mandag 8. august 2011

PLANTEBORD & ferieslutt...

På årets siste sommerferiedag har været og Vesterålen atter en gang vist seg fra sin beste side. I løpet av disse 3 ferieukene tror jeg vi har hatt bare to regnværsdager. Om noen timer går vi inn igjen i den vante, travle hverdagen. Litt vemodig, og litt godt.



Idag har jeg omsider skrudd sammen benbukkene fra Ikea, og laget meg et plantebord. Her i nord er plantesesongen hva gjelder sommersesong ganske kort og begrenset av været, så jeg har da vel (som med så mye annet) sikkert ikke brukt for det. Men jeg tenker nok det blir koselig med lykter og lys til vinteren, og kanskje et julenek når den tid kommer. Mer om dette (plantebordet altså, ikke juleneket...;P) i neste innlegg når området er passelig bloggifisert.

På tide å komme seg i seng, det blir nok hardt for både store og små å stå opp til vekkerklokke igjen i morgen tidlig;)
Nattinatt!

11 kommentarer :

Ege sa...

Jeg likte så godt det bildet av hortensiaen :) Kunne vært brukt som kort :)

MissMette sa...

Hei Monica
Ser ut som du har hatt en fantastisk sommerferie ღ mange herlige bilder her hos deg… Og plantebord er aldri feil, selv om sommeren her i nord er kort – som du sier det er fint med både lykter og julenek :) Gleder meg til å se flere koselige innlegg fra deg ღ Nydelige bilder av Tolix stol og pyntet spisebord og herlig hytte-bygge-prosjekt til dine søte små…

Har ikke fått blogget og vært på besøk jeg heller, og etter det forferdelige tragiske som skjedde i Oslo og på Utøya ble jeg som mange andre helt satt ut… Jeg får se om jeg får begynt å blogge igjen denne uka, har masse bilder ;) Ønsker deg en fin ukestart, klem fra Mette

Vibeke / Mammas Hus sa...

Håper du får en flott uke, snuppis ♥

Signe sa...

Dette ser bra ut, gleder meg til flere bilder :)
Og jeg er utrolig lite flink med planter må jeg si, etter at vi flyttet hit i juni har jeg klart å skaffe meg hele 1 inneplante og 0 til verandaen. Shame on me...

Klem og en finfin ny uke til deg :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Høres ut som sommeren har vært bra...
Kjekt med plantebord..
ha en fin mandag..
klemklem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

herlig... gleder meg til å se resten! plantebord er så fint syns jeg! fine detaljer! Lykke til med hverdagen! klem frå Solveig

I en Eske sa...

Herlige bilder=)

Theashus sa...

ååh, det så fantastisk ut. Nå begynte jeg å glede meg til neste år, når vi skal få orden på uteområdet vårt:) Ha en fin mandag.

-theashus-

Villa Bjørkhaug sa...

Blei litt inspirert til å rigge til høst bordet mitt ute, så nå må eg og til;) Ha ei fin veke;) Klem

Vakre bilete

Frk Kastås sa...

Så fine bilder, ser flott ut!
Håper jobbdagen har vært fin for deg! ;) God uke!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Nydelige bilder! :)
Du er så flink som har ordnet så fint ute. Her har det ikke blitt gjort noe som helst... Jeg krysser fingrene for neste år! :/