torsdag 15. september 2011

PYNTEN på spisebordet...

Silje har utfordret oss til å vise hvordan spisebordet vårt ser ut når vi ikke spiser. Jeg har kommet til et punkt der jeg er fornøyd med hvordan ting ser ut, og flytter ikke så mye på ting og tang for øyeblikket. (Selvom jeg kjenner trangen til forandring som kommer snikende ved hvert årstidsskifte...) Unntaket er spisestuebordet som forandres ganske ofte.

Slik ser det ut nå for tiden:


Høstlyngen har fått komme inn, og det strikkede teppet over benken har fått komme frem igjen... *herlig høstfølelse* Vitrineskapet har fått nye høstgardiner i form av kjøkkenhåndklær fra H&M Home. "Lampen" over bordet er hjemmelaget, og brukes til mye mer enn det tiltenkte formålet. Det tenkte jeg å skrive mer om i neste innlegg:)

24 kommentarer :

Frk Kastås sa...

så fint det var! Og praktisk med et brett...!
Og jeg er bare så betatt av stolene dine!

;)
Rikke

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kooooooooos ♥

Og jaggu, jeg har jo det teppet jeg! :D *lykke*

Sannes verden sa...

Fikk lyst å sette meg ned med en god kopp te!......
Kjempe fine bilder!
Susanne.

Sommerjenten sa...

Så lekkert!! Fantastiske vakre bilder :)

Precious Home sa...

Så flott bidrag!
Elsker det fatet, har det selv med i utfordringen ;)

Anitas Interiør verden sa...

Kosellige bilder Monica fra et fint kjøkken. Jeg er veldig glad i brett ,lettere å dandere flere ting sammen. Likte lampa di :-)

Ønsker deg en fin dag
Klem Anita

Mine hverdager (Anne) sa...

Veldig koselige bilder! Fin den potta i sink med hjerter på :)
Håper du får en fin fredag ♥

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Monica! Så koselig det var her!!! Kjempe-KOS høststemning! Tror jeg må sette litt lyng på bordet, jeg også;)

p.s. tror forresten vi har helt likt kjøkkenbord?;)

Ha en fin helg!

ANETTE

ANETTESHUS.COM sa...

p.s. Husk å slette og legge til http://anettehus.com på nytt i bloggrollen din. Takk!

KLEM igjen

Kreative drømmer.. sa...

Så nydelig det er!! Du har det kjempefint hjemme hos deg altså:)

Takk for flott inspirasjon.

GOD HELG!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg pynta☺
Der er stolen eg meinte☺☺

Ha ei fin helg♥

Klem M♥

Gitte sa...

Lekker pynt & lekkert bord:)
Klem Gitte

Oss på Tverråmoen sa...

Så koslig spisebord.. skal IKKE vise frem vårt.. der flyter det over av jobbpapirer;)

Nei du får ha ei riktig god helg.
Beste med uka er helgen <3
Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Oi, så flott da! Dette likte jeg! Du er så flink du! Stilfult! Ha en nydeligkveld! Stor klem til deg!

Lotta sa...

FANTASTISKE bilder...!!!!!!

Badet under: WOW!!!!!

Ha en fin dag!
Klemmer

Lindas Lille Leilighet sa...

kjempekoselig! Du har det så fint:)

shopgirl sa...

i just found your blog and your home looks so charming! I love the whites and greys incorporated into your interior design.

Reese
http://rambleswithreese.etsy.com
http://rambleswithreese.blogspot.com

Anita Stensvold sa...

Hei :) Nettopp oppdaget bloggen din, den er lagret i favoritter og jeg er blitt daglig leser :) Så flink du er :) Jeg har også masse fat rundt om,liker å lage stillben. Det fatet du har på bordet er jo kjempe stilig, hvor har du kjøpt det? :)

Besøk gjerne bloggen min også www.fashionmama.blogg.bo

Har en drøm... sa...

Så NYDELIG pyntet Monica ♥
Deilige høsten!!
Elsker det lille sinkhuset;))

Ha en finfin mandag, finus;)

Klem Line

Maliva`s verden sa...

Utrolig hvor mye jeg koser meg her inne hos deg. Vakre bilder, kul stil og masse inspirasjon.Takk for titten! Klem fra Maliva

Fabelaktig sa...

Enda et bidrag! *klappe i hendene* Fabelaktig dette også :)

klem

dagdrømmeren sa...

Dette var også et flott lysfat!
Nydelige bilder du tar!
Klem igjen fra meg

SNIKKERBUO sa...

nydlig :)
og kjempe flott blogg, kommer nok igjen her flere ganger ja!
Henriette

Huldra sa...

Lekkert! Kjøkkenplassen i seg selv var jo virkelig en herlig plass. :)