onsdag 29. juni 2011

OLIVENREKLAME - Do It Yourself

For noen uker siden så jeg DETTE innlegget hos Lobelia-bloggen. Hun har malt et gammelt skilt med tavlemaling
og brukt en sjablong fra Jeanne D'arc Living over. Jeg falt helt for skiltet, men klarte til en forandring å overholde den
selvpålagte skilt/bokstav/veggord-kjøpestoppen. Men en kjøpestopp står ikke i veien for å lage det selv:)

Her er det flotte skiltet Lobelia-damen Wenche har laget:


Jeg vet ikke om jeg kan si at jeg har hentet inspirasjon , siden jeg så og si har kopiert  JDL's sjablong. 
Resultatet er langt ifra like profft som ved bruk av sjablong, men jeg syns ikke det ble så verst om jeg skal si det selv:)


Nå skal det få tørke ferdig (hadde jo ikke tid til å vente på det, før jeg tok bilde...) så skal det få en plass på kjøkkenet. Kjøkkenet er forøvrig et aldri så lite kaos, da jeg brått bestemte meg for å male veggene idag. Det jeg derimot ikke  har bestemt meg for er fargen, så nå er veggen et aldri så lite fargekart. Jeg ble ikke noe klokere av prøvingen, så jeg får vel sove på det inatt;)


Håper dere har hatt en fin dag!

Sov godt

20 kommentarer :

Ege Denne sa...

Hei, jeg syns resultatet var like bra som hennes, og nå har jo du en egen vri med plankene.

Har en drøm... sa...

Så FLOTT det ble!!
Du er utrolig kreativ og flink;)
Men har du slike bokstavsjablonger i hele alfabetet og i forskjellige farger?

Ha en strålende torsdag ♥

Klem Line

Godt Isolert/Victoria sa...

Så fiiiiiiiiiiiiint!
Du er så flink.

Og kjøkkenet - jeg gleder meg til å se og skjønner at det var like greit at jeg ikke spurte om å få komme en kveldstur i går! *ler*

Ønskedrømmen sa...

Så flott skiltet ble! Du er så utrolig flink! :)
Men si meg, skriver du på fri hand, eller har /lager du sjablonger som du bruker? Jeg har jo lest igjennom hele bloggen din flere ganger, og jeg lurer på det hver gang jeg ser noen av dørskiltene, kistene osv som du har laget..
Uansett, så er du kjempeflink, og ikke minst kreativ! (og inspirerende!)

Håper du får en fortsatt super dag! :)

Klem, Aileen

Fru.Underberget sa...

Jeg synes skiltet ditt ble kjempefint, minst like bra som kjøpeskiltet:-D Lykke til med fargevalg på kjøkkenet. Jeg har også tenkt å male mitt kjøkken, malingen er kjøpt, trenger bare tid og ro til å jobbe uforstyrret...

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Wow dette ble kjempe flott da :) så utrolig kreativt og fint! Vær fornøyd ja, dette ble super! Klemmer

Anitas interiør verden sa...

Heisan, skiltet ditt ble kjempefint,likte det bedre. Blir sikkert fint der det kommer opp. Spennede med kjøkkenveggen da,gleder meg til å se hva du gjør.
Ha en fin dag

Klem Anita

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint!!☺
Kreativ du☺
Eg kjem ikkje i gang med nåke so lenge eg har Elias gåande rundt føttene på meg all day long☺
Ska bli godt med heime-åleine-dagar når han begynner i bhg til høsten☺

Glede meg til å sjå kjøkkenet ditt☺

Klem M♥

Karma sa...

Kjempefint ble det! Det ga meg en god ide til gangen som jeg holder på å pusse opp.

Klem Kaja :)

Catje sa...

Kjempefint. Jeg lurer også litt på om du lager sjablongene sjøl f.eks ved å skjære ut i plast eller hva du gjør. De ser jo veldig fine og "nøye" ut. Kan ikke forestille meg at jeg hadde klart å lage noe så rett med en skalpell.

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

dette ble kjempe fint..

Nyt dagen:)

Klem Linda:)

Frk Kastås sa...

Hei på deg din magiker!
- Du er FLINK!

Ha en super sommerdag!
Klem fra Rikke

GITTE sa...

imponert.no !!!
For en kreativitet:)

Ha en toppers torsdag!
Klem Gitte

Barbros lille verden sa...

WOW, så fint! Det ble ikke noe dårligere det der nei, love it :)
Ha en fin kveld!
Klem fra Barbro

Signe sa...

Så utrolig fint! Og om du har skrevet det der for frihånd så synes jeg jammen du er stødig - det hadde jeg aldri klart :)

Klem i regnet fra Signe

LykkeLise sa...

Det ble jo såå vakkert da, og jeg ble veldig inspirert:) Har lyst på noen lignende på veggen ute, har en stor hvit vegg på verandaen som trenger pynt:)
Men hvor får du sjablongene fra?

Klem Lise:)

Godt Isolert/Victoria sa...

Jepp, hun hadde flere! :)

Godt Isolert/Victoria sa...

Det er stengt på mandager....

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempestilig!!:D

Siren sa...

Så stilig! Har sagt det før, og sier det igjen...du er superkreativ! :)