tirsdag 30. august 2011

KJØKKENETS NYE SMYKKE...♥

Aldri hadde jeg vel trodd jeg skulle få tak i en gammel hvitemaljert bakerovn...♥ Men da Husbondens bror kjøpte seg et koselig lite, gammelt og nostalgisk hus i forrige uke, sto denne ovnen der som han ville kvitte seg med. Og det er vel ingen som blir overrasket over at jeg nærmest kastet meg over den...! Ovnen har nok ikke vært brukt på mange tiår, noe den bar preg av innvendig. Men hva gjør vel det når den bare skal stå på kjøkkenet mitt og se pen ut?! I love it...♥


Er den ikke fin? 
Tusen takk, F&A♥


På søndagens loppis fant jeg , i tillegg til kirkebildet, en syltetøykrukke og en gammel krakk. Syltetøykrukken har jeg fylt med hjerteranke-avleggere, disse kan man jo rett og slett ikke få nok av. Krakken, som jeg tror er campingvogntrapp, har helt rett størrelse for at Minste-S og jeg skal nå opp,henholdsvis til mikrobølgeovnen og øverste hylle i overskapene. Jeg har brukt bokstavstempler på den for at den ikke skulle bli riktig så kjedelig (inspirert av krakkene til Lunehjem.no). 

Nå er det vel Greys, og siden jeg tror jeg er den eneste i verden som ikke følger med på denne serien, skal jeg ta meg en etterlengtet bloggrunde! Fin kveld til alle som titter innom

33 kommentarer :

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Sååååååååååååå fin! :) Det var en lignende her i huset, men jeg fant ikke plass til den og kvittet meg med den. :/

Jepp, R har vært hjemme med B&N mens jeg har vært på bøljan blå! ;)

KLEM

Beate sa...

Åh, den er kjempefin. Heldige deg!

Kos deg på Blogg-runde

Klem beate

Guttemamma sa...

Fin er ikke dekkende.....LØKKI JU!!!

Anette sa...

Så vakre ting, den lille hvite ovnen er jo helt praktfull :) Og skulle det være en trøst er vi to som ikke følger med på Greys ;)

Lindas Lille Leilighet sa...

Åååh så fiin!:D Passet kjempegodt inn!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Såååååååååååååååååååååååå fin! :D

Heldigrisen ♥

MissMette sa...

Ååååååå, så NYDELIG, Monica!!!!
Vil ha jeg åååååå....
Heldige deg da, denne var bare
rå-lekker ღ og finne slike er
ikke bare, bare lengre...
Ønsker deg en super kveld vider
og onsdag, stor klem fra Mette :)

Tryllehuset sa...

Åh, den var lekker! Det er til min store fortvilelse at jeg ikke kjenner noen som skal kvitte seg med sånne ting!

Og, jeg følger ikke med på Greys jeg heller... ;)

Kathrine

Jatte sa...

Wow!
Så fiiiiiiiiin♥
Heldiggris!

Ha en fin Onsdag,
Klem jatte:)

Hansen- Lind sa...

Knallfin ovn :) og den campingvogn krakken ble veldig bra med bokstaver :)

Er utrolig mange løsninger i huset som kun skulle være ei kort stund, men man overlever da!! Blir selvfølgelig veldig deilig å bli ferdig med den "korte" perioden.. men må man så må man :)

Følger ikke med på Greys jeg heller ;)

Ha ei fin uke. Klem

Frøken H sa...

WOW, den var nydelig! :) For en skatt du har fått deg, Monica! Skjønner godt du er fornøyd! :)

Klem Frøken H ♥

"En Vintage Drøm" sa...

Knall flott! Så gøy å ha en slik gammel skatt på kjøkkenet!! Utrolig mange flott innlegg nedover her.. sukket høyt når jeg så den flotte inngangsdøren! og skiltet passet perfekt!! De putene på gjesterommet var skjønne også.. Vel ønsker deg og dine en gooooo onsdag!! klem

På landet sa...

Å så fin ovn,et herlig tilskudd på kjøkkenet.

Nina sa...

ÅÅÅÅ..herlighet for en skatt du har fått deg!!

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

FANTASTISK! Du har nå virkelig flaks og, du :P Syns du stadig kommer over sånne nydelige skatter! Heldig er du iallfall :D

Ha en god onsdag!

PS: Jeg ser heller ikke på Greys.. :p

Anitas interiør verden sa...

Sååå koselig gammel ovn du har fått deg, artig:-))
masse fine bilder du legger ut liker fagetonene du bruker.
Artig med litt nye gamle ting blir koselig.
ønsker deg en fin dag

Klem Anita

Christine C sa...

Å himmel...det var litt av en skatt til kjøkkenet. Utrolig vakker var den!

MineBlom sa...

Fantastisk fin!!
Får du den montert, gir den fantastisk varme, samtidig som du kan koke vann og holde mat varm...
fantastisk !!!
MineBlom

Fru.Underberget sa...

Superfin, og passer perfekt hos deg. Gleder meg på dine vegne:-)

Signe sa...

Åh kor fin! Ka gjør det vell om den ikkje virka? :)

Lakken har æ kjøpt på KEM, les meir her: http://signepling.blogspot.com/2011/08/kem.html

Og de har alt anna enn traurig utvalg! Billig va de åsså. Genialt :)

Klem,
Signe

Bettum Villa sa...

ÅÅhhhh, nå ble jeg super misunnelig her! Snakk om nydelig skatt (og loppeskatter). Her har du vært heldig synes jeg ;).

Og stempel på krakken var jo en kjempe stilig påfunn.
Ønsker deg en flott uke.

Klem Madelén

Catje sa...

Utrolig fin! Så heldig du er så både har funnet og har plass! :) Ypperlig avlastningsbord også! Stilig!

GITTE sa...

Kjempefin!
Må være en lykke å eie den:)
Klem GItte

Sommerhuset i bakken sa...

Heldige, heldige du! Den var jo perfekt! Helt fantastisk! Kan tenke meg du smiler hver gang du går inn på kjøkkenet ;-) Det hadde jeg gjort hvis jeg hadde fått tak i en så utrolig flott skatt.

Ha en flott kveld!

Sìv`s verden sa...

Den var nydelig & så godt den passet inn hos deg!:))

Klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Loppis om to uker? HVOR er Strønstad? Jeg tror jeg er aleine med guttene da, men de kan jo under tvil få være med! ;) *ler*

JACQUELINE sa...

Aloha

You have a beautiful blog with so many heavenly photos, I would like to thank you for this gift that you make me every day. I hope it is ok for you I saw you link on my favorites list on my blog.

I am sending you all love greetings
from Switzerland

Mahalo

Jacqueline ♡

http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

Karma sa...

For en lykke det må være å få et slikt tilbud! Wow den var fin!

Klem Kaja :)

Sol i Villa blå sa...

En ovn som varmer, selv når den er kald. Herlig og nostalgisk!

Ønsker en minnerik september-helg.

Sol-streif og god hilsen til deg

Smykkas sa...

Den var rett og slett fantastisk. Rett og slett gull verd.

Klem

lillesommerjenten sa...

Kjempefin!!! For en flott blogg du har! Gleder meg til å følge med deg videre :)

Ha en flott helg!

Klem Lene

salige lavendel sa...

Den var ikke fin - den var rålekker!!Så heldig du var.

Marianne sa...

ååå:) For ein nydelig ovn! Skjønar godt at du heiv deg over den.