torsdag 4. august 2011

TOLIX Love...♥

Nå begynner det vist å bli en stund siden forrige innlegg! Sommerferien er på hell, og selvom arbeidsdagene har vært på oppimot 18 timer har vi koset oss og slappet av i mellom slagene også. Mamma og pappa har vært her i en uke, og det var HERLIG! Veldig trist at de reiste igjen, men sånn er det nå en gang når man bor på hver sin kant av landet. Været har vært upåklagelig, og mengder med vin er konsumert i sene nattetimer i særdeles godt selskap;)


Selvom bloggen har ligget brakk den siste måneden, mangler det slett ikke på bloggmateriale. Tidenes mest ambisiøse og urealistiske DEADLINE holdt neeeesten helt inn til mål (!), så jeg har nok å blogge om i en måneds tid fremover;) Mamma og jeg har vært på gjenbruket, og den snilleste mammaen kjøpte et skap til meg, som nå er pusset opp, og har blitt husets nye SMYKKE.
Mer om det senere.....


Like før ferien kjøpte jeg meg en ny Tolix-reproduksjon. Jeg klarte ikke å motstå herligheten da Hjem i Tiden hadde sommersalg. (Det har de fortsatt, så her har du muligheten til å gjøre et kupp eller to). Den var mye større enn den galvaniserte jeg hadde fra før, så mulig den blir nattbord på Minste-S sitt nye rom. Et rom dere nok kommer til å se mye til i nærmeste fremtid. Her skinner solen idag, så det er vel bare å hoppe i arbeidsklær og gjøre litt nytte for seg idag også;)


På grunn av min hittil nærmest pc-frie ferie har jeg ikke vært innom blogger på mange uker, 
men jeg kommer sterkere tilbake så snart hverdagen og høstlige innekvelder kommer snikende;)

Håper dere har en fin sommerdag

14 kommentarer :

Signe sa...

Fantastisk fine bilder fra deg som vanlig!
Og ikke minst finfin Tolix wannabe :)

Klem,
Signe

Elisabeths idyll. sa...

Nydelige bilder ;DD
Ha en fin dag ;o))
Klem Elisabeth ;)

Ege sa...

Hei :) jeg skjønner ikke helt hva som er så bra med tolix stolene jeg, men, :) jeg ser de har fått kopier på Bohus.... :)Så det vist nok av andre som skjønner det ;) hehe.. Venter spent på nye innlegg.

Har en drøm... sa...

Nydelige bilder Monica!
Så utrolig flinke dere er til og stå på og fikse og ordne;)
Gleder meg til bilder ja ♥
Lekkersmekker Tolix da... looove it!

Kos dere med mer jobbing;)

Klem Line

Anitas interiør verden sa...

Flotte bilder som alltid, gleder meg til å se alle prosjektene dine som dere har drevet med.KOs deg ute i sommerværet

Klem Anita

ide-puffen sa...

Så deilig med lang fri fra både blogg og pc. Har vært meget fraværende jeg også i sommer. Litt stykkvis og delt.
Nydelige bilder som alltid hos deg.
Gleder meg til mange morsomme og fine innlegg fra deg utover.
kos deg
Klemmers

Malin sa...

For noen utrolig flotte bilder du tar!! Virkelig fine :D Og for en flott stol du viser. Gleder emg til å se bilde av husets mye smykke! :D

Trine sa...

Oi så flott innlegg æ ikke har sett :)
Nydelig hus og masse flotte bilda!

Vel overstått ferie, her e hverdagen i gang for lenge sia..
Men ikke helt i dur enda.. Heng godt igjen den feriemodusen :)

Ha en flott sommerkveld!

Klæm Trine

Ønskedrømmen sa...

Så trivelig at du er tilbake!
Gleder meg til å se hva dere har styrt med i sommer! :)

Klem, Aileen

Frøken H sa...

Utrolig fine bilder! -som alltid! :) Herlig stol du har fått deg! Jeg synes tolix er kjempe tøffe, men veit liksom ikke helt hvor den skulle passe inn her hos oss! ;) Også er det så mye annet på ønskelisten om dagen! :) Gleder meg til se alt dere har gjort i sommer! ;)

klem Frøken H

Hansen- Lind sa...

Venter veldig spent på å se resultatene av sommerjobben deres :)
Er alltid koslig å få besøk av de nære og kjære :)

Kos dere videre med jobbingen ;)
Klem

Veronica sa...

Kjempegøy at du er tilbake etterbloggferie. Man må jo ha litt pause iblandt, så blir det ekstra stas når man er tilbake.
Gleder meg til å se dine sommerprosjekter..
klemmer

Vibeke / Mammas Hus sa...

Såååååååååååå fine bilder, Monica-min ♥

Savner deg masse - gleder meg til tur! :D Og vet du, terrassen er her til neste sommer også; vi kan vine da! ;)

Li/Småtingene sa...

Så koselige bilder! Ser så fiiint ut hos deg! Likte Tolix`en veldig godt! Herlig patina... :-)