søndag 5. juni 2011

GAVEDRYSSETS SISTE DEL - Boligdrøm...

Vi har kommet til den siste premien i Tyrifryds Gavedryss... Det har vært veldig morro å dele ut gaver i anledning bloggens 2-årsdag! Takk til alle som har deltatt, og ikke minst BIDRATT! Overveldene positiv respons der ute, tusen tusen takk:) 

Jeg har som vane/uvane (stryk det som ikke passer...) å spare det beste til slutt, ingen unntak denne gangen...


Den siste gaven jeg skal dele ut er et ett-årsabbonement Boligdrøm. Dette er et forholdsvis nytt interiør magasin, og det ble på mange måter interiørbloggernes blad  allerede etter første utgave. Jeg elsker bladet, det er helt klart min nye favoritt. Flotte reportasjer i hvert nummer, nydelige bilder - og masse herlige tips! I tillegg er det jo ekstra stas at det har vært med interiørbloggere i hvert nummer til nå, jeg syns det er så moro å lese om noen man "kjenner". I tillegg til boligreportasjer fra bloggere, har de den faste spalten "Månedens Interiørblogger", der bloggere deler sine beste innredningstips med leserne.
Da jeg kontaktet Eva Høydalsvik i Boligdrøm, skrev jeg til henne at jeg satte ekstra pris på at de har så mange utgaver i året...
De har 10 utgivelser, og som Eva sa;  "det er nok ikke mer enn andre har ". Det er visst en oppfatning jeg har skapt meg, for jeg føler ikke alltid at jeg er helt ferdig med bladet før det plutselig popper opp et nytt nummer i butikkhyllene. Men det er jo selvfølgelig fordi bladet er tykt, og stoffet utrolig godt. For meg er bladet nærmest hellig, og leses kun på sengen om kvelden.
Jeg "sparer" nemlig, og leser bare én reportasje hver kveld, slik at det varer lengst mulig.

Du kan følge Boligdrøm på Facebook HER, og bloggen HER.
Jeg trekker én vinner som får et 1-årsabonnement på det herlige bladet.

Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.
Vinneren annonseres i neste innlegg:)
  LYKKE TIL
Vinneren av kubbelys fra Stabbursbua ble loddnummer 19, 
som er trukket av Kristin fra bloggen Familiegleder.
Gratulerer, en mail er på vei i din retning!

80 kommentarer :

Mette sa...

Ååå så flott :D Eg er med å krysser alt :D:D
Klem

GITTE sa...

Fantastisk siste gave! Jeg elsker Boligdrøm!
Klem Gitte

Audhild sa...

Super finalepremie!!
Jeg er med!!

i mitt lille rekkehus sa...

Flott gave, jeg vil gjerne være med:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

wow for en finale! dette er høyt på ønskelisten min :) tvi tvi! *krysser fingre og tær* hihi! *♥*

Prinsesse Vilikke sa...

Yeah! Denne vil jeg være med på! Krysser fingrene!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Hilsen Anja
anja.madsen@online.no

Anita sa...

Å herlig premie :)
Eg er med!!

Klem Anita

Lulle og Laban sa...

Dette har blitt mitt favorittblad! Og det hadde vært helt fantastisk å vinne 1 års abonnement! :O)

Carina :O)

gode grunner sa...

Klart jeg vil være med i denne trekningen! Jeg liker også dette bladet veldig godt, så dette er en super premie :) Krysser fingrene...
Klem fra Hedda

I en Eske sa...

Har veldig lyst på dette bladet=)

Shus sa...

Eg er heilt enig, dette bladet er eit av dei beste interiørblada eg les. Eg vil gjerne vinne eit års abonement på dette!

Klem frå Solveig

solveig.hus@gmail.com

map79 sa...

Hei,
vil veldig gjerne være med i trekningen, og ja, aller helst vinne, dette abonnementet. Det hadde vært stas!

Mari Ann :)

sonja sa...

det ville bare være skønt at vinde dette:)

Jeanette sa...

Hei hei,for en flott premie!enig med deg,en av de beste bladene:)Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

-Jeanette-

Monica sa...

Du har virkelig spart en godbit til sist ja! :) Trekker et lodd på denne også :)
Klemklem

Vibeke / Mammas Hus sa...

I'm in ♥

Hulda sa...

Et supert blad! Jeg er med. :)

hobbyvimsa sa...

Herlig blad jeg blir også med:)

Ha en fin kveld:=)

Klem Linda:)

Frøken H sa...

Dette er blitt det nye favorittbladet her også! Just love it! ♥ Så jeg er med! ;)

klem Frøken H

Elisabeths idyll. sa...

