lørdag 2. juli 2011

EN GAMMEL UTSLAGSVASK....

...er siste tilskudd i Finn-funn samlingen min. Jeg har igrunnen jaktet en stund på en slik vask, syns de er så fine på veggen med blomster i. Det er ikke alle som deler min begeistring for slike "kupp", og en nabo og nær slektning har allerede ytret ønske om at denne henges på en side av huset som er utenfor hennes synsvinkel... Dét ønsket kan jeg da alltids innfri:)


Husbonden derimot tok det ganske pent. Litt uventet, men bra for meg. Nå slipper jeg å tenke på hvordan jeg skal "smugle" den opp på veggen på et nymalt nybygg. Jeg ser jo at den velbrukte og innøvde frasen "Nei den har jo hengt der bestaaaaandig!" ville gitt meg et troverdighetsproblem for all fremtid ved bruk i dette tilfellet...


Her er det sofatjeneste idag, jeg har masse som burde og skulle vært gjort, men formen er ikke helt på topp... 

Håper dere har en fin lørdag

22 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Den formen, den formen! ;)

Nydelig utslagsvask! :) Hvis jeg var naboen din ville jeg gjerne hatt den i mitt synsfelt.

Klem og god bedring!

Signe sa...

Kanonfin! Og flotte blomster oppi også :)
Jeg prøver stadig vekk den der 'neeeei, den har hengt der bestaaaandig' men Casper går aldri på den *surk*

Ha en finfin lørdag og god bedring!

Anita Serine's livstil. sa...

Hei

Jeg har også en sånn en ute,den er faktisk kjempe fin.

Håper ikke du tar det ille opp, men kan jeg spør hav du gav på finn fordi jeg har to som ligger oppe hos min far, kunne jo prøvd å selge de.

Ønskedrømmen sa...

Kan ikke skjønne at naboen ikke vil se på utslagsvasken din??
Den er jo nydelig! Ekstra fin ble den jo med blomster i! :)

Kos deg med blomster, vask og lørdagskveld. :)

Klem, Aileen

Ønskedrømmen sa...

ps. Hadde visst ramla ut av følger-lista di, så jeg legger meg til på nytt! :)

Monica sa...

Nåh, naboen er sikkert bare misunnelig! Den kommer til å bli knallfin på veggen :)
God bedring, håper du har en fin lørdagskveld lell :) Klem fra Monica

Har en drøm... sa...

Så fiiin Monica;)
Kommer til og bli så tøfft på veggen atte;))
Og så bra at husbonden tok det sååå fint ♥

Jeg kommer meg, som du sikkert har skjønt, ikke på IKEA før ferien desverre!! Den dumme bilen tok lenger tid enn vi trodde, og nå tar vi ferie... Men om du ikke har fått ordnet det på noe vis til vi kommer hjem igjen, så drar ejg dit gladelig for deg vettu:))

Håper formen din snart blir bedre, og at sommeren snart viser seg fra sin BESTE side!

Klem line

Lindas Lille Leilighet sa...

Haha..så morsomt:P Ikke alle som synes sånne ting er vakkre nei:D Men jeg synes absolutt de er kjempekule! Og gjenbruk er alltid flott! Så kos deg med ditt nye FinnFunn en plass der naboen din ikke ser;) hihi

Siren sa...

Utslagsvask med blomster i var jo kjempestilig, så dårlig smak naboen din har! ;)

Ege Denne sa...

En slik hadde vi hjemme på kjøkkenet for mange år siden :) gamle minner ;)

Christine sa...

For en nabo:p Det ble jo så fiiiint jo!!

Jaja, du får nyte synet av den for deg selv. Det er jo tross alt ikke for naboen man pynter hjemme hos seg selv;)

Klem fra Christine

Fru.Underberget sa...

Kjempefin vask, den slitte sorte kanten gjør den bare enda finere:-) Nydelig med lavendel oppi! Jeg vil også ha....

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg ville heller ikke hatt den i mitt synsfelt, men det er fordi jeg hadde blitt misunnelig hver gang jeg så den. *ler* Jeg fant en på finn.no jeg også, og lurer litt på å sende selgeren en mail ja ;P

*klemmepå*

PS: Altialt: Jeg LIKTE den!!

★ Ninas blogg og Super-Lille ★ sa...

hihi, morsomt :)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Koselig vask! vi har også en slik på veggen. vi fant den i låven vår da vi overtok. Vi har hengt den under hagekranen. men den er veldig koselig med blomster oppi.
Kan tenke meg naboen er av den ertne sorten og kunne helt sikkert tenkt seg den selv:-)
Ha en fin søndag i sofakroken:-)

Barnelykke sa...

Jakter selv etter en slik utslagsvask. Gjerne en med grønne kanter. En skatt i mine øyne ! Nyt din :)

B I R T E

Barnelykke sa...

Jakter selv etter en slik utslagsvask. Gjerne en med grønne kanter. En skatt i mine øyne ! Nyt din :)

B I R T E

Line sa...

Ååååh - SÅ STILIG!!!! Jeg likte den kjempegodt!! :) Ha en fin søndag :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiiiin♥
Eg digga min slik og☺
Min kjære er vel heller meir lunken...☺
Og eg fekk og ein aninym (sjølsagt☺) kommentar om at det einaste som mangla var ei dau ku!! Hehe☺
Men eg lika den eg☺

Ha ein fin kveld☺

Klem M♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Ååååå sååå fiiin ! ♥ Jeg ønsker meg også en slik til å henge opp ute på verandaen. Men tror ikke min andre halvdel vil være så begeistret, hihi... Men får som regel viljen min til slutt når det gjelder interiøret. :)

Ha rikig god bedring vennen ! ♥

Sommerklem fra Anette

Havets Datter sa...

Kjempefin!! Har en sånn selv, og jeg elsker den :) Så jeg syns nabofruen din er litt "tøven" ;)

Ha en fin uke!

Smykkas sa...

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er vel ikke en slik vask mitt førstevalg til å pynte med. Men smaken er forskjellig, og det viktigste er at man koser seg med tingene selv.

Klem