torsdag 13. oktober 2011

FINALEPLASS!! Til meg?!

Tyrifryd har fått finaleplass i NIBs oktoberutfordring "På tapeten"!
Nesten ikke til å tro, blant så mange utrolig FLOTTE bidrag... Jeg opplever svært sjelden å gå tom for ord, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal si... Jeg er så takknemlig og ubeskrivelig GLAD! En stor takk til Halvor Bakke & co for finaleplass og fine ord:)


Du kan se alle finalebidragene HER, og stemme på din favoritt. 
Gratulerer så mye til alle finalistene, og lykke til!  


Jeg skal feire med å sy meg et par nye puter som dere skal få se i neste innlegg (hvis jeg får det til da...:P)

HIPP HURRA & SMASK!!

28 kommentarer :

Mona Christin sa...

Grattis. Så kult. Mange fine finalister, men du er en av favorittene. Masse lykke til i konkurransen.

Klem Mona C

Janne sa...

Grattis! Stemte på deg, håper du når 1.plassen- kjempeflott tapetvegg!!

Klem Janne:)

Tove `blogg verden sa...

Du fikk min stemme med en gang jeg oppdaget det :)
Lykke til!!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Gratulerer så masse! Så er den spesielt fin også! Vel fortjent! Krysser fingrer for at du vinner:-)!
Klem:-)

Har en drøm... sa...

GRATTIS Monica;)
Og VEL FORTJENT!!
Jeg digger rommet ♥
Har stemt på deg jeg vettu;)

Klem Line

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

VEL FORTJENT, snuppis ♥
Håper håper håper du vinner :)

Li/Småtingene sa...

Velfortjent!! Den tapeten er så stilig, og passer så godt i det herlige rommet!

Lykke til!!

:-)

Linn sa...

Velfortjent sier nå jeg! Rommet er skikkelig gjennomført. :)

Hilsen Linn - som holder fingrene krysset for deg! :)

Fossestua sa...

Gratulere så mye Monica, og tvi tvi :) Er knallstilig det rommet!
Ønsker deg og dine en riktig god helg :)
Klem fra Lise

LilleMa sa...

Herved har du fått min stemme :)
Lykke til!

~lillema~

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Jeg hadde blitt veldig overrasket om du ikke hadde fått finaleplass. Du er så utrolig flink, så dette fortjener du Monica ! ♥

Satser på at du vinner jeg, hihi...

Ha en superfin helg, kose dere ! ♥

Stor klem fra Anette :)

Desirée sa...

stemt på deg! Lykke til!!
Hilsen Desirée

Anonym sa...

Skulle bare mangle, du e super flink :) Blir like fasinert hver gang æ trør innafor døra hos dåkker :) Hadde man bare vært like kreativ sjøl....

Go klæm fra Lone

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vel fortjent vennen min! :) Gratulerer!!

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Det er det kuleste barnerommet jeg har sett!! Du får stemme fra meg!
Lykke til!!!

Anonym sa...

Gratulere Monica, fortjent til de grader.
Hilsen 3 B

Oss på Tverråmoen sa...

Gratulere og vel unt :) Du får selvsagt stemme fra meg :)

Ha ei herlig helg. Klem

Chilli Charm sa...

Vel fortjent. Gratulerer! Veldig flott barnerom dere har laget. Er akkurat i gang selv med innredning av nytt barnerom, så herlig med inspirasjon. Lykke til!

Klem Chilli Charm

Sommerhuset i bakken sa...

Grattis! Så gøy - og velfortjent ;-) Rommet og tapeten er bare sååå flott! Så flink du er!

Skal bli spennende å se putene dine ;-)

Ha en herlig helg!

Stine sa...

Gratulerer så mye! Jeg har stemt på deg :)

Klemmer fra Stine

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fortjeeeeeeeeeeeeent♥
Stemmer på deg eg☺

Klem M♥

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe fortjent! :)
Det rommet er jo bare FANTASTISK!
Ha en fin Fredag!
Klemmer fra meg!

ide-puffen sa...

Æ så det. Herlig og fortjent. Har stemt på dæ.
Koooos deg
Klem
Randi

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Takk for hilsen:-) De beige putene med blå striper har jeg laget av gamle melsekker:-)
Ha en fortsatt fin helg, Monica!

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Monica
Så himla fint :)
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Fru Perez sa...

Grattis og lykke til! Jeg heier på deg! :)

God søndag ønskes!

Man tager hva man haver sa...

Virkelig lekkert barnerom, vel fortjent finaleplass. Nydelig blogg dette så jeg legger meg til som følger nr 490. :)

martine sa...

har du sett: http://wwwjojosroom.blogspot.com/2011/10/gris.html