treblokka, kult med så store kontraster i materiale.
God haustferie:)

ELLEMELL sa...

så pent!

Li/Småtingene sa...

Så lekkert!! Virkelig en nydelig farge til skapet; og så likte jeg godt kontrastene i det herlige stillebenet oppå skapet!

Det ordspråket er også så vakkert... Har redigert et bilde med det, håper det kommer opp på veggen ettter hvert... ;-)

Nyt høstferieuka!!!

:-)

Karen sa...

Så nydelig skap! Og den fargen er bare lekker... Har planer om å male en vegg på soverommet i den fargen der...
Morsomt skilt på det siste bilde :)

Ha en finfin dag!

Katrine sa...

kom over bloggen din i går :) den er en herlig skatt, kost meg mye ikveld med å lese mange av innleggene dine :)

tusen takk for at du er så flink!! <3

Susan sa...

Heisann, og takk for titten på bloggen min :-) Nydelig skap du har og for en super ide med drivved og dymo :-) love it!

Klem

ide-puffen sa...

Nyyyydelig skap og i en flott farge. Jeg har brukt Gustaviansk mange ganger. Slik fin gråblå farge.

Og herligste tapetrommet under. Du er så flink asså!!

Blir storfugljakt på oss i helgen også. Det er meldt en dag sol midt i mellom 2 uker med regn så det er bare å komme seg ut.
Kos deg på hytten.

Klem klem
Randi

Ellen-Marie sa...

Nydelig skap! Og for et nydelig hjem du har, tar meg en titt jeg - og legger meg til som følger!

Tusen takk for fiiin kommentar hos meg!
Klem Ellen

Ellen-Marie sa...

Nydelig skap! Og for et nydelig hjem du har, tar meg en titt jeg - og legger meg til som følger!

Tusen takk for fiiin kommentar hos meg!
Klem Ellen