søndag 11. september 2011

♥ HØST i Vakre Vesterålen... ♥

Nok en kjempekoselig helg på hytta til gode venner er tilbakelagt. Etter mange årslengsel har Husbonden endelig kommet seg på rypejakt, og det blir nok ikke årets siste. Rypejakt eller ei, herlige Lovik i Vesterålen er balsam for sjelen for både store og små...♥ 


Jeg klarer aldri å se meg mett på den storslagne og mektige naturen vi har her oppe, og hele veien hjem satt jeg og tok bilder ut igjennom bilvinduet. Jeg fikk noen blinkskudd som fortjener et eget innlegg. Se og nyt, ord trengs ikke...


Alle bildene er tatt på strekningen Lovik, Andøy kommune-Melbu, Hadsel kommune.
 Hvem hadde vel trodd at unge Frk M. som trives best med asfalt under begge bena 
og et kjøpesenter i hver hånd kunne la seg målbinde av vakker natur...men det var før jeg kom opp hit...♥ 

Helt til slutt; utsikt fra spisestuen søndag kveld.... Livet er herlig!

11 kommentarer :

Ønskedrømmen sa...

Åååå, så fine bilder!
Ja, vi har det flott her i nord for tiden, også Senja viser seg fra si aller vakreste side nå.
:)

Håper du får ei flott uke!

Klem

Oss på Tverråmoen sa...

Nå fikk jeg skikkelig HJEMLENGSEL!! Snakk om flott natur!! Finnes ikke finere plass enn Vesterålen <3 Så tusen takk for innlegget :D

Klem

Anitas Interiør verden sa...

Nydelige bilder,Norge er et utrolig flott land når det kommer til naturen,ikke mange andre land som kan samenligne seg der.
Været derimot.........

Ønsker deg en fin ny uke
Klem Anita

Tryllehuset sa...

Herlige bilder! Ja, herren her i huset har også vært på rypejakt, og kom hjem med to (som var dagskvota), så kanskje det blir en gourmetaften i Tryllehuset i løpet av høsten... ;) Det blir nok mange alenehelger på meg framover på grunn av denne jakta... (akkurat når fiskesesongen var over!!!)

Ha ei fin uke!

Kathrine

Fruen sa...

"Asfalt under beina, og kjøpesenter i hver hånd" traff meg midt i hjerterota;(
Ha en fin ukestart!
Klem, Fruen i nord!
PS: NYDELIGE bilder altså!

Smykkas sa...

Utrolig vakkert.

Jeg har reist mye i mitt liv, men er det noe jeg virkelig har lyst til så er det en tur med Hurtigruta. Vår lange kyst byr på alt det storslagne som finnes i naturen.

Klem

Smykkas sa...

Utrolig vakkert.

Jeg har reist mye i mitt liv, men er det noe jeg virkelig har lyst til så er det en tur med Hurtigruta. Vår lange kyst byr på alt det storslagne som finnes i naturen.

Klem

Signe sa...

Vi har det så bra! Både sommeren og september har vært herlig så langt og vi har ikke angret et sekund på at vi flyttet nordover igjen :)

Klem,
Signe

Frk Kastås sa...

bilder fulle av høst og himmel!
Likte spesielt godt bildet ut frontruta, med grusveien!

Takk for koselig kommentar inne hos meg!
Gjorde meg glad!


Rikke

dryss - madam Torvestad sa...

Wow, så vakkert! Det ene maleriet etter det andre!

Anonym sa...

FOR en natur vi har i Norge! En tur med hurtigruta står høyt på ønskelista her i huset også. Naturen i nord er bare helt ibeskrivelig!
Ha en fortsatt fin høst, og legg gjerne ut flere slike bilder!

Mette C