torsdag 2. juni 2011

GAVEDRYSS DEL 10 - Stabbursbua

Gavedrysset begynner å nærme seg slutten, og den tiende og nest siste premien er levert av Stabbursbua



Stabbursbua er en gave og interiørbutikk i Larvik, med møbler, klær og egen nettbutikk. Stabbursbua satser kun på de store grossistene med god økonomi og eget design, og det har ført til at Stabbursbua er en ledende trendsetter i bransjen. 
De tilbyr også tjenester som gavelister til bryllup, bordekkingstips, interiørveiledning til hus og hytter og kontinuerlig informasjon om trender hentet fra inn- og utland. Stabbursbua har allerede hatt godt fotfeste i over 20 år:

 
(bilde fra butikken, lånt fra Stabbursbuas Facebookside)

Ganske utrolig, syns du ikke? Om du befinner deg i Larvikstraktene bør du definitivt ta turen innom. 
Er du veldig langt unna, slik som meg - kan du besøke nettbutikken HER, og Facebooksiden HER.


Jeg trekker én heldig vinner som får to kubbelys og en nydelig fyrstikkeske fra Sagen Vintage.

Alle kan være med, og du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke egen blogg du huske å legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet
slik at jeg får kontaktet deg om nettopp du  skulle være den heldige vinneren.
Vinneren annonseres i neste GAVEDRYSS innlegg:)
 

Vinneren av wallsticker fra Happylines, ble lodd nummer 37.
Loddet er trukket av Trine med bloggen Trines Gleder.
Gratulerer! Send meg en mail med adressen din:)

På lørdag kommer det siste Gavedryss-innlegget. Heng med;)

38 kommentarer :

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :-)
line.strandli@gmail.com
Hilsen Line S.

Lykkeliten sa...

Stabbursbua er utrolig koselig!

Må prøve å få tatt en tur dit i løpet av sommeren tror jeg!

klem Lykkeliten

Jeanette sa...

Jeg trekker ett lodd hos deg:)

Ha en fin dag:)

-Jeanette-

Frøken H sa...

Så utrolig koselig nettbutikk, som jeg faktisk aldri har vært innom før! :) Takk for tips! :) Sagen har utrolig mye fint, jeg har noen nydelige servietter fra dem. Så jeg prøver lykken, og krysser fingra for litt vinnerlykke nå! ;) Ha en fortsatt fin Kristi Himmelfartsdag! ♥

klem Frøken H

Trollmora sa...

æ bli me!

Valeria sa...

Hei
Jeg vil gjerne være med
klem

Charlotte sa...

Jeg vil også gjerne være med:)

ide-puffen sa...

Jeg vil gjerne være med. Alltid flott med kubbelys.
Randi

Else marit sa...

Kjempefin blogg :-)

Sìv`s verden sa...

Jeg er med:)

Bettum Villa sa...

Stabbursbua er et flott sted! Jeg blir gjerne med på trekningen.

Klem Madelén

Sannes verden sa...

Hei.
Koselig blogg du har!
Jeg vil gjerne være med.
Susanne.

Fra huset i svingen sa...

Jeg er gjerne med :-D
Og nå skal jeg titte innom nettbutikken ;-)

Klem Karianne

Trine sa...

Så gøy :D TUSEN TAKK :)
Adressen kommer på mail :)


Må jo prøve lykken engang til på den flotte premien :)
Ha ei superflott langhelg :)

Klæm Trine

Licentia Poetica sa...

Heia! Kjempefin premie:-) Stabbursbua har mye fint, ja! Æ hiv mæ med på denna trekninga også- lysfreak som æ e:)


Klæm M

Marit sa...

Jeg blir gjerne med.
Ha en fin helg.

Har en drøm... sa...

Hei på deg Monica:))
Så flott premie da, elsker jo Sagen ♥ Den butikken var helt ny for meg, må inn og titte litt;))

Ha en fortsatt fin himmelsprett;))

Klem Line

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Jeg blir gjerne med:)

Klem Linda:)

Kristin sa...

Jeg blir med! Stabbursbua er en fantastisk butikk, med masse flotte varer:)

Stine sa...

Jeg vil gjerne være med på denne fine give away'en!


Stine

Home By Virginia sa...

Jeg blir gjerne med...!!! :)

Klem ♥

Merete sa...

Hei og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:)
Nei, jeg bruker ikke makrolinse...er egentlig veldig uvitende når det gjelder foto, og har lest litt for lite hvordan jeg bør bruke kameraet...
må kanskje ta meg litt tid til det...

Du har en nydlig blogg og elsker layouten!
Blir gjerne med på konkurransen når jeg først er her på besøk!

Kommer snart igjen!

Klem, Merete...

Ønskedrømmen sa...

Vil gjerne være med! :-)

Tonemor sa...

Prøver lykken:))

Audhild sa...

Jeg er med :)

Kathrine sa...

Jeg er med, jeg er med, jeg er med :o)

Ege sa...

Hei, jeg vil gjerne ha kubbelys jeg også :-), foretrekker kubbelys framfor vanlige og telys. Mer glede :-).

Christine sa...

I'm in!! hehe;) Elsker gavedryss!

Klem fra Christine

Marthe sa...

Jeg er med! :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Gavedryss = Gøy!! :D Håper jeg vinner;) hihi

Herman Grans ♥ sa...

Tar gjerne lodd hos deg :D
God helg!

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen av den flotte premien:o) God helg!

Hansen- Lind sa...

Trekker lodd her å jeg :)

Ha ei herlig helg
Klem

Jannes lille sted sa...

Jeg prøver lykken igjen! Stabbursbua er stadig besøkt av meg. Masse fint:-)
Ha en fin helg
Klem Janne Merethe

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg er gjerne med:)
Ha ein fin dag!
Klem:)

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg vil være med! :)

Frøken Tunhøgda sa...

Skulle ønske jeg bodde nærmere Larvik, så jeg kunne tatt turen innom denne butikken. :)
Jeg vil gjerne være med på gavedrysset da. :)

mammaLise sa...

Jeg er med :)

Ha en fortsatt fin langhelg :D