Jeg er med ;o)))))

STOR klem Elisabeth ;o)))

Ønskedrømmen sa...

Dette er mitt favorittblad, så jeg bretter opp armene og kaster meg inn i kampen om den flotte premien!

Ha en fin lørdagskveld!

:-)

Bettum Villa sa...

Artig å høre at du nyter dette bladet like mye som jeg gjør!
Selv om min respons på bladet var laber i begynnelsen så har det vokst til å bli en av mine favoritter på veldig kort tid.

Så jeg blir VELDIG gjerne med på den siste trekningen!! Og krysser alt som kan krysses.

Klem Madelén

PS: Gjett hvem heldig jente som er med med en liten ting i juli utgaven ;P.

Christine sa...

Hei hei=)
For en super premie! Jeg blir med i trekningen=)

Jeg gjør også som deg - leser på sengen. Elsker det!!!

Krysser fingrene for litt vinnerlykke her jeg=)

Gode klemmer fra Christine

Har en drøm... sa...

Hei på deg min hemmelige venn, hihi;)
FOR en premie, jeg bare elsker Bolig Drøm... ♥
Krysser alt jeg har;)

Stooor klem

Marit sa...

Jeg prøver et lodd jeg også.
Flott premie.

:)

Licentia Poetica sa...

Kjempefin premie:) E mer enn gjerne med på denna trekninga også! Elsker interiørblader, så et abonnement hadde jo vært midt i blinken;)

Klem M

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen:o) Flotte premie! Krysser fingrer og tær!

God helg!

Anonym sa...

Dette kan jeg ikke gå glipp av:)

Irene (irenesten@hotmail.com)

Sannes verden sa...

Flott premie!
Jeg er gjerne med!
Susanne.

Charlottes Små Gleder sa...

Ja jeg er gjerne med jeg også ;)
Ha en fin kveld
klem charlotte

MissMette sa...

Hei Monica :)
Jeg vil gjerne være med i trekningen
av dette flotte magasinet ღ en av
mine favoritter :)

Ønsker deg en fortsatt fin helg, kos
deg masse og nyt dagene... STOR klem
fra Mette :)

Anonym sa...

For en lykke å kunne finne mitt favorittblad i postkassa.
Ønsker meg <3

Du har en kjempekoselig blogg.

Klem fra Heidi.

ladyheidis@googlemail.com

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen av denne flotte premien:)

Ha en herlig helg videre!

/Kristine (k_stordal@hotmail.com)

Mona Christin sa...

Hei.

Har lest en del interiørblader, men ikke BoligDrøm. Rekker liksom ikke over alle sammen. Kanskje jeg får en mulighet nå. Krysser fingrer og tær.

Klem Mona C

Tonemor sa...

Akkurat dette jeg ønsker meg. Jeg er helt klart med:)) ha fortsatt en strålende helg!!

ViLa sa...

Tjo hei!
Denne trekningen kan jeg ikke gå glipp av og melder meg på i kampen om den flotte premien :-)

Utrolig flott blogg du har, må liksom innom deg hver dag...

Hilsen Vibeke

Valeria sa...

flott gave jeg er med

Anonym sa...

Denne skulle jeg gjerne vinne ja, helt klart det beste bladet!!
Jeg er med.
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Anonym sa...

Blir gjerne med på trekning;)

Hilsen Hilde
(hilde-71@hotmail.com)

I`Døsset sa...

Super premie...sier tvi tvi for meg da :-)

Lillekatt sa...

Jeg blir gjerne med!!

Christina og Espens hyttebygging sa...

Vil gjerne ha Boligpluss i postkassa hver måned, helt klart en av mine favoritt blader:)

Anonym sa...

Denne gaven skulle jeg gjerne ha kost meg med i ett år:D

Hilsen Christin
christin.langvik@hotmail.com

ennahs lille hjørne sa...

wow... jeg vil gjerne være med :)

Klem

Jane sa...

Kunne ikke ha vært mer perfekt siste jubileumsgave! :-D BoligDrøm er også min favoritt, og jeg fin leser fra perm til perm ;o)

Jeg er gjerne med på trekningen! hihi.. Ha en flott sommer!

Klem, Jane

Home By Virginia sa...

Dette hadde jeg blitt veldig glad for å vinne... :)

Abonnerer ikke på Boligdrøm (enda) ;) Hi hi

Klemmer ♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Jepp, det er det beste bladet!:)
I'm in;)
Ha ein fin sommarkveld!
Klem:)

Chilli Charm sa...

