onsdag 15. juni 2011

BORTE BRA, men hjemme best....

Så har vi tatt fatt på hverdagen igjen etter en herlig uke i Roma-provinsen. Det var, som alltid, godt å komme hjem til sitt eget hus, og ikke minst; sin egen SENG! I tillegg har vi (mot normalt)  kommet hjem til et strålende vær! Fredag i forrige uke var det varmere på Melbu enn i Roma, og det er slettes ikke dagligdags. Jeg tipper vi snakker om et historisk øyeblikk;)


Og apropos historiske øyeblikk: Hortensiaene mine har overlevd mens jeg har vært borte...(!) 
Godværet nytes selvfølgelig, Husbonden snekrer for harde livet, og jeg maler og maler og maler. Og det er veldig greit at vi har mye å gjøre rundt husveggene, for her i huset spiser vi maur til frokost - noe aktivitetesnivået våres bærer sterkt preg av...;P


Har du meldt deg på siste del av GAVEDRYSSET mitt? 
Hvis ikke har du muligheten til å hive inn et lodd i full fart - jeg trekker vinneren ved midnatt!

Nå er det over en uke siden sist jeg leste blogger, så jeg gleder meg virkelig til å oppdatere meg rundt hos dere. 
Antall uleste innlegg er p.t 670 stk, så det kan ta litt tid, hihi;)

5 kommentarer :

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så nydelig!! :)

Fortsatt fin kveld vennen!

KLEM

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Velkommen heim
Nydelege bilder☺
Kan tenke meg turen var fantastisk!☺

Klem M♥

Har en drøm... sa...

Hei Monica!
Har savnet deg;))
Alltid godt og komme hjem ♥
Særlig når været er vakkert og Hortensian lever;))

Ha en fin kveld!

Klem Line

Godt Isolert/Victoria sa...

Velkommen hjem! :)
Hipp hurra for nye blogginnlegg fra deg og ikke minst for sol og sommer her i nord. *lykke*

Klem

Mine hverdager (Anne) sa...

Herlige blomster :)


Ha en fortsatt fin dag ♥