torsdag 6. oktober 2011

HØST PÅ (den nye) TRAPPA...

Det nye inngangspartiet vårt er (fortsatt!) ikke ferdig, men det er fullt funksjonalbelt. Det mangler litt småtteri enda, og jeg krysser fingrene for noen godværsdager så jeg får malt det siste som gjenstår før dere skal få se hele forandringen steg for steg.


Jeg har som så mange andre lagt min elsk på kabeltromler, og har omsider slått kloa i en. Stolene er gjenbruksfunn. Den brune stolen er den samme som jeg malte GUL tidligere i sommer. (Mon tro hva slags anfall det var?!) På bordet står Calluna i en gammel Siri-potte som jeg har blitt fortalt at man kalte dem. Parafinlykten er et loppefunn.


Jeg har regisrtert at besøkstallene den siste tiden har vært høyere enn vanlig og at jeg har fått flere nye følgere. Velkommen skal dere være! Veldig moro at dere trives hos meg:) Vi har et lite avbrekk hjemme fra høstferien vår, men er straks på farten igjen.


Ønsker dere alle en riktig god høsthelg! 
Vi blogges

29 kommentarer :

Ninas hjem ♥ Super-Lille sa...

Liker, liker, liker!!!!!
Kabelrullen var utrolig stilig :)

Sukkertøy for øyet sa...

...Her ser jeg lett for meg hvor deilig det hadde vært å sitte med et ullpledd pakket rundt seg og med en tekopp i hånden!
NYDELIGE stemningbilder!

-Ida Susanne

Britt Irene sa...

så korselig.Flott pyntet fikk skikkelig høststemning.jeg å vil ha sånn trommel,men mannen vil ikke ha.mulig det blir en allikevel uten hans samtykke:)

Har en drøm... sa...

Kjempekoselig på trappa!
Elsker kabeltrommebordet ♥
Så hyggelig med nye følgere og mange besøk Monica - er vel fortjent, bloggen din er bare skjønn;)

Ha en fortsatt fin høstferie!

Klem Line

KROnPRINSESSENE sa...

Dette var utrolig fint!
Du er så flink til å sette sammen ting...
Her blir det godt å slå seg ned, eller passere. Ja, for det er kjekt å se på det fine når du går forbi også. Blir glad da ;)
Klem May Helen

Trine sa...

super nydelig :) SOm alltid!
Kabeltromler e helt digg :)
Å æ ønske mæ sånne æ å!

ha en fin torsdag!

Klæm Trine

Sommerjenten sa...

Så nydelige bilder! Kabeltrommel er så stilig! Digget den store "koppen" som lyngen er i :)

Ønsker deg en nydelig dag!

Klem Lene

Vibeke / Mammas Hus sa...

♥ ♥ ♥

DIGGER at den nydelige utsikten synes i vinduet.


Ååååhhhhh....savner dere!!!

Elisabeth sa...

Fy søren, det så ordnelig koselig ut! :) Gleder meg til å se helt ferdig resultat :D Og så heldig du er som har fått tak i kabeltrommel, det er skikkelig stilig.
Ha en fortsatt god torsdag og helg når den kommer!
Klem Elisabeth

Hulda sa...

Så flotte bilder du tar! Helt nydelig du har pynta ute. Lekkert og tøft med trommel som bord. Synes du har tatt bildene fra flotte vinkler. God inspirasjon!

Jeg har også et terrasseinnlegg ute i dag. :)

Signe sa...

Utrolig koselig ute hos dere, selv om været vel ikke akkurat har gjort det mulig å sitte ute ;)

Og selv om jeg synes stolen var finfin som gul så tenker jeg at denne passer bedre hjemme hos dere. Gustaviansk blå igjen? :)

Ha en super torsdagskveld
~Signe

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg der ute☺
Kabletrommel♥

Klem M♥

Mona Christin sa...

Så fint på (den nye) trappa. Skikkelig rustikk og lekkert. Kabeltromler er så fine. Mannen bare rista på hodet da jeg så en i veikanten i sommer. Vil ha...

God helg til deg.

Klem Mona C

Sommerhuset i bakken sa...

For et utrolig koselig inngangsparti! Du har virkelig fått det fint! Likte alt! Herlig med kabeltrommelen som bord - og den blå stolen var bare kjempefin!

Ha en finfin kveld og en riktig god natt!

Trallala sa...

Så nydelig!Har en stol veldig lik den brune din, og elsker den. Kjenner jeg ble veldig inspirert til å gjøre det litt mer hyggelig på verandaen nå, det går litt i glemmeboka når man trekker inn om høsten.

Desirée sa...

åå..ønsker oss en kabeltrommel vi også. Det er så stilig!
Får en skikkelig god-stemning-følelse av bildene dine :)

ha en fin fredag!

Carolines Småbruk sa...

Så utrolig fint du har det..og herlig kabelrull :) liker bloggen din og har fulgt med en god stund og det skal jeg fortsette med :)

Ha en finfin høsthelg :)

Caroline

Oss på Tverråmoen sa...

Så koslig det var:) Kabeltrommel har jeg å, har absolutt en plan med dem :)

Ha ei riktig god helg
Klem

G-style sa...

What a wonderful blog , I love the pictures !!

greetings from Gea (Holland)

ralfefarfars paradis sa...

Dette ser jo kjempefint ut, og kabeltromme som utebord var lekkert, skulle gjerne hatt et mer innbydende inngangsparti- for ikke å si gang- den er bare helt forferdelig, og førsteinntrykket er jo viktig sies det;)

ralfefarfars paradis sa...

Dette ser jo kjempefint ut, og kabeltromme som utebord var lekkert, skulle gjerne hatt et mer innbydende inngangsparti- for ikke å si gang- den er bare helt forferdelig, og førsteinntrykket er jo viktig sies det;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Skattum ja! :) Jeg fikk trumfet gjennom tapeten, og tok med meg restene hjem. *gliiiiise*

Var jo jeg som plukket ut det meste av farger, gulv og fliser der oppe.

Det ble lagt noen sorte fliser et sted også, har nemlig to brett av de i kjelleren.... (Sånne 5x5, på tråd vet du)

bodil sa...

Hei.Å du har det så fint virkelig kjempe nydelig.Nydelig med lyng med nydelig farge.Hører høsten til.Ønsker deg en riktig fin søndag videre.Klem fra Bodil.

Sìv`s verden sa...

Kjempekoselig:) Jeg har også fått tak på kabeltrommel,skal hente den til uka:))Det er bare så stili,malt eller ikke malt:)

Klem

Fru.Underberget sa...

Kjempeflott trappepynt! Kabeltromler er jo bare så flotte, og den gamle emaljepotta likeså:-)

englemor sa...

Så flott et inngangsparti!!!
Her kunne jeg sittet leeeeenge :-)

Takk for koselig tilbakemelding
på "sofakroken" ;-)

Ønsker deg ei flott uke!
Klem fra Hilde

STYLIZIMO sa...

Så nydelig du har det på uteplassen. Skikkelig høstkos.
Elsker trommelen :)

klem Nina

Hjertedamas blogg sa...

Jeg har også noen kabeltromler, og jeg digger de helt rått. Jeg har en hjemme i stua, den er søt og liten. Og så har jeg en som kjøkkenbenk i fortelet på campingen, og en som oppvaskbenk i campinghage, De jeg har inne, har jeg hjul på. Klemz Grethe

Fredrikke sa...

Kjempe fint bord, elsker det. DU har forresten en nydelig blogg.