onsdag 7. september 2011

TING TAR TID...

Byggeprosjektet vårt har stagnert litt av ulike årsaker, så det er omtrent like uferdig som det var forrige gang jeg postet en oppdatering om emnet... Men det går da sakte men sikkert fremover. Igår fikk jeg hjelp av to gode venninner til å tapetsere ABC-bildet på rommet til Minste-S. Jeg har gruet og utsatt, da jeg slettes ikke er noen mester på tapetsering av store flater,
men det er da slettes ingen sak med såååå gode hjelpere...
Nå er det stort sett bare listverket som mangler, så er rommet innflytningsklart - og gjett om jeg gleder meg til å fikse og stæsje! Tapeten heter ABC YOU, og er fra Borge. Gulvet er fra tyske Parador, og er kjøpt hos Stigs Montasje på Toten.


Kommer nok en rekke innlegg fra dette rommet etterhvert, så heng med om du vil se mer;)


15 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kult! :D

Heldige S ♥

Anette sa...

Utrolig fint Monica :) nydelig tapet og gulv! Gleder meg til å se mer!

Klem fra Anette

Annfrid sa...

Det er den kuleste tapeten jeg noen gang har sett, skulle ønske jeg hadde sett den før vi laget til rommet til min gutt. Gleder meg til fortsettelsen.

Klem

Mona Christin sa...

Dette var kult. Skikkelig fint.

Ble nesten litt engstelig her. Nå trodde jeg at jeg ikke kunne kommentere da jeg så FB-logoen. Men heldigvis hadde du også vanlig kommentarfelt. Det var bra...

Klem Mona C

Signe sa...

Du det ble knallfint! En fin barnetapet men uten de skikkelig knalle fargene - og dermed perfekt til hjemmet ditt :)

klemklem,
Signe

Anette sa...

Wow, så flott tapet! Fantastisk fint ble det :)

Catje sa...

Utrolig stilig! Digger både tapeten og gulvet.

Catje

Theashus sa...

For en utrolig kul tapet. og det er heldigvis lettere å taptsere enn man skulle tro:)
(Jeg skulle virkelig hatt en gutt altså- hehe).

Ha en fin dag.
Camilla

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

ELSKER gulvet! Tapeten var også kjempestilig :)

Lykke til med fortsettelsen! Gleder meg til å se endelig resultat :)

Smykkas sa...

Det ble virkelig kult. Det skal bli spennende å se flere bilder fra rommet, så du må bare pøse på.

Klem

Anitas Interiør verden sa...

Så flott rom artig å gjøre litt annerledes enn hvite vegger, spennende å se videre :-))

Klem Anita

Irene sa...

Veldig fint!! Kan jeg spørre hvor mye gulvet koster?

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Irene:)
Gulvet kostet 229,- pr m2.
Overraskende rimelig, og bedre kvalitet enn vi hadde forventet:)

Klem

Irene sa...

Oi, ja det var ikke ille. Ble i hvertfall utrolig fint..gleder meg til fortsettelsen på barnerommet:) Klem tilbake

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Skikkelig kult gulv og herlig tapet!!