tirsdag 6. september 2011

HØSTSTEMNING...

Ingen tvil om at høsten er i anmarsj... Det er (mot normalt) forsatt varmt i nord, men ikveld har det typiske nordnorske høstværet vist seg, og minnet oss på den mørke, ruskete, men koselige tiden som ligger foran oss. Når det regner  i vinkel, stormen kviner rundt husveggene, når det uler i pipa og hele huset knaker...Da er det deilig å sitte under pleddet i sofaen og kjenne på frykten for at hustaket nårsomhelst like gjerne kan ligge hos naboen. Jeg elsker høsten, og ønsker den varmt velkommen....


Et veldig godt tegn på at mørketiden er rett rundt hjørnet, er at jeg plutselig ikke kan ta bilder etter klokka 1800 om kvelden... 
Nå blir det photoshootmaraton på søndager frem til mai 2012:)

Håper dere koser dere

11 kommentarer :

Beate sa...

Herlig. Er også veldig glad i høsten!
Klem beate

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, fytti katta! Det blir bildetrøbbel nå fremover. Jeg måtte poste de elendige bildene i går siden jeg ikke klarte å få tatt bilder før det var 'kållsvart' ute. :/

KLEM

Hvite tulipaner sa...

Merker jeg begynner å lengte etter høsten her jeg sitter i varme og klamme i India, hehe:)
Herlig stemning på bildene dine!
Klem

Anita sa...

Sjølv om sommeren kunne vart leeenge, så ELSKER eg høsten♥
Flotte bilder ;)

Klem

Anitas interiør verden sa...

Herlige bilder,elsker høsten med alt den bringer med seg :-)) Ja mørket kommer fort nå om dagen :-)

Ønsker deg en fin dag
Klem Anita

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelige bilder! :)))))

Tove `blogg verden sa...

Så kjekt med facebook kommentarer også :) Hvordan ordner du det mon tro?
klem Tove

Precious Sister sa...

Hej

Fandt lige din blog, og finder den enormt inspirerende :-)
Skønne fotos og et dejligt hjem.
Her i DK har vi virkelig høstvejr idag. Det blæser og rusker, så den varme striktrøje er lige fundet frem fra tøjskabet :-)

Ha en herlig onsdag.

Mange hilsener, Sussi

Signe sa...

Så happy etter at jeg fikk meg en ekstern blits, nå er det faktisk mulig å knipse litt på kveldstid også :)

Og fine bilder, spesielt det tatt fra utsiden!

Theashus sa...

åååh, elsker sånne høstkos bilder. Så veldig fint ut. Ha en fin kveld:)

Duse Pasteller sa...

Stemningsfulle bilder!!
Lykke til!
Janni:)