tirsdag 5. juli 2011

NOK ET GJENBRUKSFUNN...

Gårdagens jakt på brukte blomsterkrukker var resultatløs, men jeg gikk slettes ikke tomhendt fra det lokale Gjenbruket alikevel. Jeg var ikke sen om å legge et godt grep om denne herlige hyllen da jeg så den innerst i en krok, bak en gardin. Jeg digger den kremgule fargen, selvom det nok ikke er en farge jeg ville valgt å male i selv. (Jaaaaa, den GULE STOLEN var et engangstilfelle...!) Hyllen er sprukket og patinert, og har herlige utskjæringer. Husbonden gjorde det klart og tydelig at han var lite imponert over at jeg prioriterte å skru opp denne fremfor å lage middag. Det kan jeg faktisk ikke ta hensyn til, ommøblering er hastesak! ;)


Jeg er egentlig ikke så glad i gull og messing og denslags, men denne rammen passet perfekt til HANDLELAPPEN 
min lille håpefulle 4-åring skrev for en tid tilbake. Den måtte jo bare rammes inn:)


Håper dere har en fin sommerdag
Her skal det males....

23 kommentarer :

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Rålekker hylle :)
Du er jo såå utrolig flink å stæsje de rette tingene sammen da :)
Å at du prioriterte å henge hyllen opp fremfor matlaging, kunne vel ikke være så vanskelig å forstå vel :)) KNIS...
Herlig ramme på et enda herligere bilde !!

Klem Heidi

Mie fra Mies Mirakler sa...

nydelig hylle, og jeg liker godt sånne rammer som du fant til skjønningen sin handleliste :) *♥*

Vibeke / Mammas Hus sa...

Såååå fin! :) Du finner så mye fint du :)

Ønskedrømmen sa...

Ei nydelig hylle! Kan ikke skjønne at husbonden din satte spørsmålstegn ved prioriteringen din????! ;)

Håper du har hatt en hærlig dag!

Klem, Aileen

Hulda sa...

Oioi! Det var en super hylle! Så lekker, og så herlig stylet hos deg! :)

Monica sa...

Herlig hylle!!! :) Og tusen takk for raskt svar ang kaffemaskin! ;)

Ida Susanne sa...

....er så enig!
Er så fantastisk å komme over en skatt eller 2 når man er på skattejakt :)

...Nydelig hylle!

-Ida Susanne
(sukkertøy for øyet)

Grip dagen sa...

Vi har ryddet i boden, og jeg ble idag sendt til Gjenbruken med ting vi ville gi bort.... IKKE lurt...
Jeg kommer ALLTID hjem med mer enn jeg leverer!
Fant mange små skatter av sølv, samt bakebolle i hvitt porselen (vet ikke hvor mange slike jeg har - men så er jeg da glad i å bake også, da!)

Hyllen var flott. Jeg liker når det er mange profiler og når den ser virkelig gammel ut.
Når det gjelder husbonder, så er min erfaring at alt går seg til etter hvert. De er ganske så tilpasningdyktige!
Sommerlig hilsen Marit

ide-puffen sa...

Naaaah så nydelig lapp. Klart du måtte ramme den inn i gull. Så flink å skrive bare 4 år. Herlig.
Og ja middag kommer etter innredning he he. Vakker hylle.
Have fun.

Klemmings
Randi

Fossestua sa...

Såklart er innredning en hastesak! Fnis ;) Lekker hylle, og nydelig stylet. Du er så flink til å lage stilleben! Tror forresten jeg har en nesten maken hylle liggende en eller annen plass....men hvor la jeg den nå...?
Hihi, finner den nok en eller annen dag ;)
Ønsker deg og dine en riktig fin dag!
Klem fra Lise

Catje sa...

Utrolig stilig hylle! Jeg har fått en litt enklere versjon av en slik hylle av min svigerinne som er utrolig dyktig på loppemarkeder og vet akkurat hva jeg liker! Du er utrolig flink til å style, der har jeg en del å lære ennå, ser jeg :)

Camilla Thorstensen sa...

Som om jeg skulle sagt det selv, ommøblering er særdeles viktig! Uansett hvor mange høye øyenbryn jeg får fra gubben, haha!
Gjenbrukstasjonen er jo helt vesentlig å stikke innom, mange skatter der :)
Kjempefin hylle!!

Veronica sa...

Kjempefin hylle du fant.
For en lykke!
Syntes det hørtes ut som en knall prioritering fremfor middagslaging.
Hehe..
God klem

Signe sa...

Så utrolig fin den var! Og hvor er det du har vært på spennende bruktbutikk? Må forhøre eg litt rundt om det finnes noe sånt her på Sortland, så langt har jeg kun vært på Kremmerhuset :)

Onsdagsklem fra meg!

Hansen- Lind sa...

Så søt hylle :) Og selvsagt fortjente den herlige handlelappen å bli innrammet:D
Klem

Godt Isolert/Victoria sa...

Åh så fint og så fine bilder! :)
Hæ? Var ikke hylleoppheng viktigere enn middagslaging? MANNFOLK ASS! ;)

Klem

Karma sa...

Vakker, vakker, vakker hylle! Klart den måtte prioreiters! Du gjorde helt rett der. Håper å finne noen slike skatter når jeg drar på ferie om en ukes tid.

Ønsker deg en god helg!

Klem Kaja :)

Monica sa...

Kjempeflott hylle :) Som selvfølgelig måtte prioriteres forran middagsmekking!
God helg! klem fra Monica :)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg har deriomot den største forståelse for at du heller ville henge opp denne flotte hyllen fremfor å lage middag! Så heldig du er som fant denne skatten! Skjønne ting du har pyntet med også. Den passer perfekt hos deg.

Gustaviansk blå er en nydelig farge. gleder meg til å se døren ferdig:-)
vi maler og maler vi også - både låve og hus - inni mellom regnbygene.

Unner dere i nord all den sommer og sol dere måtte ha!!!
En riktig god helg ønskes deg!
Klem fra Hjørdis

Bergfrua sa...

Så koselig du har det! Fin bildekunst. la meg til som følger hos deg :)
Ha en fin helg

mvh bergfrua

Frøken H sa...

Så utrolig fin og koselig hylle! Herlig med gamle skatter! ;) Nydelig pyntet er det også, du inspirerer veldig! :)

klem Frøken H

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig hylle, lekkert stylet :) du har det bare rå lekkert :) klemmer

Hegemors store, lille verden sa...

ÅH! Hylla di er nydelig!!
ÅH! Kjøkkenet ble skitkult!!
Og ÅH!! Jeg DØR av det skiltet du har laget!!! Er det mulig??? Du er så plagsomt kreativ :D ha ha!! Kan du ikke forklare en gang hvordan du bruker blyant og matpapir? Pliiiis??!!?? Kos deg!!! Bra jobba!!!
Stor klem fra Hegemor