lørdag 1. oktober 2011

NIB-UTFORDRING - På tapeten...

Denne måneden vil NIB se hva vi har på tapeten, eller rettere sagt: tapet brukt i interiørprosjekter. Det finnes et utall av ideer til hvordan og hva tapet kan brukes til. Her er det, som med så mye annet, kun fantasien som setter grenser. Som mange allerede har fått med seg er vi nettopp ferdig med det nye barnerommet. Derfor blir mitt bidrag noe så traust og tradisjonelt som tapet brukt til sitt tiltenkte formål, nemlig på veggen. Tapeten er fra serien Perswall Hide&Seek fra Borge. (Fåes kjøpt hos bl.a Byggmakker.) Du finner flere bilder i DETTE og DETTE innlegget:)

Flere flotte bidrag kan du se HER.  
Lørdag, første dag av én ukes høstferie, familiekos og innevær - herlig!

Ha en koselig lørdag du også!


25 kommentarer :

Fruen fra Trondheim - Marthe sa...

Jeg elsker det tapetet. Er ganske sikker på at sønnen må ha det på rommet sitt. Hva er målene, husker du det?

Ha en herlig kveld!

Knallfint rom forresten:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Fiiiiiiiiiiineste tapeten! :)

Hva jeg kjøpte? Happiness-skiltet selvfølgelig! ;)

Gitte sa...

Stilig!
Lykke til i utfordringen:)
Klem Gitte

Har en drøm... sa...

Er så fiiiin ♥
Det er tapet ja, trodde det kanskje var en kjempestor wallstickers eller noe jeg, hehe;)
Men så enkelt da, tapet er jo supert!!

Håper helgen er fiiin;)
Her falt jeg ned trappen i sted, og slo meg gul og blå, men værst gikk det ut over sambo'n som lå på sofaen og slumra... han skvatt til og løp til, og i iveren klinte han hånden i bordet og brakk en finger og rev av sener... huff... også på bursdagen hans og greier;))

Klem line

Mina sa...

For en herlig tapet!! Og nydelig gutterom!♥ Jeg tror nok du kommer på pallen i denne utfordringa!!:)

Fruen fra Trondheim - Marthe sa...

Jeg må bare låne bildet av deg. Er det ok? Må bare vise mine lesere det sinnsykt fine rommet datteren din har fått!

HusmorDronninga sa...

Fantastisk fint bidrag altså!
Vedder en femmer på at du kommer blant Topp 10! ;) kniis..
Lykke til! Og ha en fin fin lørdag!

Klem fra
Kjersti

Har en drøm... sa...

Hehe, ja ble mye i dag på oss altså:)
Fingeren blir satt i skinne i 12 uker og ny kontroll, så det ble jo litt shit, hihi...

Klme igjen;)

pippilotta sa...

Oioioioioioi....DETTE MÅ være det fineste barnerommet jeg har sett på leeeenge!!!! Masse lykke til, heier på deg!!!
kLEM!

englemor sa...

For en fantastisk nydelig tapet!!!
Å for en herlig blogg du har.

Gleder meg til å
følge deg videre :-)
Klem fra Hilde

Ida sa...

For ein artig og ikkje minst kul tapet! Likte den veldig godt.

Sukkertøy for øyet sa...

...Jeg ELSKER gulvet!!!
Et fantastisk barnerom...

Legger meg til som følger så klart!

INSPIRERT :)

HjemmeKos sa...

Det stiligste barnerommet jeg har sett- ever !! Lekkert, rett og slett ;)

mali-mo sa...

SYNES OGSÅ DENNE TAPETEN ER FANTASTISK, OG SKAL JEG INNREDE ET BARNEROM MED FONDVEGG NOEN GANG, SÅ BLIR DET MED DENNE ;)KJEMPEFINT ROM!!!

Volo:noma sa...

Såå fint!! Lykke til i utfordringen:) klem

jeanette sa...

WOW! Så fin tapet og enda finere rom! Liker gulvet! Er det parkett?

Lykke til i utfordringen!
Klem jeanette

Anette {foreldremanualen} sa...

Utrolig stilig - dette barnerommet må jeg se mer av... ;-)

stina sæm sa...

hi I was trying to write you a mail but I think it did not work out.
I hope it is ok if I use your photos to make a blog about your childrensroom? I always give the sours a credid in my blog, of course.
regards Stina Sæm your follower and fan

MineBlom sa...

Et fantastisk rom, og en utrolig tøff tapet. Hvor får jeg kjøpt denne tapeten??

Mamma til tre sa...

Fantastisk. Hvor finner jeg denne, og hva koster den? Lykke til, her kommer du med blandt topp 10!

Bente sa...

For et fantastisk gutterom, det fineste på lenge :)

Jeg syntes gulvet var utrolig stilig. Blir veldig takknemlig hvis du forteller hvor du har fått tak i det :)

og du.... synes du er herlig inspirerende :)

Sandoren og Blåsten sa...

Fineste taperen jeg har sett på et barnerom på lenge! Også var gulvene SÅ fine, skulle gjerne hatt slike. Min stemme i tapetfinalen går til deg.

Hilsen Gry K

Sandoren og Blåsten sa...

Tapeten skulle det være!

Jane sa...

Denne tapeten her er så nydelig, og ikke minst gulvet. Nydelig barnerom :0)

Riktig god helg til deg
Klem Jane.

dryss - madam Torvestad sa...

Gratulerer med finaleplassen! Jeg er ikke overrasket! Virkelig fortjent - ingen tvil om det!

Ha en herlig helg!