Jøss, det var en flott giveaway! Jeg vil gjerne være med å vinne det :) Har selv egen giveaway på min blogg, så sjekk det ut!
Nydelig blogg du har. Må ta en titt til her inne...

Hilsen
Chilli Charm

Pink lady sa...

Jeg vil gjerne være med, har ikke lest det bladet før så et abb ville vært p på sin plass. Tror ikke jeg ville blitt skuffet;)

Bente sa...

Jeg er gjerne med, får aldri nok interiørblad ;o)
Klem

pippilotta sa...

Ååå elsker dette bladet♥ Blir såå gjerne med på trekningen :) Tuuusen hjertelig takk for denne muligheten♥

"Mira" sa...

Blir så gjerne med på trekninga! Krysser fingre og tær for vinnerlykke!

Ønsker deg mange fine sommerdager, klem,

Fra huset i svingen sa...

Jeg er selvfølgelig med :-D

Klem Karianne

Fru.Underberget sa...

Boligdrøm er et kjempefint blad, jeg vil gjerne vinne et abonement:-)

Anonym sa...

Birdie..
hejsa..jeg følger u med på bloggen og på facebook..
Fin blog og fin shop..
Krydser fingre for at være den heldige..
God aften fra Birthe

Bekka sa...

Å, for en flott premie - dette vil jeg være med å kjempe om :)
Klem fra Bekka

Tryllehuset sa...

Ååååjaaa!Suuuper premie! *SIKLE*
Æ vil gjerne vinn abonnement på detta bladet...det e min favoritt også, men æ har bare ikke fått tegna abonnement enda... *SKAMPÅMEG**

K.

Veronica sa...

wow!
Jeg elsker boligdrøm. Super premie og heldig er den som vinner!!!
Ha ei god uke.
Klemmer

Lindas Lille Leilighet sa...

ELSKER det bladet der:D Håper så inderlig jeg vinner denne:D hihi Krysser fingre og tær;)

Li/Småtingene sa...

Digger BoligDrøm!!
Så dette MÅ jeg prøve meg på...
*Krysser fingre og tær*

:-)

Kathrine sa...

Å, det hadde vært storveis!
Jeg er med :o)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg har lest siste nummer av dette bladet i dag og er blitt forelsket! Det hadde virkelig vært topp å vinne dette!

Klem

Kristin sa...

Jeg er fortsatt i lykkerus over å ha vunnet, så jeg prøver igjen:) Ha en fin uke! Klem Kristin

-ingrid- sa...

heisann!eg vil gjerne være med i trekningen denne gangen også!flott premie& flott blad:) ha en fin uke..-ingrid-

Vinglefrøken sa...

Dette er et blad jeg er veldig nysgjerrig på og gjerne skulle vinne..! Takk for muligheten til så mange flotte premier!

Camilla Thorstensen sa...

Gjett om jeg har lyst til å vinne denne flotte premien a!!!
Jeg er med :)

Hilsen Camilla
camilla.st@ebnett.no

Fru Hansen sa...

Heisann!
Kjempeflott blad, ja :) Jeg blir gjerne med på trekningen
Ha en super uke :)

Anonym sa...

Nå har jeg lest så mye positivt om bladet Boligdrøm at jeg enten må vinne et abonnement eller kjøpe bladet....! Jeg håper inderlig på det første - og beste - alternativet! :-)

Hilsen Håpefull

E-post: sisselgw@broadpark.no

Therese Bunes sa...

Æ vil åsså værme :)

tessa_622@hotmail.com

I drømmeslottet sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen av dette bladet- liker det kjempe godt!!

mammaLise sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Ha en fin dag!

Catje sa...

Hiver meg på i siste liten jeg også! God ferie! :)

Catje

Laura sa...

Ja dette bladet elsker jeg, melder meg på! :)

lauraigarden@hotmail.com

salige lavendel sa...

Har ikke helt oppdaget dette bladet enda, men du ga det så god reklame at jeg ble litt nyskjerrig =) Blir gjerne med på giveawayen og sier tusen takk for muligheten!

Hanne sa...

Åh ja. Her må jeg friste lykken med et lodd :)
Pludrehanneklem

Berit sa...

Litt sent, men ikke FOR sent? Melder meg gjerne på i trekninga ;)

HusmorDronninga sa...

Utnytter den forlengede fristen, og håper dere har det fantastisk i bryllup! :)

Lykke sa...

FANTASTISK premie!!!
MAGISK blogg!!!

Mvh Lykke.

I drømmeslottet sa...

Jeg er med (om det ikke er for sent). Håper jeg vinner fordi det er bursdagen min idag=) Ha en fin dag