onsdag 10. august 2011

FOLKETS IKEA-katalog...

IKEA er en stor del av mange (alle?) nordmenns hjem. Nå vil de se hvordan deres produkter brukes rundtom i våre hjem, og vårt liv. Gjennom app'en Folkets IKEA-katalog på Facebook kan du laste opp bilder fra ditt eget interiør og lage din egen forside,stemme på din favoritt-forside, eller rett og slett bare titte på bidragene etter inspirasjon. Her er mitt bidrag.


Til høsten samles bildene til Folkets IKEA-katalog, og er du heldig kan du få ditt bilde i katalogen eller til og med på forsiden!
Liker du min  forside blir jeg hoppende glad for din stemme. Den kan du avgi HER.

9 kommentarer :

Mor og datter sa...

Åh så gøy!! Dette må jeg teste ut ;)

Signe sa...

Herlig bidrag du har laget!
Er det Ikea kjøkken dere har?

Klart jeg skal stemme på deg :)

Har en drøm... sa...

Så flott bidrag Monica!!
Elsker IKEA kjøkkenet ditt - jeg ønsker meg det jeg og... men mulig det blir maling på det gamle i stedet;(

Jeg skal stemme - selvfølgelig;))

Ha en god dag, søte deg ♥

Klem Line

Laila sa...

Så gøy :) Ditt bidrag var kjempefint! Lykke til! :)

Mine hverdager (Anne) sa...

Stilig! Kjempefint bilde du hadde laget :)

KROnPRINSESSENE sa...

Vakkert bidrag...
Skal stemme på deg nå og det har jeg gjort med andre bloggere også!
Lykke til ;)
Klem May Helen

ide-puffen sa...

Herlig asså. Er med med både stue og kjøkken jeg med. Hard konkurranse, men moro å komme med i katalogen for jeg regner med at det blir masse bilder. Lykke til (nydelig bilde)
Kos deg
Klemmers

Karma sa...

Denne forsiden var jammen meg perfekt! Tror jeg må ta en tur og stemme på din (og titte litt på alle andres)

Klem Kaja :)

Judith sa...

Dette hadde vært en kjempefin forside spør du meg:)